Equi-Lords Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

start van Gymles!

Ga naar beneden 
+3
Luna
Eron
Miss Seroe
7 plaatsers
AuteurBericht
Miss Seroe
Leraar
Miss Seroe

Aantal berichten : 5
Equi-Lords Points : 18
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 37

Equi-Lords Profile
Partner:
Sort Of Shapeshifter: Kat-achtige; Zwarte poes

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimezo feb 12, 2012 4:00 am

Miss Seroe, gekleed in een lange sportbroek en een T-shirt; bereid zich de volgende gymles voor, om dit keer; anders dan de vorige gymles, wel krachten te laten trainen. Het zal niet alleen maar krachten trainen en gebruiken zijn, maar ook dit keer het beoefenen van techniek, alertheid, en evenwicht. Het meeste van de gymles zal dan ook in teams zijn, vooral bij het trainen van krachten, ieders in een eigen groep. Lang heeft ze erover nagedacht hoe ze precies haar opstelling wou maken, maar nu heeft ze alles nauwkeurig nagemeten en berekend, en is nu bezig met het opzetten van alle materialen. Een evenwichtsbalk, paar houtblokken, een paar ballen, een net, een doel en een bok met een paar matten omheen maakt ze een heel parcour. Dit keer wilt ze, anders dan de vorige, in bepaalde groepen werken: een paar gaan in teams, een paar gaan hun evenwicht beoefenen en een paar gaan iets anders doen. In totaal komt het dan uit op drie groepen, als het met de qua aantal leerlingen uitkomt.
Nadat Miss Seroe alles heeft neergezet, pakt ze haar plattegrond van de gymzaal met de opstelling die ze gemaakt heeft erbij, en kijkt weer even de zaal in. Perfect, zoals ze het wou hebben! Tevreden slaat ze haar map dicht, en legt haar map naast zich. Nu is het alleen wachten op de leerlingen, die op elke moment kunnen komen. Geduldig wachtend pakt ze weer zijn leerlingendossier erbij, en gaat de namen af. Benieuwd welke leerlingen er komen, streept ze een paar af waarvan ze zeker weet dat die niet komen. Als alles afgestreept en nagekeken is, slaat ze ook het leerlingendossier dicht, en legt deze bovenop haar map waarin haar opstelling staat.

[Niet te veel posten en te snel posten, Miss Seroe kan door de weeks namelijk weinig posten. - MS]

Laatst aangepast door Miss Seroe op vr feb 24, 2012 1:48 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Eron

Eron

Aantal berichten : 181
Equi-Lords Points : 280
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 26

Equi-Lords Profile
Partner: Luna, je bent alles voor me!
Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimezo feb 12, 2012 4:20 am

Gym was niet echt zijn favoriet maar zijn lichaam moet goed worden verzorgd dat heeft zijn vader 16 jaar lang i nzijn hoofd gestamd. oen hij 4 was was hij al begonnen met zijn lichaam te trainen waardoor hij nu goed gebouwd was en heel goed in vorm. Hij liep met gemak de sportzaal binnen en begroete Miss Seroe met een knik, hij hoopte dat hij vandaag wat kracht training mocht doen. Hij rechte zijn rug en begon te strekken om zijn spieren warm te houden en dat er niks gekneusd zal worden want daar had hij geen zin in. na een korte warming up hoorde hij hoe meer mensen naar binnen kwamen dan er nog waren en vooral meisjes omdat die altijd heel lang doen om zich om te kleden. Hij leunde tegen een muur en bekeek de lichamen goed..De meeste zagen er goed uit...'Ga we nog beginnen of heo zit dat?' Zei hij rustig toen iedereen binnen was.
Luna
Admin
Luna

Aantal berichten : 340
Equi-Lords Points : 377
Registratiedatum : 26-01-12

Equi-Lords Profile
Partner: Eron
Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimezo feb 12, 2012 8:01 am

Luna wist dat ze vandaag gymles hadden ze vond het best wel een leuk vak. Zolang ze maar geen balspelen deden want soms kon het dan wel eens vooevallen dat ze dan een bal liet ontploffen met haar klauwen. Luna kleedde zich snel om veel sneller dan de andere meisjes. Ze had een losse mouwloze bloes aan en een héél korte strakke short. Luna kwam de kleedkamer uit en zag iemand tegen een muur leunen. Ze zag hoe hij alle meisjes nauwkeurig bekeek en een beetje glimlachte. Luna liep naar Eron toe en ging gemaakt boos voor hem staan. Ze porde met haar vinger op zijn borstkas. Is meneertje niet tevreden met mij dat hij iedereen hier zo zit te observeren?! Ze fronste haar wenkbrouwen maar was natuurlijk niet echt boos. Ze sloeg haar armen om zijn nek en gaf hem een zoentje.
Jonathan

Jonathan

Aantal berichten : 172
Equi-Lords Points : 197
Leeftijd : 27

Equi-Lords Profile
Partner: I still love you! It was just an accident!
Sort Of Shapeshifter: Dragon:: Pit Lord

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimezo feb 12, 2012 8:30 am

Jonathan haastte zich naar de gymzaal en begon zich meteen om te kleden. Hij had een lange joggingbroek aan en een los T-shirt. Gewoon, simpel en het zat goed. Rustig kwam hij de zaal binnen, er was een heel parcour opgesteld. Toen zag hij Luna. Hij keek haar recht in haar ogen met een blik vol haat. Zonder dat hij het door had, was hij zelfs aan het grommen. Maar niet luid, haast onhoorbaar. Jonathan wandelde verder de zaal in en stopte met kijken naar Luna. Hij wou dat Alex er ook was. Rustig ging hij op een bankje zitten en dacht terug aan de voorbije nacht. Het was een nacht die hij noit zou vergeten. Hij hield van haar met heel zijn hart en hij wist dat zij dat ook deed. Jonathan zuchte en tuurde naar de toestellen. Voor hem maakte het niets uit welke oefening hij moest doen. Hij deed alles graag, maar het liefst rende hij. Het was lekker warm in de zaal, voor hem dan toch. Hij zag een paar meisjes die geërgerd over hun benen aan het wrijven waren van de koude. Maar voor Jonathan viel het best nog wel mee. Verveeld wachte hij tot de les zou beginnen. Waarschijnlijk waren er nog een paar meisjes zich aan het omkleden.
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimezo feb 12, 2012 8:32 am

Hij zag een prachtige lichaam voor hem komen staan die blijkbaar boos moest voorstellen en glimlachte even toen hij haar vinger in zijn bortskast voelde porren 'Is meneertje niet tevreden met mij dat hij iedereen hier zo zit te observeren?!' Ze fronste haar wenkbrouwen maar was natuurlijk niet echt boos. Ze sloeg haar armen om zijn nek en gaf hem een zoentje. Hij stond recht op en gaf haar een zoen op haar lippen 'Ach je weet maar nooit, straks vind je me neit meer leuk en meot ik wel iemand al vast hebben in het oog vind je niet.' plaagde hij haar en hield haar stevig vast aan haar middel, dit was nou echt een voordeel als je goed getraind was, Eron kon haar gemakkelijk optillen zonder enige moeite. Toen bekeek hij de jonge die net naar Luna keek en liet een zachte grom uit zijn mond komen, als die vent vaagde om haar iets aan te doen ging hij er aan.
Lucy

Lucy

Aantal berichten : 92
Equi-Lords Points : 145

Equi-Lords Profile
Partner: That's a secret!
Sort Of Shapeshifter: kat-achtige:: jaguar

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimezo feb 12, 2012 9:14 am

Sloom wandelde ze naar de kleedkamer. Ze had vandaag niet veel zin in gym. Ze was moe omdat ze zo slecht geslapen had. Soepel gooide ze haar tas op de bank en begon zich om te kleden. Ze had een superkort strak shortje aan. Ook had ze een strak topje aan en sneakers. Lucy slofte de zaal in en zuchte. Er waren al een aantal mensen. Met een plof ging ze op een bank zitten die in de zaal stond. Opeens zag ze iemand die ze kende, Eron. Die had blijkbaar een liefje zo te zien. Ze vond haar maar lelijk. Het meisje bij Eron had zo'n vreemde oren. Was ze misschien een elf? Tja, wat maakte het ook uit? Verveeld staarde ze naar de toestellen in de zaal. De leerkracht had al een heel parcour opgesteld. Ze keek rond, zoekend naar de leerkracht. Toen ze haar gevonden had, bestudeerde ze haar goed. Maar ze bleef op het bankje zitten. De vrouw doorstreeptje vanalles in een boekje. Ze zuchte en keek weer naar de toestellen.
Alex

Alex

Aantal berichten : 64
Equi-Lords Points : 90
Registratiedatum : 31-01-12

Equi-Lords Profile
Partner: Jonathan
Sort Of Shapeshifter: Phoenix

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimema feb 13, 2012 12:43 am

Alex was nog enthousiaster dan anders ze had nu namelijk sport één van haar lievelings vakken. Ze spurtte naar de kleedkamers en deed haar strakke jogging short aan met haar t shirt erboven. Ze vloog weer uit de kleedkamer en zag Jonathan naar iemand staren een meisje met lange blonde haren en een jongen langs haar. Jonathan keek haar kwaad aan en Alex wilde wel weten waarom hij dat deed. Ze liep achter Jonathan aan en sprong op zijn rug ze gaf hem een kus in zijn nek en ging toen op de grond staan. In haar ooghoeken hield ze Luna in de gaten. Ze gaf Jonathan nog een zoen. Hallo Johnatan. Lachtte ze. Ze liep met hem hand in hand naar de rand van het sportterein. Ze keek hem poeslief aan en stelde toen haar brandende vraag. Zeg Jonathan wie is dat meisje? Ze wwees naar Luna.
Jonathan

Jonathan

Equi-Lords Profile

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimema feb 13, 2012 12:47 am

Hij hoorde stappen naar hem toe komen. Ze waren duidelijk van een meisje. Opeens kreeg een een kus in zijn nek en hij glimlachte, Alex. Hallo Johnatan. Hij stond recht en liep hand in hand met haar naar de rand van de zaal. Zeg Jonathan wie is dat meisje? Ze wees naar Luna en Jonathan begon zich weer kwaad te voelen. "Dat is geen meisje, dat is een monster." gromde hij terwijl hij Luna aankeek. "Ze kon zich niet inhouden en ik was bijna vermoord." Hij bleef vol haat naar Luna staren. Hij wist nog perfect wat er gebeurt was. Dat zou hij nooit vergeten en haar nooit vergeven. Opeens kreeg hij zin om op Luna af te stormen en haar in elkaar te rammen, maar hij hield zich sterk. Hij moest zich inhouden.

Laatst aangepast door Jonathan op di feb 14, 2012 12:25 am; in totaal 1 keer bewerkt
Luna
Admin
Luna

Aantal berichten : 340
Equi-Lords Points : 377
Registratiedatum : 26-01-12

Equi-Lords Profile
Partner: Eron
Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimema feb 13, 2012 7:20 pm

Luna voelde hoe een stel razende ogen op haar brandde. Ze zag hoe Jonathan haar vol haat aanstaarde. Ze had haar hand tegen Erons borst en kon een lichte grom horen. Ze aaide zijn schouder laat maar Eron hij...hij...heeft gelijk dat hij mij haat. Zei ze met een stem die in mineur eindigde. Ze wist wel dat hij recht had om haar te haten maar moest hij dat echt zo hard laten merken? Ze knuffelde Eron om haar verdriet te verbergen maar ze kon die ene traan niet binnenhouden. Hij viel met een pats op de grond en verorzaakte een natte plek op de grond. In haar ooghoeken zag ze hoe een meisje naar Jonathan liep en op helm sprong. Plots wees het meisje naar haar en Jonathan zei iets. Iets wat ze niet goed kon verstaan maar ze hoorde wel het woord monster.... Eron moest het ook gehoord hebben want hij spande zijn spieren op.
Alex

Alex

Equi-Lords Profile

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimedi feb 14, 2012 12:31 am

Jonathan begon zich weer kwaad te voelen. "Dat is geen meisje, dat is een monster." gromde hij terwijl hij Luna aankeek. Alex keek het blonde meisje vol ongeloof aan ze leek haar zo aardig. "Ze kon zich niet inhouden en ik was bijna vermoord." Hij bleef vol haat naar Luna staren. Alex voelde woede opstapelen in haar lijf ze had zin om Luna in een pad te veranderen. Maar helaas kende ze die spreuk nog niet vanbuiten. Ze ging tegen Jonathan staan en ging met haar mond naar zijn oor. Als die bitch* dat nog eens waagt zal ik me er mee gaan moeien. Zei ze met een duivels lachje dat toch best schattig was. Ze gaf Jonathan een lange kus waar elkaars tongen rond elkaar draaide. Toen ze klaar was met Jonathan keek ze duivels naar Luna. Ha dat noem ik pas zoenen! Dacht ze in zichzelf ze hoopte dat het meisje nu jaloers was maar ze gaf geen ene kick iets waar Alex nog kwader om werd haar mond veranderde in een pruillipje.

*normaal mag schelden niet maar omdat Luna mijn andere account is laat ik alex enkel haar beledigen.
Jonathan

Jonathan

Equi-Lords Profile

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimedi feb 14, 2012 12:37 am

Als die bitch* dat nog eens waagt zal ik me er mee gaan moeien. Hij grinnikte. Ze gaf hem een lange kus waar elkaars tongen rond elkaar draaide. Toen ze klaar was met hem keek ze duivels naar Luna. Jonathan moest lachen en kwam bijna niet meer bij. "Kom, ik denk dat de les gaat beginnen." Hij legde zijn arm om haar heen en wandelde samen met haar naar de groep. Hij was trots op Alex, trots dat ze een koppel waren. Terwijl ze naar de groep wandelde keek hij af en toe eens liefdevol in Alex's ogen. Wat was ze toch prachtig, zij was nu het belangrijkste in zijn leven. Als iemand haar durfde pijn te doen, zou hij die persoon tien keer zo hard toetakelen.
Alex

Alex

Equi-Lords Profile

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimedi feb 14, 2012 12:42 am

Jonathan moest lachen en kwam bijna niet meer bij. "Kom, ik denk dat de les gaat beginnen." Hij legde zijn arm om haar heen en wandelde samen met haar naar de groep. Alex lachte en legde haar hoofd tegen zijn borst terwijl ze wandelde ze was zo gelukkig met hem hij was lekker,gespierd,een teddybeer en hij was zoooooooo lief. Hij was gewoon de ideale vriend. Ineens schoot haar iets tebinnen iets wat zij en Lucy gingen doen. Ze keek Jonathan aan met een engelen lach. Weet je dat ik en mijn beste vriendin Lucy straks ons eigen cheerleadingsquad gaan leiden? Ze keek hem hoopvol aan ze was zo benieuwd naar zijn reactie en ze hoopte dat hij het leuk zou vinden.
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimedi feb 14, 2012 4:20 am

laat maar Eron hij...hij...heeft gelijk dat hij mij haat. Zei ze met een stem die in mineur eindigde. Hij hield die jonge goed in de gate zo dat hij op alles was voorbereid, sowieso wist hij dat de jonge iets met hond had en niet zo maar een kwartbloed maar een volbloeder net als hij met katachtige. Je kon zo iets voelen van binnen maar hij zei er niks over, toen het meisej Luna aan keek en daarna naar haar weisde en iets vroeg en toen de jonge antwoorden kon hij het bijna niet horen maar een woord verstond hij wel namelijk monster... Zijn spieren spande hij meteen maar hield zich in. Hij boog zijn hoofd naar haar oor en zei zacht 'het maakt me niet uit of hij boos op je mag zijn, het was een ongeluk en das alles.' Hij kuste haar in haar nek en zei daarna zacht 'het is niet jou schuld Lun.' en hij ging naast luna naar voren lopen om te horen wat de leraar te zeggen had.
Aswin

Aswin

Aantal berichten : 36
Equi-Lords Points : 48
Registratiedatum : 06-02-12

Equi-Lords Profile
Partner: It is just a game, love
Sort Of Shapeshifter: Hond-achtige ~ Husky

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimedi feb 14, 2012 10:17 am

Oh god, oh god. Natuurlijk was hij weer eens met zijn gedachten ergens anders geweest en was hij nu bijna te laat bij de gymles. Zo snel mogelijk spurte de zwartharige jongen door de gangen van de school naar de trainingsvelden. De plattegrond had hij ondertussen al uit zijn hoofd geleerd, dus het was nie zo moeilijk om die velden te vinden. Aswin slipte bij de ingang van de kleedkamer en moest een paar stappen verder zetten om zijn evenwicht te bewaren. Snel gooide hij zijn vest uit en deed een losse trainingsbroek aan. Nog steeds wat hijgend liep hij naar het groepje leerlingen dat zich had verzameld en liep direct naar Lucy toe toen hij haar herkend had. "H...hoi," wist hij na een paar diepe teugen lucht uit te brengen en zette zijn handen op zijn knieën om op adem te komen. Gym was een van zijn lievelingsvakken om de simpele rede dat je in die les al je energie kwijt kon en geloof me, dat kleine gestalte van Aswin zat boordevol energie die hij zo om de paar dagen nodig kwijt moest. Meestal ging hij 's ochtends wel een stukje lopen om fit te blijven, niet ver en niet te lang, maar het was tenminste iets. Toen hij wat op adem gekomen was keek hij even verontschuldigend naar de leraar. "Sorry dat ik wat later ben, Miss. Ik ben er vandaag niet echt met mijn gedachten bij." Zijn mondhoeken krulde om tot een lichte glimlach terwijl hij terug naar Lucy keek. "Zin in de les?"
Miss Seroe
Leraar
Miss Seroe

Aantal berichten : 5
Equi-Lords Points : 18
Leeftijd : 37

Equi-Lords Profile
Partner:
Sort Of Shapeshifter: Kat-achtige; Zwarte poes

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimevr feb 24, 2012 2:25 am

"Gelukkig dat er nog leerlingen bij mij in de les voegen, ik was even bang dat ik met een klein aantalletje zou moeten doen..." Zei ze meer tegen zichzelf dan tegen de leerlingen. Zes leerlingen tot nu toe. Dat was een even aantal, dus perfect voor de les, maar dan zou één groepje niet gemaakt kunnen worden... Ach ja, misschien volgen er laatkomers, die ze dan in dat ene groepje zou kunnen indelen... Vrolijk slaat ze haar map dicht, en staat op van de bank, en rekte zich even uit, waarna ze tegen de leerlingen die nog bij haar stonden vroeg: "Gaan jullie zitten, we gaan beginnen..." Als ze dit opvolgen, wacht ze even tot iedereen zit. Dan kijkt ze de leerlingen die al aanwezig waren één voor één na. "Goed! We zijn in perfecte aantallen. We gaan beginnen!" Zei ze vrolijk, en keek weer iedereen één voor één aan. "Wellicht zullen er mensen onder jullie mij al kennen. Aangezien ik nieuwe gezichten zie die er bij de vorige gymles niet waren, zal ik me opnieuw even voorstellen, dat is wel zo beleefd, niet? Ik ben Miss Seroe, jullie gymdocente. Gym is een vak op zich. Gym verreist uiterste concentratie en uiterste moeite, waarbij ik jullie inzet verwacht... Het is niet zo dat ik jullie de longen uit jullie lijf laat trainen, maar het is voor jullie zelf, om te beoefenen van wat je al kan, en nieuwe dingen leren die je weer nodig zal hebben voor de kracht die je bezit. Zowel spierkracht als de kracht die je beschikt. Ik beschik over ..., en kom van ... . Niet interessant voor jullie misschien, maar ik wil tegen jullie zeggen dat we misschien met verschillende 'Sort of Shapeshifters' in de groep zitten... En ieder kracht vraagt zijn eigen training. Soms zal je moeilijke situaties tegenkomen in de gymles die je nog niet kan. Dat geeft helemaal niets, want zoals ik al zei: Iedere kracht vraagt zijn eigen training. Daarom wil ik even een kennislesje doen, over wat je al kan en nog moet leren. Of wat je nog niet goed kan, natuurlijk..." Even onderbroken keek ze de leerlingen één voor één aan. "Ook wil ik jullie allemaal goed leren kennen, voor als jullie Gym vervolgen in de toekomst..." Vervolgde ze, en hield even een korte stilte in. Toen vervolgde ze weer: "Zoals jullie zien, gaan we vandaag een heel parcours aflopen. Ik wil jullie indelen in groepjes... De één gaat spierkracht of evenwicht beoefenen, en de ander zijn magie en concentratie beoefenen. Ik heb er geen problemen mee als je liever alleen wilt werken, maar soms heb je hulp nodig... Daar ben ik natuurlijk voor, maar andere 'Sort Of Shapeshifters' kunnen je wellicht ook helpen. Niet dat ik hier sta zonder nut, want je kunt me alles vragen, of even vragen of ik iets wil voordoen als je iets niet goed snapt, maar hulp van je medeleerling is natuurlijk beter om elkaar te leren kennen." Ze liet haar blik even over één voor één lopen, en legt de volgende oefening uit: "Ik wil jullie even wakkerschudden na even geen gym meer hebben gehad, en dat wil ik doen met een Warming-Up. Wat ik wil, is dat jullie mij rennend volgen door het parcours heen, en dat in je eigen - maar vlotte tempo. Volgen jullie me?" Vroeg ze vriendelijk, en draait zich om naar het parcours, in afwachting of de leerlingen haar volgen.
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitimevr feb 24, 2012 6:57 am

"Gaan jullie zitten, we gaan beginnen..." Als ze dit opvolgen, wacht ze even tot iedereen zit. Dan kijkt ze de leerlingen die al aanwezig waren één voor één na. "Goed! We zijn in perfecte aantallen. We gaan beginnen!" Zei ze vrolijk, en keek weer iedereen één voor één aan. "Wellicht zullen er mensen onder jullie mij al kennen. Aangezien ik nieuwe gezichten zie die er bij de vorige gymles niet waren, zal ik me opnieuw even voorstellen, dat is wel zo beleefd, niet? Ik ben Miss Seroe, jullie gymdocente. Gym is een vak op zich. Gym verreist uiterste concentratie en uiterste moeite, waarbij ik jullie inzet verwacht... Het is niet zo dat ik jullie de longen uit jullie lijf laat trainen, maar het is voor jullie zelf, om te beoefenen van wat je al kan, en nieuwe dingen leren die je weer nodig zal hebben voor de kracht die je bezit. Zowel spierkracht als de kracht die je beschikt. Ik beschik over ..., en kom van ... . Niet interessant voor jullie misschien, maar ik wil tegen jullie zeggen dat we misschien met verschillende 'Sort of Shapeshifters' in de groep zitten... En ieder kracht vraagt zijn eigen training. Soms zal je moeilijke situaties tegenkomen in de gymles die je nog niet kan. Dat geeft helemaal niets, want zoals ik al zei: Iedere kracht vraagt zijn eigen training. Daarom wil ik even een kennislesje doen, over wat je al kan en nog moet leren. Of wat je nog niet goed kan, natuurlijk..." Even onderbroken keek ze de leerlingen één voor één aan. "Ook wil ik jullie allemaal goed leren kennen, voor als jullie Gym vervolgen in de toekomst..." Vervolgde ze, en hield even een korte stilte in. Toen vervolgde ze weer: "Zoals jullie zien, gaan we vandaag een heel parcours aflopen. Ik wil jullie indelen in groepjes... De één gaat spierkracht of evenwicht beoefenen, en de ander zijn magie en concentratie beoefenen. Ik heb er geen problemen mee als je liever alleen wilt werken, maar soms heb je hulp nodig... Daar ben ik natuurlijk voor, maar andere 'Sort Of Shapeshifters' kunnen je wellicht ook helpen. Niet dat ik hier sta zonder nut, want je kunt me alles vragen, of even vragen of ik iets wil voordoen als je iets niet goed snapt, maar hulp van je medeleerling is natuurlijk beter om elkaar te leren kennen." Ze liet haar blik even over één voor één lopen, en legt de volgende oefening uit: "Ik wil jullie even wakkerschudden na even geen gym meer hebben gehad, en dat wil ik doen met een Warming-Up. Wat ik wil, is dat jullie mij rennend volgen door het parcours heen, en dat in je eigen - maar vlotte tempo. Volgen jullie me?" Vroeg ze vriendelijk, en draait zich om naar het parcours, in afwachting of de leerlingen haar volgen. Er kwam een zucht over zijn mond en hij liet luna met tegen zin los en wachte tot ze voor hem begon te rennen. Hij rende rustig achter Luna aan en Hij had geen zin om nu volle gas te geven.

-flut-

Gesponsorde inhoud

start van Gymles! Empty
BerichtOnderwerp: Re: start van Gymles!   start van Gymles! I_icon_minitime

start van Gymles!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Equi-Lords Academy :: Academy :: In- en Outdoor velden F1 t/m F7-
Ga naar: