Equi-Lords Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bon appetit

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lars

Lars


Aantal berichten : 63
Equi-Lords Points : 130
Registratiedatum : 18-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 16
Partner: All hot girls of corse
Sort Of Shapeshifter: White Dragon

Bon appetit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bon appetit   Bon appetit - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 06, 2012 7:22 am

'Wat wil hij van mij?' ze keek hem aan 'Wat gaat hij met mij doen?' de vragen stroomde uit haar mond voor dat ze er echt over na dacht. Hij streelde haar liefdevol en hij wilde het nog wat verzwijgen maar hij wist dat ze zich dan alleen nog maar meer zorgen zou krijgen. Hij zuchte. Hij hij gaat je ghoorzamer maken door de tattoo te verzegelen met een vloek. Als je dan niet gehoorzaamt krijgt de gene waar je zoveel van houd zo een ondragelijke pijn dat hij binnen de 2 uur sterft. Hij keek een pijnlijk gezicht. En je gaat eeuwige trouwheid moeten zweren door Diablo je bloed te laten drinken daarna krijg je je mantel en spullen en dan start je opdracht om mensen te doden. Te beginnen bij mensen die je persoonlijk haat. Hij gaf haar een kus op haar voorhoofd. Het spijt me zo tess.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tess

Tess


Aantal berichten : 53
Equi-Lords Points : 105
Registratiedatum : 24-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 15
Partner: nope
Sort Of Shapeshifter: Red vulkaan dragon.

Bon appetit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bon appetit   Bon appetit - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 06, 2012 7:35 am

Hij streelde haar liefdevol en hij wilde het nog wat verzwijgen maar hij wist dat ze zich dan alleen nog maar meer zorgen zou krijgen. Hij zuchte. Hij hij gaat je ghoorzamer maken door de tattoo te verzegelen met een vloek. Als je dan niet gehoorzaamt krijgt de gene waar je zoveel van houd zo een ondragelijke pijn dat hij binnen de 2 uur sterft. Hij keek een pijnlijk gezicht, en ze keek hem ongelovig aan. En je gaat eeuwige trouwheid moeten zweren door Diablo je bloed te laten drinken daarna krijg je je mantel en spullen en dan start je opdracht om mensen te doden. Te beginnen bij mensen die je persoonlijk haat. Hij gaf haar een kus op haar voorhoofd. Het spijt me zo tess. Misschien dacht ze dat haar ogen groot waren maar nu waren ze zeker groter dan normaal. Moest ze bloed drinken van die gast?! En wat hadden toch boze tovenaars met verzegelen met een vloek, ze had zo vaak over zulke dingen gelezen, als of ze in een of andere boek zat. 'maar wat nou als ik niemand haat?' vroeg ze voorzichtig en zacht zo dat hij haar bijna niet zou horen. Zij was niet de type om iemand te haten, Misschien wel roddelen maar dat ook heel zelden. Ze had geen echt haat neiging tegen mensen als ze haar iets hadden aangedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lars

Lars


Aantal berichten : 63
Equi-Lords Points : 130
Registratiedatum : 18-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 16
Partner: All hot girls of corse
Sort Of Shapeshifter: White Dragon

Bon appetit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bon appetit   Bon appetit - Pagina 2 I_icon_minitimedi maa 06, 2012 7:50 am

'maar wat nou als ik niemand haat?' vroeg ze voorzichtig en zacht zo dat hij haar bijna niet zou horen. Hij keek haar met grote ogen aan dat was verschrikkkelijk als ze niemand haatte zou haar haat worden opgewekt door iemand van haar dierbaren te doden. Diablo wilde dat al zijn leden ooit de dood hadden gezien zodat ze extra koelbloedig waren. Hij slikte dat kon hij haar onmogelijk vertellen. Ze zou gek worden van angst. Hij antwoorde dus maar niet op haar vraag en tilde haar op hij droeg haar in zijn armen naar een grot in de bergen waar hij haar neerlegde op een oud draken nest. Hij ging op een rots zitten en waakte over haar hij zei met zijn meest liefdevolle stem. Slaap maar Tess, morgen word een lange dag mijn liefste.
Hij kuste haar lippen zacht en teder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tess

Tess


Aantal berichten : 53
Equi-Lords Points : 105
Registratiedatum : 24-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 15
Partner: nope
Sort Of Shapeshifter: Red vulkaan dragon.

