Equi-Lords Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Yes, you may hate me. [Eron]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Luna
Admin
Luna


Aantal berichten : 340
Equi-Lords Points : 377
Registratiedatum : 26-01-12

Equi-Lords Profile
Age: 17
Partner: Eron
Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter

Yes, you may hate me. [Eron] Empty
BerichtOnderwerp: Yes, you may hate me. [Eron]   Yes, you may hate me. [Eron] I_icon_minitimedi maa 06, 2012 7:40 am

Ze was net bij de nieuwe draakenjongen weg en ze moest Eron zien het schuldgevoel vrat haar op ze kon er niet tegen ze voelde zich vreselijk en vuil. Waarom waren draken toch tot elkaar aangetrokken? Ze had vlug andere kleren aangetrokken zodat hij de grote wond niet kon zien die in haar buik zat. Enkel de schrammen op haar armen waren zichtbaar maar ze hoopte dat hij het niet zou zien. ze snapte nog steeds niet wat er met haar broertje was maar ze had zo een gevoel dat het haar schuld was. Ze had een brief naar haar liefste gestuurd dat hij naar het park moest komen. Ze zat in het midden van het park te wachten op hem haar buik deed pijn maar ze bleef waar ze was ze verdiende het niet om verzorgd te worden. Ze wachtte bang tot Eron zou komen. Ze wist dat hij haar waarschijnlijk voor altijd zou haten en haar nooit meer een blik waardig zou gunnen. Daar ging haar lang en gelukkig leven met de liefste jongen op aarde. Toen ze daar aan dacht rolde er een traan over haar wang wat had ze Eron toch aangedaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eron

Eron


Aantal berichten : 181
Equi-Lords Points : 280
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : in een grote villa

Equi-Lords Profile
Age: 17
Partner: Luna, je bent alles voor me!
Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige

Yes, you may hate me. [Eron] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes, you may hate me. [Eron]   Yes, you may hate me. [Eron] I_icon_minitimewo maa 07, 2012 4:28 am

Rond deze tijd was hij zich aan het vervelen buiten. Het was aardig warm geworden en hij genoot van de zon die op zijn gezicht scheen. dit had hij duidelijk gemist toen er plotseling een brief uit de hemel viel en hij zga nog een uil die zwart was net als Luna's draak. Hij keek nieuwsgierig naar het brief en scheurde snel open. Er stond dat ze hem wou zien in de park, meteen stond hij op en liep richting het park. Gelukkig was hij niet ver vandaan. Maar ze wist dat hij rond deze tijd in de bos was en ze kon hem gemakkelijk vinden met har zintuigen. was er iets ergs gebeurd ofzo? Ongerust liep hij haar richting en toen hij haar zag werd zijn zorge nog groter want hij kon de traan nog net op tijd zien toen de zon op scheen. Ongerust liep hij naar haar toe en sloeg een arm om haar heen 'Wat is er gebeurt Luna?' vroeg hij rustig en keek bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Admin
Luna


Aantal berichten : 340
Equi-Lords Points : 377
Registratiedatum : 26-01-12

Equi-Lords Profile
Age: 17
Partner: Eron
Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter

Yes, you may hate me. [Eron] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes, you may hate me. [Eron]   Yes, you may hate me. [Eron] I_icon_minitimewo maa 07, 2012 5:06 am

Ongerust liep hij naar haar toe en sloeg een arm om haar heen 'Wat is er gebeurt Luna?' vroeg hij rustig en keek bezorgd. Luna keek hem aan ze zag zijn prachtige gezicht en nu voelde ze zich nog schuldiger. Ze wreef over zijn zachte kaak en keek hem schuldbewust aan. Ze probeerde te praten maar het ging moeizaam. Ow Eron ik heb de meest grote vergissing van mijn leven begaan. ze ging een stap bij hem vandaan en richtte haar hoofd naar de grond. Ik...ik heb met Jonathan gezoend. Ze vond het zo vreselijk dat ze dat gedaan had en ze begreep het als hij haar voor altijd zou haten. Ze durfde niet naar Eron te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eron

Eron


Aantal berichten : 181
Equi-Lords Points : 280
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : in een grote villa

Equi-Lords Profile
Age: 17
Partner: Luna, je bent alles voor me!
Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige

Yes, you may hate me. [Eron] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes, you may hate me. [Eron]   Yes, you may hate me. [Eron] I_icon_minitimewo maa 07, 2012 5:14 am

Ze probeerde te praten maar het ging moeizaam. Ow Eron ik heb de meest grote vergissing van mijn leven begaan. ze ging een stap bij hem vandaan en richtte haar hoofd naar de grond. Ik...ik heb met Jonathan gezoend. Hij keek haar aan en kon het gewoon neit geloven. Nee dit was niet waar! Het was allemaal een droom en het gebeurde niet echt. Maar hij wist van binnen dat het allemaal echt was. 'Maar hij hate je!' riep hij boos uit en hij voelde de nagels in zijn hand van zich zelf. Hij zette nog een stap achter uit en probeerde emotiloos naar haar kijken. Zijn gegezicht stond strak en hij keek met vurige ogen naar haar. Het was maar een zoen! zei hij tegen zich zelf en ontspande izch een beetje. Maartoen voelde hij de woede weer op borrelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Admin
Luna


Aantal berichten : 340
Equi-Lords Points : 377
Registratiedatum : 26-01-12

Equi-Lords Profile
Age: 17
Partner: Eron
Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter

Yes, you may hate me. [Eron] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes, you may hate me. [Eron]   Yes, you may hate me. [Eron] I_icon_minitimewo maa 07, 2012 5:24 am

'Maar hij hate je!' riep hij boos uit en hij voelde de nagels in zijn hand van zich zelf. Hij zette nog een stap achter uit en probeerde emotiloos naar haar kijken. Zijn gegezicht stond strak en hij keek met vurige ogen naar haar. Het was maar een zoen! zei hij tegen zich zelf en ontspande izch een beetje. Maartoen voelde hij de woede weer op borrelen. Luna zuchtte. Ja hij haatte me maar dat was voor hij een draak werd. Luna deed een stap naar hem toe en wilde haar had op zijn schouder leggen maar ze trok hem terug. Nu hij een draak is ruikt hij onweerstaanbaar voor mij en ik ook voor hem. Ze schudde haar hoofd. Maar ik weet dat dat geen excuus is voor mijn verraad tegenover jouw Ze huilde een beetje waarom had ze dat toch ooit gedaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eron

Eron


Aantal berichten : 181
Equi-Lords Points : 280
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : in een grote villa

Equi-Lords Profile
Age: 17
Partner: Luna, je bent alles voor me!
Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige

Yes, you may hate me. [Eron] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes, you may hate me. [Eron]   Yes, you may hate me. [Eron] I_icon_minitimewo maa 07, 2012 5:32 am

Luna zuchtte. Ja hij haatte me maar dat was voor hij een draak werd. Luna deed een stap naar hem toe en wilde haar had op zijn schouder leggen maar ze trok hem terug. Nu hij een draak is ruikt hij onweerstaanbaar voor mij en ik ook voor hem. Ze schudde haar hoofd. Maar ik weet dat dat geen excuus is voor mijn verraad tegenover jouw Ze huilde een beetje waarom had ze dat toch ooit gedaan? HIj snapte nu waarom ze deed en hij kon slecht tegen iemand die huilde. Hij liep naar haar toe en omarmde haar 'Kijk ik snap heus wel dat onze shapeshifter raar zijn en verschilen van elkaar en onze dieren zijn en hebben hun eige gewoontes.' hij hield maar zijn mond, zijn stem was aan het trillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Yes, you may hate me. [Eron] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yes, you may hate me. [Eron]   Yes, you may hate me. [Eron] I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yes, you may hate me. [Eron]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You stand in my sun [Eron]
» So you are the guy who's dating my sis! [Eron]
» Eron Slyther Polyfenos

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Equi-Lords Academy :: Equi Village :: Het Park-
Ga naar: