Aantal berichten : 181 Equi-Lords Points : 280 Registratiedatum : 03-02-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : in een grote villa
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Luna, je bent alles voor me! Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige
Onderwerp: happy valentine sweetheart do feb 16, 2012 3:41 am
'Mischien kunnen we eerst wat anders doen en later terug gaan naar het bal?' Zei Luna zachtjes en zelf knikte hij, deze jonge was er helemaal mee eens. eron pakte hij bij de middel en trok naar zich toe en kuste zachtjes haar hals. ' Eron welk ritueel is dit?'Hij keek naar de schilderij waar Luna naar keek en zag zijn hele familie staan en in het midde zag je vuur dat opgestoken werd door zijn neef die toen 18 werd. 'dat is een familie ritueel, we houden elke jaar zo iets en dan komen alle mensen die bij onze familie horen. We gaan dan van alles en nog wat doen maar vorig jaar was het anders dan andere keren want toen werd het eerder gedaan voor me neef die toen 18 werd dus moest hij van alles en nog wat doen om te laten zien dat hij volwassen was.' Hij keek goed naar de foto en zag paar mensen die neit meer bij hun hoorde zo als zijn opa en oma want die waren paar maanden geleden gestorven. 'Binnenkort komt die ritueel alweer en dan moet ik bij hun zijn...' Hij keek toen naar Luna 'misschien wil ze niet mee.' zei hij tegen zich zelf maar door dat ze zijn liefje was willen zijn ouders haar ook zien op die ritueel 'en...Me ouders vroegen of jij mee wilden want dan kunnen ze je leren kennen.' Zei hij zacht en keek haar onzeker aan.
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Eron Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart do feb 16, 2012 7:39 pm
'Hij keek naar de schilderij waar Luna naar keek en zag zijn hele familie staan en in het midde zag je vuur dat opgestoken werd door zijn neef die toen 18 werd. 'dat is een familie ritueel, we houden elke jaar zo iets en dan komen alle mensen die bij onze familie horen. We gaan dan van alles en nog wat doen maar vorig jaar was het anders dan andere keren want toen werd het eerder gedaan voor me neef die toen 18 werd dus moest hij van alles en nog wat doen om te laten zien dat hij volwassen was.' Hij keek goed naar de foto en zag paar mensen die neit meer bij hun hoorde zo als zijn opa en oma want die waren paar maanden geleden gestorven. 'Binnenkort komt die ritueel alweer en dan moet ik bij hun zijn...' Hij keek toen naar Luna 'misschien wil ze niet mee.' zei hij tegen zich zelf maar door dat ze zijn liefje was willen zijn ouders haar ook zien op het ritueel 'en...Mijn ouders vroegen of jij mee wilde want dan kunnen ze je leren kennen.' Zei hij zacht en keek haar onzeker aan. Luna paniekeerde even. Wat! moest ze zo snel al mee naar zijn familie? Wat moet ze egen hen zeggen? Wat als ze haar niet aardig vinden. Luna zuchtte en telde tot tien in haar hoofd om te kalmeren. Ze deed haar ogen weer open. Wow dat draakje werkt echt wel goed! loog ze. Ze keek Eron recht aan. Ik wil heel graag mee naar je familie Eron. Zei ze met een beetje twijfel in haar stem ze wilde hem niet kwetsen en hij was tenslotte ook meegegaan naar haar "ouders".
Eron
Aantal berichten : 181 Equi-Lords Points : 280 Registratiedatum : 03-02-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : in een grote villa
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Luna, je bent alles voor me! Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart do feb 16, 2012 10:25 pm
Luna paniekeerde even. Wat! moest ze zo snel al mee naar zijn familie? Wat moet ze egen hen zeggen? Wat als ze haar niet aardig vinden. Luna zuchtte en telde tot tien in haar hoofd om te kalmeren. Ze deed haar ogen weer open. 'Wow dat draakje werkt echt wel goed!' loog ze. Ze keek Eron recht aan. 'Ik wil heel graag mee naar je familie Eron.' Zei ze met een beetje twijfel in haar stem ze wilde hem niet kwetsen en hij was tenslotte ook meegegaan naar haar "ouders". Hij keek haar aan en zag paar twijvels 'Je hoeft niet mee, als je nog niet klaar bent lun.' Zei hij zacht en keek even naar de brieven die hij had gekregen van zijn zus, als het goed is moet zij ook komen met haar nieuwe vriendje maar je wist nooit zeker of iemand met je mee wilde of niet. Tenslotte haalde hij wat adem en begon te praten:'Ik snap dat het je eng lijkt en ik weet dat we kunnen bijten en ik begrijp heel goed als je niet mee wilt...' Toen hij dat zei kuste hij haar voorhoofd.
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart vr feb 17, 2012 10:44 am
Hij keek haar aan en zag paar twijvels 'Je hoeft niet mee, als je nog niet klaar bent lun.' Zei hij zacht en keek even naar de brieven die hij had gekregen van zijn zus, als het goed is moet zij ook komen met haar nieuwe vriendje maar je wist nooit zeker of iemand met je mee wilde of niet. Tenslotte haalde hij wat adem en begon te praten:'Ik snap dat het je eng lijkt en ik weet dat we kunnen bijten en ik begrijp heel goed als je niet mee wilt...' Toen hij dat zei kuste hij haar voorhoofd. Luna's gezicht verstarde even en werd toen hard. Ze mocht niet zo een angsthaas zijn. Ze was toch ook dapper genoeg om zichzelf te vertrouwen om alleen met Eron te zijn? Dan stelde het niets voor om naar zijn familie te gaan. Ze keek hem aan. En begon te spreken met een zelfverzekerde stem en ogen vol vuur. Eron het lijkt me enig om jouw familie te zien. Ze glimlachte lichtjes. Sterker nog hoe sneller ik ze ontmoet hoe beter. Ze zou het zelfs niet erg vinden om deze avond nog naar zijn dorp te vliegen. Zolang hij maar gelukkig zou zijn zou ze alles doen. Wat hij haar ook vroeg ze zou het doen zonder aarzelen.
Eron
Ze keek hem aan. En begon te spreken met een zelfverzekerde stem en ogen vol vuur. 'Eron het lijkt me enig om jouw familie te zien.' Ze glimlachte lichtjes. 'Sterker nog hoe sneller ik ze ontmoet hoe beter.' Ze zou het zelfs niet erg vinden om deze avond nog naar zijn dorp te vliegen. Zolang hij maar gelukkig zou zijn zou ze alles doen. Wat hij haar ook vroeg ze zou het doen zonder aarzelen.Hij knikte en zei rustg 'Sorry shoonheid maar sneller gaat niet want je moet minstens een maand wachten tot het zover is.' Hij zette het raam open om wat frisse lucht naar binnen laten gaan en streelde zactjes met zijn hand haar kaak en toen deed hij voorzichtig haar masker af en bekeek haar nu goed, een kleine imlach kwam op zijn gezicht en hij kuste haar op haar mond.
'Sorry shoonheid maar sneller gaat niet want je moet minstens een maand wachten tot het zover is.' Hij zette het raam open om wat frisse lucht naar binnen laten gaan en streelde zactjes met zijn hand haar kaak en toen deed hij voorzichtig haar masker af en bekeek haar nu goed, een kleine imlach kwam op zijn gezicht en hij kuste haar op haar mond. Luna kuste hem terug en deed ook zijn masker van zijn gezicht en kuste hem nog eens. Ze liet zich helemaal meusleuren door de kus en ze duwde hem op zijn bed. Ze ging bovenop hem zitten en gaf hem nog meer kusjes. Ze wist niet waarom maar haar hart leek wel in brand te staan. Ze knoopte zijn shirt los en gaf hem een kus precies op de plek waar zijn hart zat. Het leek wel alsof ze in brand stond,een soort van gehypnotiseerd was of zo iets. Iets zorgde ervoor dat ze niet kon stoppen niet meer van hem weg kon.
Eron
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart za feb 18, 2012 3:35 am
Luna kuste hem terug en deed ook zijn masker van zijn gezicht en kuste hem nog eens. Ze liet zich helemaal meusleuren door de kus en ze duwde hem op zijn bed. Ze ging bovenop hem zitten en gaf hem nog meer kusjes. Ze wist niet waarom maar haar hart leek wel in brand te staan. Ze knoopte zijn shirt los en gaf hem een kus precies op de plek waar zijn hart zat. Het leek wel alsof ze in brand stond,een soort van gehypnotiseerd was of zo iets. Iets zorgde ervoor dat ze niet kon stoppen niet meer van hem weg kon. Je meot je hoofd er bij kunnen houden! zzei hij tegen zich zelf maar luisterde er niet naar Hij trok het meisej dichter naar zich toe en kuste haar mond en ging steeds naar beneden, tot hij bij het einde van haar nek was en stopte...Dit ging echt veel te ver, hij moest zijn hoofd bij houden maar het enige waar hij nog aan kon denken was Luna. Uit eindelijk vond hij zijn kracht terug en stopte en keek recht in de ogen van Luna.
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart za feb 18, 2012 3:49 am
Je meot je hoofd er bij kunnen houden! zzei hij tegen zich zelf maar luisterde er niet naar Hij trok het meisej dichter naar zich toe en kuste haar mond en ging steeds naar beneden, tot hij bij het einde van haar nek was en stopte...Dit ging echt veel te ver, hij moest zijn hoofd bij houden maar het enige waar hij nog aan kon denken was Luna. Uit eindelijk vond hij zijn kracht terug en stopte en keek recht in de ogen van Luna. Luna opende haar ogen en keek hem geschrokken aan. Wat was ze aan het doen? Dit mocht niet! Dit was verkeerd! Te gevaarlijk! Luna duwde zich van hem weg en trok haar kleren weer goed. Ze stond nu bij de deur. Het spijt me... Ik had me net mogen laten gaan. Ze haatte zichzelf waarom had ze dat gedaan?! Het was te gevaarlijk en hij wilde het niet eens waarom was ze toch zo dom?
Eron
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart za feb 18, 2012 4:00 am
Luna opende haar ogen en keek hem geschrokken aan. Wat was ze aan het doen? Dit mocht niet! Dit was verkeerd! Te gevaarlijk! Luna duwde zich van hem weg en trok haar kleren weer goed. Ze stond nu bij de deur. 'Het spijt me... Ik had me net mogen laten gaan.' Ze haatte zichzelf waarom had ze dat gedaan?! Het was te gevaarlijk en hij wilde het niet eens waarom was ze toch zo dom? Hij stond meteen op en liep naar haar toe en sloeg een arm om haar heen, 'Het is niet jou schuld ik moest me zelf tegen houden.' Hij keek haar aan en liep toen naar het raam die hij wijder opende en keek boos naar buiten, hi jwas boos op zich zelf...Zijn vader had hem nog zo gewaarschuwd en nu hij volgend jaar hun clan zou over nemen om het te beschermen moest hij juist voorzichtig doen!
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart za feb 18, 2012 4:14 am
Hij stond meteen op en liep naar haar toe en sloeg een arm om haar heen, 'Het is niet jou schuld ik moest me zelf tegen houden.' Hij keek haar aan en liep toen naar het raam die hij wijder opende en keek boos naar buiten, hi jwas boos op zich zelf... Luna liep naar hem toe. En ging voor hem staan haar handen op zijn gezicht. Eron toe wees niet kwaad op jezelf! Wees kwaad op mij! Ik had je niet mogen verlijden. Ik had beter moeten nadenken. En ik begrijp wel dat je me tegen gehouden hebt. Het is te gevaarlijk! Ik mag me niet laten gaan. Ze keek naar beneden en beed op haar lip zo hard dat hij bloedde. Ze begreep wel waarom hij haar had afgewezen wie wilt er nu ook bij een draak slapen? Haar huid is hard als steen en koud als ijs. Haar kracht is soms niet te bedwingen.
Eron
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart za feb 18, 2012 4:20 am
Luna liep naar hem toe. En ging voor hem staan haar handen op zijn gezicht. 'Eron toe wees niet kwaad op jezelf! Wees kwaad op mij! Ik had je niet mogen verlijden. Ik had beter moeten nadenken. En ik begrijp wel dat je me tegen gehouden hebt. Het is te gevaarlijk! Ik mag me niet laten gaan.' Ze keek naar beneden en beed op haar lip zo hard dat hij bloedde. Ze begreep wel waarom hij haar had afgewezen wie wilt er nu ook bij een draak slapen? Haar huid is hard als steen en koud als ijs. Haar kracht is soms niet te bedwingen. Hij keek haar niet begrijpend aan en bedacht zich dat ze dacht dat...'Luna het ligt niet aan jou maar aan me code van de tijger regels, volgend jaar moet ik de ritueel van volwassenheid doen en tot die tijd moet ik schoon zijn!' hij haalde de bloed van haar lip weg door en kus en proefde de bloed.
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart za feb 18, 2012 4:42 am
'Luna het ligt niet aan jou maar aan me code van de tijger regels, volgend jaar moet ik de ritueel van volwassenheid doen en tot die tijd moet ik schoon zijn!' hij haalde de bloed van haar lip weg door en kus en proefde de bloed. Luna liet zich kussen maar deed niet echt mee ze was niet meer in staat om zich nog laten mee te slepen door zijn aanwezigheid. Ze wilde hem niet kwetsen maar ze realiseerde zich weer dat ze gevaarlijk was. Het kwam weer te boven haar ouders,Jonathan... Haar ouders waren dood door haar schuld Jonathans ribben waren gebroken door haar schuld. Ze had bijna Erons gebruik geschonden. Ze kon hier niet blijven. Ze rukte zich los van Eron en sprong uit het raam ze veranderde en haar jurk vloog aan flarden. En haar zwarte lichaam verduisterde de maan. Ze liet zich zelf naar beneden stortten en op de grond vallen. Ze moest lijden lijden voor wat ze fout had gedaan. Ze vloog weer de lucht in en liet zich toen weer vallen. Het bracht niet veel schade toe maar elke keer voelde ze hoe haar inwendige orgenen meer schade opliepen.
Eron
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart za feb 18, 2012 4:48 am
Ze wilde hem niet kwetsen maar ze realiseerde zich weer dat ze gevaarlijk was. Het kwam weer te boven haar ouders,Jonathan... Haar ouders waren dood door haar schuld Jonathans ribben waren gebroken door haar schuld. Ze had bijna Erons gebruik geschonden. Ze kon hier niet blijven. Ze rukte zich los van Eron en sprong uit het raam ze veranderde en haar jurk vloog aan flarden. En haar zwarte lichaam verduisterde de maan. Ze liet zich zelf naar beneden stortten en op de grond vallen. Ze moest lijden lijden voor wat ze fout had gedaan. Ze vloog weer de lucht in en liet zich toen weer vallen. Het bracht niet veel schade toe maar elke keer voelde ze hoe haar inwendige orgenen meer schade opliepen. Hij keek naar het raam en twijvelde even maar sprong toen uit het raam en kwam op zijn voeten terecht zo als altijd bij katten. Hij begon te rennen richting De plek waar luna zich het eerste keer had laten vallen en kon zo snel vinden waar ze weer neer wou storten 'Luna doe geen domme dingen! Ik zou zonder jou niet kunnen leven!' Riep hij boos en keek naar de grote zwarte draak.
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart za feb 18, 2012 4:59 am
Hij begon te rennen richting De plek waar luna zich het eerste keer had laten vallen en kon zo snel vinden waar ze weer neer wou storten 'Luna doe geen domme dingen! Ik zou zonder jou niet kunnen leven!' Riep hij boos en keek naar de grote zwarte draak. Luna had zich weer laten vallen en stond nu voor Eron ze gromde en ging op haar achterste poten staan. Ze liet haar tanden zien en spuwde vuur voor Erons voeten. Ze probeerde hem af te schrikken. Hij mocht hier niet blijven hij was beter af zonder haar. Ze vloog weer de lucht in nog hoger dan de afgelope keren. Ze was nu heel hoog en liet zich toen vallen deze keer had ze zichzelf goed geraakt ze voelde het bloed uit haar harde draken huid vloeien. En ze brulde weer niet om hem weg te jagen dit keer was het een brul van pijn. Luna had een gat gecreërd in het aardoppervlak.
Eron
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart za feb 18, 2012 5:04 am
. Luna had zich weer laten vallen en stond nu voor Eron ze gromde en ging op haar achterste poten staan. Ze liet haar tanden zien en spuwde vuur voor Erons voeten. Ze probeerde hem af te schrikken. Eron gromde uit zelf verdediging en sprong naar achteren, zijn kaken werden groot en hij liet zijn tanden zien en zijn hoektanden waren nu groot. Ze vloog weer de lucht in nog hoger dan de afgelope keren. Ze was nu heel hoog en liet zich toen vallen deze keer had ze zichzelf goed geraakt ze voelde het bloed uit haar harde draken huid vloeien. En ze brulde weer niet om hem weg te jagen dit keer was het een brul van pijn. Luna had een gat gecreërd in het aardoppervlak. Hij rende op haar af en viel neer op zijn knieën bij haar hoofd en sprak bezorgd 'Luna hoor je me? Probeer in je mensen vorm te veranderen zo kan ik je niet weg brengen zo dat ik je in me kamer kan verzorgen.' Hij keek naar bezorgd aan en keek naar de plek waar bloed vandaan kwam.
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart za feb 18, 2012 5:15 am
Hij rende op haar af en viel neer op zijn knieën bij haar hoofd en sprak bezorgd 'Luna hoor je me? Probeer in je mensen vorm te veranderen zo kan ik je niet weg brengen zo dat ik je in me kamer kan verzorgen.' Hij keek naar bezorgd aan en keek naar de plek waar bloed vandaan kwam. Luna staarde hem aan waarom wilde hij haar helpen? Ze wilde hem net afschrikken zodat hij veilig zou zijn. Luna wilde niet terug veranderen maar haar draken kant dacht daar anders over hij had een natuurlijk overleving instinct. Ze veranderde terug en nu zag je haar wonden pas echt. Overal zaten blauwe plekken en uit haar buik sijpelde bloed. Ze keek naar Eron. Ga weg Eron laat me sterven! Zei ze met een zwakke stem. De wereld zou beter af zijn zonder haar. Ze bevroor haast buiten haar draak had het niet gemerkt maar als mens zonder haar jurk...
Eron
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart za feb 18, 2012 5:25 am
Luna staarde hem aan waarom wilde hij haar helpen? Ze wilde hem net afschrikken zodat hij veilig zou zijn. Luna wilde niet terug veranderen maar haar draken kant dacht daar anders over hij had een natuurlijk overleving instinct. Ze veranderde terug en nu zag je haar wonden pas echt. Overal zaten blauwe plekken en uit haar buik sijpelde bloed. Ze keek naar Eron. 'Ga weg Eron laat me sterven!' Zei ze met een zwakke stem. De wereld zou beter af zijn zonder haar. Ze bevroor haast buiten haar draak had het niet gemerkt maar als mens zonder haar jurk... Hij bekeek haar wond, het was niet diep maar wel lang. Eron liet zijn handen onder haar oksels en knieën en tilde haar voorzichtig op 'geen zorge meisje van me!' Zei hij rustig en begon snel terug naar zijn kamer te lopen. Net voordat ze bij zijn raam aankwamen plukte hij een cape uit een bosje die daar voor hem lag en gooide het over haar heen. Gelukkgi was het raam niet heel hoog en de raam stond nog open dus klom hij naar binnen en legde hij haar op zijn bed en zocht snel naar zijn ehbo koffer en pakte toen zijn toverstok en prefelde een spreuk op de wond zo dat hij dicht groeide. Toen dat gedaan was pakte hij wat spullen om haar wond goed schoon te maken.
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart za feb 18, 2012 5:36 am
Hij bekeek haar wond, het was niet diep maar wel lang. Eron liet zijn handen onder haar oksels en knieën en tilde haar voorzichtig op 'geen zorge meisje van me!' Zei hij rustig en begon snel terug naar zijn kamer te lopen. Ze maakte zich geen zorgen Net voordat ze bij zijn raam aankwamen plukte hij een cape uit een bosje die daar voor hem lag en gooide het over haar heen. Luna kon het niet ontkennen dat ze het langs één kant leuk vond dat ze in zijn armen lag maar langs de andere kant was ze ook kwaad,kwaad op zichzelf dat ze weer in een mens was veranderd. Gelukkig was het raam niet heel hoog en de raam stond nog open dus klom hij naar binnen en legde hij haar op zijn bed en zocht snel naar zijn ehbo koffer en pakte toen zijn toverstok en prefelde een spreuk op de wond zo dat hij dicht groeide. Toen dat gedaan was pakte hij wat spullen om haar wond goed schoon te maken. Luna lag bewegingloos op het bed en staarde Eron aan. Waarom heb je me niet achtergelaten? Waarom heb je me niet laten sterven?! Zei ze met een lichte kwade ondertoon.
Eron
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart za feb 18, 2012 10:30 pm
Luna lag bewegingloos op het bed en staarde Eron aan. Waarom heb je me niet achtergelaten? Waarom heb je me niet laten sterven?! Zei ze met een lichte kwade ondertoon. Hij zei lang niks omdat hij bezig was om bloed weg te halen van haar vroegere wond. Toen hij het kom met rode watten op zijn nacht kasje legde keek hij haar boos aan'ten 1e ik kan geen meisje die gewond zijn buiten laten liggen en ten 2e Luna ik hou van je ook al ben je soms zo stom om jezelf te verwonden en het maakt me niks uit of je een monster bent of neit, ik weet dat je diep van binnen het leukste meisje bent op de wereld.' Toen hij dat zei liep hij naar zijn kast en zoch beneden naar een plastik tas die hij per ongeluk had gekregen toen hun ouders nieuwe kleren naar hun toe stuurde had hij die van zijn zus gekregen. Luna had wel het zelfde maat dus pakte hij een witte tas en gaf het aan haar 'hier deze kun je aan doen...Ik heb het toch niet nodig.' Binnen lag een simpele witte jurk waar zijn zusje zo van hield.
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart za feb 18, 2012 11:14 pm
Hij zei lang niks omdat hij bezig was om bloed weg te halen van haar vroegere wond. Toen hij het kom met rode watten op zijn nacht kasje legde keek hij haar boos aan 'ten 1e ik kan geen meisje die gewond zijn buiten laten liggen en ten 2e Luna ik hou van je ook al ben je soms zo stom om jezelf te verwonden en het maakt me niks uit of je een monster bent of neit, ik weet dat je diep van binnen het leukste meisje bent op de wereld.' Toen hij dat zei liep hij naar zijn kast en zoch beneden naar een plastik tas die hij per ongeluk had gekregen toen hun ouders nieuwe kleren naar hun toe stuurde had hij die van zijn zus gekregen. Luna had wel het zelfde maat dus pakte hij een witte tas en gaf het aan haar 'hier deze kun je aan doen...Ik heb het toch niet nodig.' Binnen lag een simpele witte jurk waar zijn zusje zo van hield. Luna trok de jurk aan en ging op het bed zitten. Ze zuchtte. Oké Eron ik zal mezelf niet meer verwonden maar enkel omdat ik jou anders pijn doe. Nu wist ze dat hij haar echt niet zou laten vallen en dat hij pijn leed als ze zichzelf verwonde. Ze wreef over haar buik waar de wond bijn dicht gegroeid was.
Eron
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart zo feb 19, 2012 12:21 am
. Luna trok de jurk aan en ging op het bed zitten. Ze zuchtte. Oké Eron ik zal mezelf niet meer verwonden maar enkel omdat ik jou anders pijn doe. Nu wist ze dat hij haar echt niet zou laten vallen en dat hij pijn leed als ze zichzelf verwonde. Ze wreef over haar buik waar de wond bijn dicht gegroeid was. Hij glimlachte kort naar haar en ging naast haar op bed zitten en leunde met zijn rug tegen het muur, deze jonge was dood op door de hele dag. eerst meost hij vreselijk vroeg opstaan en daarna had hij een hele avontuur met Luna, En de bal en nu dit nog. Hi jwas dood op en hij glimlachte naar luna, wat zag ze er toch schattig uit in dat jurk. Met deze gedachten viel hij in een rustige slaap.
Onderwerp: Re: happy valentine sweetheart zo feb 19, 2012 12:49 am
Hij glimlachte kort naar haar en ging naast haar op bed zitten en leunde met zijn rug tegen het muur, deze jonge was dood op door de hele dag. eerst meost hij vreselijk vroeg opstaan en daarna had hij een hele avontuur met Luna, En de bal en nu dit nog. Hi jwas dood op en hij glimlachte naar luna, wat zag ze er toch schattig uit in dat jurk. Met deze gedachten viel hij in een rustige slaap. Eron kwam bij haar op bed zitten en viel in slaap. Luna gaf hem een kus op zijn voorhoofd en stopte hem in. Toen stond ze zachtjes recht en liep uit zijn kamer ze moest nu even alleen zijn en hij moest rusten de arme jongen was helemaal uitgeput en dat was haar schuld ja hij moest rusten desnoods bond ze hem vast aan zijn bed.