Bon appetit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bon appetit   Bon appetit - Pagina 2 I_icon_minitimewo maa 07, 2012 4:02 am

De jonge wou maar niet antwoorden op haar vraag en ze bleef vreselijk nieuwsgierig naar hem kijken. En in plaats daar van tilde hij haar op en bracht naar een of ander grot. Ze legde haar hoofd op zijn schouders en keek ondertussen goed naar waar zeh een gingen. Hij bracht haar naar een grot en legde in een oude draken nest. Zelf ging hij op een steen ziten om over haar te waken. Slaap maar Tess, morgen word een lange dag mijn liefste. Hij kuste haar lippen zacht en teder. Ze beantwoorde zijn kus zwakjes en nestelde zich toen in de nest. Morgen zou ze weer aan hem vragen of ze kwam er zelf achter....
Ze deed haar ogen wijd open en keek recht in wat zonnenstralen die in haar gezicht schenen, ze had net een erge nachtmerrie gehad over Diablo en er liepen rillingen over haar rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lars

Lars


Aantal berichten : 63
Equi-Lords Points : 130
Registratiedatum : 18-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 16
Partner: All hot girls of corse
Sort Of Shapeshifter: White Dragon

Bon appetit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bon appetit   Bon appetit - Pagina 2 I_icon_minitimewo maa 07, 2012 4:51 am

Tessa had de hele nacht zitten woelen en Lars had de hele nacht over haar gewaakt. Ze was eindelijk ontwaakt en hij kwam aan met een heerlijk ontbijtje voor haar. Hij probeerde zo ontspannen mogelijk te zijn. Hij wachtte tot ze klaar was met ontbijten en haalde toen hun mantels. Hij deed zijn zwarte mantel al aan en legde de haare toen over haar schouders. Hij deed haar kap op en gaf haar nog een kus. Kom mijn liefste. Hij sprak een spreuk uit en toen stonden ze in diablo's paleis. Diablo kwam naar hen toe en gaf Tessa een kus op haar wang hij trok haar mee naar voren. Lars volgde haar op de voet en hield alles scherp in de gaten. Diablo had weer zo een enge grijns op zijn kop en hij zette Tessa in een troon in het midden van een vuur cirkel. Hij kon niet meer bij haar. Diablo begon met zijn ritueel en draaide rond Tessa heen. Hij begon te spreken met een speelse grijns. Ik ben verheugd! Vandaag is een blije dag! Vandaag verwelkomen we onze lieve Tessa in onze groep. Hij deed haar haar aan de kant en ging met zijn mond naar haar nek met een dolk sneed hij een wond in haar hals en ving het bloed op in een beker. Zelf sneed hij ook een wonde in zichzelf en liet het bloed ook in de beker druppen hij dronk een slok en gaf de beker toen aan Tessa. Drink kind,drink. Hij wachtte tot ze gedronken had en ging toen met zijn vingers naar de tattoo. Hij sprak een vloek uit en hij zag hoe Tessa op de grond viel van de brandende pijn. Hij wist dat de vloek nu verzegeld was. Diablo trok Tessa recht en keek haar aan en vroeg. Zeg eens mijn kind welke vijand ga je doden?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tess

Tess


Aantal berichten : 53
Equi-Lords Points : 105
Registratiedatum : 24-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 15
Partner: nope
Sort Of Shapeshifter: Red vulkaan dragon.

Bon appetit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bon appetit   Bon appetit - Pagina 2 I_icon_minitimewo maa 07, 2012 5:08 am

Ze keek naarh et ontbijt die voor haar neus lag en begon meteen te eten, man wat had zij honger...Het leek wel als of ze lang niet gegeten had. Toen ze klaar was keek ze naar de matel die hij aan had, het was zwart en zij kreeg ook zo een over haar schouders die lars om deed en voelde toen een kap op haar hoofd en daarna een kus.Kom mijn liefste. Hij sprak een spreuk uit en toen stonden ze in diablo's paleis. Ze keek goed om zich heen en zag toen Diablo op haar afkomen. Ze probeerde weg te duiken maar dat lukte niet en hij gaf een kus op haar wang en trok haar met zich mee. Ze keek bang naar achter waar Lars hun volgde. Diablo had een enge grijns op zijn gezicht en ze keke naar de troon waar ze op gezet werd en de vuur om deze troon heen. Diablo begon met zijn ritueel en draaide rond Tessa heen. Hij begon te spreken met een speelse grijns. Ik ben verheugd! Vandaag is een blije dag! Vandaag verwelkomen we onze lieve Tessa in onze groep. Hij deed haar haar aan de kant en ging met zijn mond naar haar nek met een dolk sneed hij een wond in haar hals en ving het bloed op in een beker. Zelf sneed hij ook een wonde in zichzelf en liet het bloed ook in de beker druppen hij dronk een slok en gaf de beker toen aan Tessa. Drink kind,drink. Ze wou nee schudden maar toen ze de bloed rook kon ze zich niet tegen houden en nam een kleine slok, daarna voelde ze een hand op haar tatoe en keek bang naar hem. Hij sprak een vloek uit en hij zag hoe Tessa op de grond viel van de brandende pijn. Het deed gewoon vreselijk pijn en ze kon er ook niks aan doen. Hij wist dat de vloek nu verzegeld was. Diablo trok Tessa recht en keek haar aan en vroeg. Zeg eens mijn kind welke vijand ga je doden?! Ze keek duizelig naar hem en begreep even zijn vraag niet en probeerde alles op een rijtje te zetten, toen dat duidelij kwas en ze helder zag. 'Ik heb geen vijanden!' zei ze zelf vverzekerd en keek Diablo recht aan. Wat zou hij nu gaan doen? zeker niks leuks. haar ogen brande van zelf verzekering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lars

Lars


Aantal berichten : 63
Equi-Lords Points : 130
Registratiedatum : 18-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 16
Partner: All hot girls of corse
Sort Of Shapeshifter: White Dragon

Bon appetit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bon appetit   Bon appetit - Pagina 2 I_icon_minitimewo maa 07, 2012 5:42 am

Ze keek duizelig naar hem en begreep even zijn vraag niet en probeerde alles op een rijtje te zetten, toen dat duidelij kwas en ze helder zag. 'Ik heb geen vijanden!' zei ze zelf vverzekerd en keek Diablo recht aan. Wat zou hij nu gaan doen? zeker niks leuks. haar ogen brande van zelf verzekering. Lars schrok dat had ze nu net niet mogen zeggen. Diablo kreeg een duivelse grijns en liep naar een gigantische spiegel. Op de spiegel verschenen Tessa's ouders. Diablo lachtte. Aangezien jij geen vijanden hebt zullen we je bloeddorst oproepen door 1 van je ouders te vermoorden. Hij begon te potten en stopte bij haar moeder. Aah het word dus de moeder.
Hij begon een spreuk uit te spreken en haar moeder begon pijn te lijden. Lars ging naar voren. Meester stop! Diablo stopte en grijnsde naar Lars. Ach ja het vriendje. Weet je wat Tessa kind val hem anders maar aan.
Lars knikte naar Tessa hij vond het niet erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tess

Tess


Aantal berichten : 53
Equi-Lords Points : 105
Registratiedatum : 24-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 15
Partner: nope
Sort Of Shapeshifter: Red vulkaan dragon.

Bon appetit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bon appetit   Bon appetit - Pagina 2 I_icon_minitimewo maa 07, 2012 5:50 am

Lars schrok dat had ze nu net niet mogen zeggen. Diablo kreeg een duivelse grijns en liep naar een gigantische spiegel. Op de spiegel verschenen Tessa's ouders. Diablo lachtte. Aangezien jij geen vijanden hebt zullen we je bloeddorst oproepen door 1 van je ouders te vermoorden. Ze keek geschokt naar hem, nee dit wou ze niet. Aah het word dus de moeder.
Hij begon een spreuk uit te spreken en haar moeder begon pijn te lijden. Ze keek bang naar haar moeder en wou net schreeuwen dat hij moest ophouden. Lars ging naar voren. Meester stop! Diablo stopte en grijnsde naar Lars. Ach ja het vriendje. Weet je wat Tessa kind val hem anders maar aan. Lars knikte naar Tessa hij vond het niet erg. Ze keek van Lars naar haar meoder en haar zo keek ze heen en weer. Uiteindelijk stopte ze en haar blik ging naar Diablo, met een trillige stem zei ze voor zichtig 'Ik...Ik herriner me weer aan een meisje die ik niet kon uitstaan 2 jaar terug.' Ze keek weg en slikte
Terug naar boven Ga naar beneden
Lars

Lars


Aantal berichten : 63
Equi-Lords Points : 130
Registratiedatum : 18-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 16
Partner: All hot girls of corse
Sort Of Shapeshifter: White Dragon

Bon appetit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bon appetit   Bon appetit - Pagina 2 I_icon_minitimedo maa 08, 2012 12:37 am

Ze keek van Lars naar haar meoder en haar zo keek ze heen en weer. Uiteindelijk stopte ze en haar blik ging naar Diablo, met een trillige stem zei ze voor zichtig 'Ik...Ik herriner me weer aan een meisje die ik niet kon uitstaan 2 jaar terug.' Ze keek weg en slikte. Lars keek naar diablo en die begon weer te grijnzen. Hij liet het meisje zien op de spiegel en haalde een voodoo pop tevoorschijn hij ging achter Tessa staan en duwde haar de pop in haar handen in de pop prikte hij een naald op de plaats van de de keel van het meisje. Diablo nam Tessa's andere hand en duwde met haar hand op de naald het meisje in de spiegel begon te schreeuwen en stierf toen. Diablo lachtte. Je kunt gaan Tessa mijn schat. Zei hij met een grijns Lars liep naar haar toe en omhelsde haar hij wreef over haar hoofd en sprak iop een fluistertoon. Het is voorbij Tessa, het is voorbij. Hij probeerde haar te sussen en liep met haar de grot uit hij vond het zo vreselijk voor haaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tess

Tess


Aantal berichten : 53
Equi-Lords Points : 105
Registratiedatum : 24-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 15
Partner: nope
Sort Of Shapeshifter: Red vulkaan dragon.

Bon appetit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bon appetit   Bon appetit - Pagina 2 I_icon_minitimedo maa 08, 2012 4:29 am

Diablo begon te grijnzen en ze keek hem bang aan. Hij liet het meisje zien op de spiegel en haalde een voodoo pop tevoorschijn hij ging achter Tessa staan en duwde haar de pop in haar handen in de pop prikte hij een naald op de plaats van de de keel van het meisje. Diablo nam Tessa's andere hand en duwde met haar hand op de naald het meisje in de spiegel begon te schreeuwen en stierf toen. Ze keek met wazige ogen naar Het meisje en rilde toen Diablo begon te praten. Je kunt gaan Tessa mijn schat. De eerste paar tranen gleden over haar wang en ze keke nog steeds naar het spiegel beeld, toen voelde ze dat Lars haar omhelsde en over haar hoofd wreef en sprak op een fluistertoon Het is voorbij Tessa, het is voorbij. Hij probeerde haar te sussen en dat was ook super lief van hem maar ze keek emotiloos naar voren terwijl hij haar weg bracht. Ze voelde hoe haar benen trilde en bijna begaven. Toen ze eindelijk uti het enge paleis waren begonnen de tranen echt te stromen. 'I-ik kan nie geloven al die jaren me sterk hield toen ik nog een kind was en me sterk hield...' ze stikte en wist nu zeker dat ze haar eed had gebroken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lars

Lars


Aantal berichten : 63
Equi-Lords Points : 130
Registratiedatum : 18-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 16
Partner: All hot girls of corse
Sort Of Shapeshifter: White Dragon

Bon appetit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bon appetit   Bon appetit - Pagina 2 I_icon_minitimedo maa 08, 2012 7:11 am

Toen ze eindelijk uti het enge paleis waren begonnen de tranen echt te stromen. 'I-ik kan nie geloven al die jaren me sterk hield toen ik nog een kind was en me sterk hield...' ze stikte en wist nu zeker dat ze haar eed had gebroken. Lars snapte het niet helemaal waar has ze het over? Hij wist niet wat hij moest zeggen. Hij was niet goed met emoties en hij wist al helemaal niet hoe je iemand moest troosten. Hij knuffelde haar en probeerde haar te sussen door een liedje te neuriën dat zijn moeder vroeger ook altijd zong. Hij wist niet wat hij kon doen om haar te helpen om dat vreselijke gevoel van moord van haar af te schudden hij wilde niet dat ze dit moest meemaken. Hij had haar naar een grotje gebracht en hij had haar weer in het draken nest gezet hij zat op de rand en wreef over haar hoofd. Ooh Tessa ik weet niet wat ik moet doen, ik weet niet hoe ik je moet helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tess

Tess


Aantal berichten : 53
Equi-Lords Points : 105
Registratiedatum : 24-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 15
Partner: nope
Sort Of Shapeshifter: Red vulkaan dragon.

Bon appetit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bon appetit   Bon appetit - Pagina 2 I_icon_minitimedo maa 08, 2012 8:07 am

Het leek voor haar wel een heel erg lang voor haar. Ze liep voorzichtig en probeerde niet te struikelen over alle stenenn die uitstaken. Toen ze eindelijk in het grot waren ging ze in de nest zitten. Ooh Tessa ik weet niet wat ik moet doen, ik weet niet hoe ik je moet helpen. Ze keek hem glimlachend door haar tranen heen en haalde een zakdoekje uit haar zak en weegde ze af. 'Het is al heel lief dat je het geprobeerd had.' Ze halade laatste keer diep adem en schudde haar gevoel weg en probeerde aan iets anders te denken, bijvoorbeeld de geur van Lars of zo iets... het werkte wel want meteen voelde ze zich aangetrokken naar hem en ging iets dichter bijer zitten. 'Weetje wat gebeurd is is gebeurd ik kan het jammer genoeg niet terug draaien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bon appetit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bon appetit   Bon appetit - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bon appetit
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Equi-Lords Academy :: Lords Places :: De Watervallen-
Ga naar: