Equi-Lords Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 what happens to me

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tess

Tess


Aantal berichten : 53
Equi-Lords Points : 105
Registratiedatum : 24-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 15
Partner: nope
Sort Of Shapeshifter: Red vulkaan dragon.

what happens to me Empty
BerichtOnderwerp: what happens to me   what happens to me I_icon_minitimedi maa 06, 2012 6:39 am

Ze sloot haar ogen en ademde diep in en toen weer uit. Ze leunde et haar rug tegen de muur en ze probeerde zich zelf weer te herstellen. Ze moest wat warmte hebben om volledig wat kracht te krijgen maar buiten zag je geen een zonneschijn omdat het achter dikke wolken verstopt dus dat was ook geen opsie. Haar tatoe die verstopt was onder een halfe handschoen zonder vingers begon weer te kloppen ook al was het bijna geheelt. Haar blauwe ogen die altijd vol leven stonden waren nu dof, ze had al sinds de gebeurtenis geen rust gehad en steeds als ze indoezelde kwamen die beelden weer terug als een nachtmerrie die steeds weer afspeelde. Wat moet ik doen? vroeg ze zich hopeloos af de laatste paar dagen, gister had ze gen kracht om te toveren of kruiden te gaan zoeken die misschien konden helpen. En vandaag had ze gewoon geen zin. Alles waar ze ooit zo blij om was leek ver weg en ze had ook geen echte doel meer voor ogen. En gister kreeg ze ook nog zo een depri bericht van haar vader dat haar moeder in coma lag, erger kon het toch ook niet? of wel? Zoveel vragen had ze maar niemand kon er echt antwoord op geven. Blijkbaar was de dossis die die gek -ook wel Diablo genoemd- haar had gegeven iets te veel en ze werd er ook niet goed van. Het ging al wat beter dus liep ze door de gangen tot ze niet verder kon omdat het dood liep. Dood moe liet ze zich tegen de muur zakken en sloot haar ogen.

open
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Aantal berichten : 172
Equi-Lords Points : 197
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 26

Equi-Lords Profile
Age: 16
Partner: I still love you! It was just an accident!
Sort Of Shapeshifter: Dragon:: Pit Lord

what happens to me Empty
BerichtOnderwerp: Re: what happens to me   what happens to me I_icon_minitimedi maa 06, 2012 7:21 am

Jonathan was best blij met zijn nieuwe shape shifter vorm. Hij liep door de gangen. Alleen de manier waarop hij die had gekregen vond hij niet zo fijn. Een zoete geur vulde zijn neus. Hij kende die geur, het was een draak. Blij ging hij zijn neus achterna. In een doodlopende gang zag hij een meisje op de grond zitten. Ze zag er zo levenloos uit. Hij besloot maar eens te gaan vragen of alles wel oké was. Glimlachend ging hij naast haar zitten. "Gaat het wel?" Ze rook best lekker. Waarom roken draken toch zo lekker? Nieuwsgierig keek hij naar het meisje. Hij had haar nog nooit eerder gezien hier op school. Waarschijnlijk één van de nieuwelingen. Hij vroeg zich af wat ze hier zo alleen deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tess

Tess


Aantal berichten : 53
Equi-Lords Points : 105
Registratiedatum : 24-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 15
Partner: nope
Sort Of Shapeshifter: Red vulkaan dragon.

what happens to me Empty
BerichtOnderwerp: Re: what happens to me   what happens to me I_icon_minitimedi maa 06, 2012 7:30 am

Ze rook een heerlijke geur die steeds sterker kwam en nieuwsgierig deed ze haar ogen open. Ze zag een jonge van 16 misschien naast haar zitten en glimlachen, wie was die vent. Ze had hem wel paar keer in de gang gezien maar dat hij zo rook heeft ze nog nooit opgemerkt. "Gaat het wel?" vroeg de jonge en ze glimlachte alleen naar de jonge maar haar ogen waren nog steeds dof 'Nouja het gaat beter sinds er hier iemand kwam.' Zei ze met een kleine glimlach. 'ohja Tessa.' en ze stak haar hand uit die zonder een handschoen. Het was zo raar hoe draken roken. De meeste hadden een fantastische geurtje maar bij sommige had ze een neging om voor hun te knielen omdat ze de leider waren of iets dergelijks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Aantal berichten : 172
Equi-Lords Points : 197
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 26

Equi-Lords Profile
Age: 16
Partner: I still love you! It was just an accident!
Sort Of Shapeshifter: Dragon:: Pit Lord

what happens to me Empty
BerichtOnderwerp: Re: what happens to me   what happens to me I_icon_minitimedi maa 06, 2012 7:45 am

'Nouja het gaat beter sinds er hier iemand kwam.' Hij grijnsde. 'ohja Tessa.' Ze stak haar hand uit en schudde die. "Jonathan, je mag me nathan of john of weet ik veel wat nog noemen. Het maakt me niet echt uit." Hij grijnsde. Opeens dacht hij weer aan Luna, hij probeerde er niet meer aan te denken. "Wat is jouw lievellingsvak?" Vroeg hij uiteindelijk maar om de stilte te breken. Jonathan moest er de hele tijd maar aan denken hoe Lars hem gebeten had en hij een draak werd. De beelden flitste door zijn hoofd en hij hield zijn aandacht er niet echt bij. Ooit zal hij het die jongen nog betaalt zetten. Dankzij Luna was hij nu niet dood, dat was de tweede keer al. Hij was haar heel wat schuldig, maar ze wilde afstand van hem? Hoe kon hij haar die schuld dan terugbetalen? Je kon duidelijk aan zijn gestaar zien dat hij niet echt luisterde en dat hij ergens anders met zijn gedachtes zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tess

Tess


Aantal berichten : 53
Equi-Lords Points : 105
Registratiedatum : 24-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 15
Partner: nope
Sort Of Shapeshifter: Red vulkaan dragon.

what happens to me Empty
BerichtOnderwerp: Re: what happens to me   what happens to me I_icon_minitimewo maa 07, 2012 1:46 am

"Jonathan, je mag me nathan of john of weet ik veel wat nog noemen. Het maakt me niet echt uit." Ze glimlachte en haar mond bewoog zonder geluid te maken, ze proefde de namen en hoorde toen wat hij vroeg. "Wat is jouw lievellingsvak?" Vroeg hij uiteindelijk maar om de stilte te breken. 'eeuh ik heb gen lievelingsvak weetje...School is niet mij ding.' Ze merkte dat hij er niet bij was en ze knipte met haar vingers voor zijn ogen. 'Ben je inslaap gesukkeld ofzo?' vroe ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Aantal berichten : 172
Equi-Lords Points : 197
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 26

Equi-Lords Profile
Age: 16
Partner: I still love you! It was just an accident!
Sort Of Shapeshifter: Dragon:: Pit Lord

what happens to me Empty
BerichtOnderwerp: Re: what happens to me   what happens to me I_icon_minitimewo maa 07, 2012 3:34 am

Ze knipte met haar vingers vlak voor zijn ogen. Hij schrok op. 'Ben je inslaap gesukkeld ofzo?' Jonathan keek als een gehypnotiseerde naar haar pols. "Doet het nog pijn?" Doordat hij het gesprek van Lars en zij had afgeluisterd, wist hij wat er aan haar pols was. Hij had ook, vrijwillig. Overdag was hij vrolijk en liep hij er bij alsof er niets gebeurd. Maar 's nachts ging hij wat mensen een bezoekje brengen. Natuurlijk geen mensen van de school, mensen van ver weg. Jonathan wreef over zijn tattoo, alleen was die van hem nog meer wonde. Die van hem was nog niet helemaal hersteld. Soms voelde hij steken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tess

Tess


Aantal berichten : 53
Equi-Lords Points : 105
Registratiedatum : 24-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 15
Partner: nope
Sort Of Shapeshifter: Red vulkaan dragon.

what happens to me Empty
BerichtOnderwerp: Re: what happens to me   what happens to me I_icon_minitimewo maa 07, 2012 4:13 am

Jonathan keek als een gehypnotiseerde naar haar pols. "Doet het nog pijn? Ze keek hem vragend aan en volgde toen zijn blik en keek naar haar pols waar ze een handschoen aan had. Toen zag ze plotseling dat hij het zelfde tatoe had als zei. Zou Diablo hem ook te pakken gekregen? 'eeuh het gaat zal ik zegge.' Ze trk snel haar hand terug en keek nieuwsgierig terug 'Sinds wanneer ben jij in dat stomme groep? Hoe ben er in gekomen?" Haar ogen stonden nieuwsgierig terwijl ze hem bestudeerde. Zelf was ze tegen haar wil in het groep terecht gekomen en staken lukte niet echt omdat anders Lars zou sterven en dat ozu ze zeker niet willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Aantal berichten : 172
Equi-Lords Points : 197
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 26

Equi-Lords Profile
Age: 16
Partner: I still love you! It was just an accident!
Sort Of Shapeshifter: Dragon:: Pit Lord

what happens to me Empty
BerichtOnderwerp: Re: what happens to me   what happens to me I_icon_minitimedo maa 08, 2012 12:42 am

'eeuh het gaat zal ik zegge.' Ze trok haar hand terug. 'Sinds wanneer ben jij in dat stomme groep? Hoe ben er in gekomen?" Hij grijnsde en dacht er aan terug. Hij begreep nog steeds niet hoe hij het in zijn hoofd gehaald had. "Nog niet zo lang, het was vrijwillig." Waarschijnlijk zou ze hem voor gek verklaren. "Ik weet dat het raar klinkt, maar het is een lang verhaal. In het kort, ik wilde verminkt worden aan mijn pols en daarna de persoon die ik het meest haat vermoorden... Mezelf." Hij slikte, hij begreep niet hoe hij zo koelbloedig bleef toen hij de dolk naar zichzelf richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tess

Tess


Aantal berichten : 53
Equi-Lords Points : 105
Registratiedatum : 24-02-12

Equi-Lords Profile
Age: 15
Partner: nope
Sort Of Shapeshifter: Red vulkaan dragon.

what happens to me Empty
BerichtOnderwerp: Re: what happens to me   what happens to me I_icon_minitimedo maa 08, 2012 4:36 am

"Nog niet zo lang, het was vrijwillig." Ze keek met grote ogen hem aan en wou net zeggen Je bent gestoord!. "Ik weet dat het raar klinkt, maar het is een lang verhaal. In het kort, ik wilde verminkt worden aan mijn pols en daarna de persoon die ik het meest haat vermoorden... Mezelf." Ze keek hem met een schuine hoofd naar hem, 'Okeej een ding JE BENT gestoord...Hoe kon je je vrijheid weg geven, hoe kon je zo iets doen...I kzou alles doen om niet deze stomme Tatoe te hebben en dat vloek.' Ze keek hem half boos aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





what happens to me Empty
BerichtOnderwerp: Re: what happens to me   what happens to me I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
what happens to me
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Equi-Lords Academy :: Academy :: De Gangen-
Ga naar: