Equi-Lords Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

why me?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Miss Demes
Leraar
Miss Demes

Aantal berichten : 89
Equi-Lords Points : 84
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 26

Equi-Lords Profile
Partner: mijn hart slaat tot nu toe voor niemand
Sort Of Shapeshifter: Vos-hondachtige

why me? Empty
BerichtOnderwerp: why me?   why me? I_icon_minitimeza feb 18, 2012 5:37 am

Met haar knieën opgetrokken en haar cape was helemaal over haar hoofd getrokken zodat je nouwelijks iets van haar gezicht kon zien. Haar tranen rolde naar beneden, ze had net een gesprek met sennar zo als ze vaak dat doen dan wisselen ze van ideeën en nieuwtjes maar dit keer probeerde hij haar over te halen om terug te komen, en het was echt vreselijk.
Ze zaten samen onder een boom en keken naar de mensen die door het park liepen en ze zaten allebei in hun cape genieten van dde rust tot haar broer begon 'ik snap niet dat je het zo leuk vind om een saai baan aan te nemen.' Hij schudde zijn hoofd en ze voelde hoe hij lachte maar Nihal haalde alleen haar schouders op. 'het is leuk om leerlingen iets nieuws te leren.' zei ze simpel en keek toen naar de cape van haar broer en glimlachte 'Weetje het is eigenlijk stom dat je weg bent van onze sekte.' Zei haar broer te leur gesteld en ze schudde haar hoofd 'ik wil niet meer moorden zo als jij!' Zei ze boos maar zacht dat hij haar alleen kon horen. Voor het eerst keek haar broer haar recht aan 'nee zusje van me, jij bent geboren om te doden.' Ze keek boos op hem 'Ik heb net zo als jij iemand gedood, dus toen ik 8 was!' Ze herrinerde zich aan haar slachtoffer, het was een bijna volwassen jongen die veel slechts had gedaan 'ooh nee zusje, je eerst moord was toen je 4 was geweest op je toverdranken docent...je hate hem en hebt hem vergiftigd!' De woorden troffen haar hart en ze schudde haar hoofd 'Dat kan niet! i kwas toen een kind.' 'een kind van de dood ja, en nou en of je een kind was je kende toen al vergiffen die iemand meteen konden doden.' Zei haar broer op een ijzige toon 'dat kan niet..'was haar reactie 'me ouders zochten altijd naar jou...de perfecte kind van de dood maar ja je hebt te koppig karakter en ze hoopte dat de volgende kind net zo een talent had als jij en zo kwam Zoë en het enige wat ze erfde was jou koppigheid en niks anders.' Ze gromde lichtjes en gaf hem een klap op zijn gezicht, stond snel op en verdween in het bos.
Hier zat ze dan, huilend onder een boom en ze probeerde niet te snikken, haar zintuigen waren niet op scherp dus ze schrok zich rot toen ze iemand voor zich zag staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Cullen
Leraar
Master Cullen

Aantal berichten : 50
Equi-Lords Points : 90
Registratiedatum : 02-02-12

Equi-Lords Profile
Partner: my secret love Lucy
Sort Of Shapeshifter: Phoenix

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitimeza feb 18, 2012 5:57 am

Hij maakte een rustige wandeling en was in het moeras terecht gekomen. Het kwam eigenlijk wel goed uit want hier vond je de idiale kruiden voor zijn lievelings thee. Hij had de kruiden gevonden en was van plan om weer naar het kasteel te gaan. Tot hij iemand hoorde huilen. Hij liep naar het gehuil en zag zijn collega gehuld in een mantel. Goede middag Miss Demes waarom huilt een prachtige wilde bloem zoals u? Zei hij met zijn zachtte stem. Hij zette zich langs haar neer. Ik denk niet dat wij al het genoegen hebben gehad om elkaar te ontmoeten. Mijn naam is Edward Cullen zei hij met een knikje. Hij vroeg zich af waarom ze zo treurig was. Hij vond het echt erg als een vrouw moest huilen. Hij legde bemoedigend zijn hand op haar schouder en gaf haar zijn keurig opgevouwen zakdoek.
Miss Demes
Leraar
Miss Demes

Equi-Lords Profile

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitimeza feb 18, 2012 10:57 pm

'Goede middag Miss Demes waarom huilt een prachtige wilde bloem zoals u?' Zei hij met zijn zachtte stem. Hij zette zich langs haar neer. 'Ik denk niet dat wij al het genoegen hebben gehad om elkaar te ontmoeten. Mijn naam is Edward Cullen' zei hij met een knikje. Ze glimlachte lichtjes en veegde snel haar tranen weg en knikte vriendelijk 'ja ik heb over je gehoort, je gaf toch Verweer tegen dark magic en...' Ze dacht even na, welke had hij nog meer? Toen schoot het haar binnen 'Ohja en mensenkunde als het goed is...Maar goed Nihal Demes maar je mag me gewoon Nihal noemen.' Ze glimlachte en schudde haar hoofd dat ze geen doek nodig had. En er kwam een zucht uit haar mond, het was fijn dat hier iemand kwam want anders zat ze hier nog steeds te denken of het waar was wat hij zei.
Master Cullen
Leraar
Master Cullen

Equi-Lords Profile

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitimeza feb 18, 2012 11:19 pm

Ze glimlachte lichtjes en veegde snel haar tranen weg en knikte vriendelijk 'ja ik heb over je gehoort, je gaf toch Verweer tegen dark magic en...' Ze dacht even na, welke had hij nog meer? Toen schoot het haar binnen 'Ohja en mensenkunde als het goed is...Maar goed Nihal Demes maar je mag me gewoon Nihal noemen.' Ze glimlachte en schudde haar hoofd dat ze geen doek nodig had. Hij lachte een scheve lach en stopt de doek weer weg. Hij vroeg zich nog steeds af waarom ze huilde maar ze kende elkaar nog niet echt goed en aan haar gezicht te zien was het iets heel pijnlijks. U geeft kruidekunde toch? Vroeg hij vriendelijk. Hij wilde wel wat tips uitwisselen om de moeilijkstze studenten in toom te houden. Ik heb net mijn eerste les achter de rug man dat was me een zootje. Eerst die jongen Eron en toen dat meisje Luna. Ik weet nu al dat ik die twee goed in de gaten moet houden. Zei hij hoofdschuddend maar nog steeds glimlahend.
Miss Demes
Leraar
Miss Demes

Equi-Lords Profile

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitimezo feb 19, 2012 12:26 am

'U geeft kruidekunde toch?' Vroeg hij vriendelijk.Ze knikteglimlachend en voegde er bij toe 'en kruide kunde. . ''Ik heb net mijn eerste les achter de rug man dat was me een zootje. Eerst die jongen Eron en toen dat meisje Luna. Ik weet nu al dat ik die twee goed in de gaten moet houden.' Zei hij hoofdschuddend maar nog steeds glimlahend. Ze knikte begrijpend 'mijn eerste les was ook lastig , op Luna zou ik het meeste lette omdat ze zich lastig in kan houden maar eigenlijk is het ene leive meisje die alleen last heeft van haar kracht en verder niks. En trouwens als ze niks vervelends in u les heeft gedaan is dat neit heel erg want ze is namelijk de rede hoezo hier zoveel nieuwe leraren nodig zijn.' Ze glimlachte vriendelijk en dacht na over de jonge. Ze had hem paar keer in de les gezien en ook bij de bal toen hij met luna was 'die eron, daar ben ik best blij mee want sinds hij er is in Luna's leven houd ze zich op een of andere manier stil want er zijn geen klachten geweest over verwondingen.' Haar gezicht stond seriuez.
Master Cullen
Leraar
Master Cullen

Equi-Lords Profile

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitimezo feb 19, 2012 4:23 am

Miss demes begon te praten 'mijn eerste les was ook lastig , op Luna zou ik het meeste lette omdat ze zich lastig in kan houden maar eigenlijk is het ene lieve meisje die alleen last heeft van haar kracht en verder niks. En trouwens als ze niks vervelends in u les heeft gedaan is dat niet heel erg want ze is namelijk de rede hoezo hier zoveel nieuwe leraren nodig zijn.' Ze glimlachte vriendelijk en dacht na over de jonge. Ze had hem paar keer in de les gezien en ook bij de bal toen hij met luna was 'die eron, daar ben ik best blij mee want sinds hij er is in Luna's leven houd ze zich op een of andere manier stil want er zijn geen klachten geweest over verwondingen.' Haar gezicht stond serieus. Master Cullen knikte bedenkzaam. Dat is mogelijk maar ik denk dat zij een slechte invloed op de jongen heeft. Zei hij terwijl hij zijn wenkbrauwen bedachtzaam fronste. Hij mocht Nihal wel ze was een leuke gesprekspartner.
Miss Demes
Leraar
Miss Demes

Equi-Lords Profile

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitimezo feb 19, 2012 6:36 am

Master Cullen knikte bedenkzaam. 'Dat is mogelijk maar ik denk dat zij een slechte invloed op de jongen heeft.' Zei hij terwijl hij zijn wenkbrauwen bedachtzaam fronste. Hij mocht Nihal wel ze was een leuke gesprekspartner. Ze knikte bedachtzaam 'Ik had wat informatie opgezocht naar hem via me eigen bronnen en wat blijk zijn hem ouderserg rijk in de dreuzel wereld en zijn vader is hier ook wel beroemd om zijn kracht voor dark magic. Maar ook om zijn koelbloedigheid... Het was ook een hele gedoe om info te krijgen over zijn familie, ze houden blijkbaar iets achter.' haar toon was geheimzinnig en ze giechelde toen ze het niet meer vol hield 'maar over luna kon ik niet veel vinden.' Zei ze kort en keek naar de jonge voor haar, het was fijn dat ze met iemand kon praten en niet steeds u hoeft te zeggen ook al was hij een stuk ouder. Ze was wel de jongste leraar maar daar kon ze niks aan doen, ze vond het leuk om kinderen les te geven maar soms knaagt de monster binnen in haar om iemand te doden gelukkig kan ze zich nog wel inhouden.
Master Cullen
Leraar
Master Cullen

Equi-Lords Profile

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitimema feb 20, 2012 4:02 am

Ze knikte bedachtzaam 'Ik had wat informatie opgezocht naar hem via me eigen bronnen en wat blijk zijn hem ouderserg rijk in de dreuzel wereld en zijn vader is hier ook wel beroemd om zijn kracht voor dark magic. Maar ook om zijn koelbloedigheid... Het was ook een hele gedoe om info te krijgen over zijn familie, ze houden blijkbaar iets achter.' haar toon was geheimzinnig en ze giechelde toen ze het niet meer vol hield 'maar over luna kon ik niet veel vinden.' Zei ze kort en keek naar de jonge voor haar. Hij knikte. Dus daarom zag hij een bekende trek in Erons gezicht zag. Hij kende alle beroemde leden van de top van dark magic. Maar over Luna wist hij wel al wat dingetjes. Over die Luna heb ik wel eens wat gelezen. Zij is blijkbaar van een adelijke familie waarvan een deel uit dreuzels bestaat. En haar familieleden zijn voornamelijk fenixen en reptielen. Maar zij was de eerste draak van haar familie en de laatste erfgenaam van het familie fortuin. Maar blijkbaar wilt Luna niets met haar overige familie te maken hebben sinds het ongeluk van haar ouders. Hij lachtte even. Ik vind het wel vreemd dat iemand met zo'n stamboom zoveel problemen veroorzaakt. Ja dat was echt raar. Hij vroeg zich eigelijk wel af hoe oud miss demes was ze zag er nog zo jong uit.
Miss Demes
Leraar
Miss Demes

Equi-Lords Profile

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitimema feb 20, 2012 4:19 am

'Over die Luna heb ik wel eens wat gelezen. Zij is blijkbaar van een adelijke familie waarvan een deel uit dreuzels bestaat. En haar familieleden zijn voornamelijk fenixen en reptielen. Maar zij was de eerste draak van haar familie en de laatste erfgenaam van het familie fortuin. Maar blijkbaar wilt Luna niets met haar overige familie te maken hebben sinds het ongeluk van haar ouders.' Hij lachtte even. 'Ik vind het wel vreemd dat iemand met zo'n stamboom zoveel problemen veroorzaakt.' Ja dat was echt raar. Hij vroeg zich eigelijk wel af hoe oud miss demes was ze zag er nog zo jong uit. Ze haalde haar schouders op 'Ach voor iedereen is hun lot al gekozen sinds je geboren bent...of je nou in een hele grote familie woont en je veroorzaakt veel problemen of je hebt een kleine familie waar je heel blij mee bent. een ding weet i kheel zeker hoe je je gedraagt zal later in je karakter voor altijd vast zitten.' Net zo als bij mij dacht ze nog achter na. Ze bekeek de jonge goed Hij was misschien iets jonger dat master Sykes maar niet heel erg veel verschil. Bij die gedachten stond ze op en glimlachte vriendelijk naar Edward 'Zullen we wat drinken bij me kamer?' vroeg ze vriendelijk en keek naar de kruide die hij vast had.
Master Cullen
Leraar
Master Cullen

Equi-Lords Profile

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitimema feb 20, 2012 4:51 am

'Ach voor iedereen is hun lot al gekozen sinds je geboren bent...of je nou in een hele grote familie woont en je veroorzaakt veel problemen of je hebt een kleine familie waar je heel blij mee bent. een ding weet i kheel zeker hoe je je gedraagt zal later in je karakter voor altijd vast zitten.' Wat zou ze daar mee bedoelen? Ze bekeek de jonge goed Hij was misschien iets jonger dat master Sykes maar niet heel erg veel verschil. Bij die gedachten stond ze op en glimlachte vriendelijk naar Edward 'Zullen we wat drinken bij me kamer?' vroeg ze vriendelijk en keek naar de kruide die hij vast had. Hij lachtte. Dat lijkt me heel leuk Miss Demes maar komt U anders mee naar mijn kamer dan maak ik U een kop van mij speciale thee. Hij stak zijn hand naar haar uit als teken dat ze hem kon volgen.
Miss Demes
Leraar
Miss Demes

Equi-Lords Profile

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitimema feb 20, 2012 10:57 pm

Hij lachtte. 'Dat lijkt me heel leuk Miss Demes maar komt U anders mee naar mijn kamer dan maak ik U een kop van mij speciale thee.' Hij stak zijn hand naar haar uit als teken dat ze hem kon volgen. Ze glimlachte en volgde hem in stilte met haar capischon nog steeds over haar gezicht getrokken, je hoorde nauwelijks iets van haar zo dat je wist dat ze je volgde. 'Maar vertel is, hoe was U eerste les? Ben wel erg benieuwd naar heo het is gegaan.' Zei ze rustig en liep plotseling naast hem en ondertussen plukte ze wat kruiden die zelf nodig had voor haar kamer om ze op te drogen en dan wat zalfjes te maken.
Master Cullen
Leraar
Master Cullen

Equi-Lords Profile

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitimedi feb 21, 2012 11:40 pm

'Maar vertel is, hoe was U eerste les? Ben wel erg benieuwd naar heo het is gegaan.' Zei ze rustig en liep plotseling naast hem en ondertussen plukte ze wat kruiden die zelf nodig had voor haar kamer om ze op te drogen en dan wat zalfjes te maken. Hij lachtte. Ach eerste lessen zijn altijd een uitdaging. En ik had veel laatkomers en leerlingen die niet kwamen opdagen. Maar ik heb de laatkomers laten dueleren als straf en om te zien hoe hun vaardigheden zijn. Hij keek naar Nihal die bijna haar hele hoofd verborgen hield. Hij rijkte zijn hand naar haar kap. Mag ik? Ze knikte. En hij deed haar kap van zijn hoofd zodat haar rode haren tevoorschijn kwamen. Zo nu kan ik u helemaal bekijken. Hij lachte.
Miss Demes
Leraar
Miss Demes

Equi-Lords Profile

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitimewo feb 22, 2012 1:12 am

Ach eerste lessen zijn altijd een uitdaging. En ik had veel laatkomers en leerlingen die niet kwamen opdagen. Maar ik heb de laatkomers laten dueleren als straf en om te zien hoe hun vaardigheden zijn. Hij keek naar Nihal die bijna haar hele hoofd verborgen hield. Hij rijkte zijn hand naar haar kap. Mag ik? Ze kek twijvelend naar de jonge en hij was haar colega en vroeg of laat zou hij haar toch zien zonder cape dus knikte ze maar. en meteen voelde ze haar kap van haar hoofd en haar rode haren kwamen te voorschijn. En ze voelde hoe ze bloosde Zo nu kan ik u helemaal bekijken. Hij lachte. en ze toverde ook een glimlachte. 'Zo mooi is me haar ook weer niet hoor.' Zei ze plagerig en ging verder met haar kruiden scheiden, welke ze wou laten drogen en welke ze zou gebruiken voor gif.
Master Cullen
Leraar
Master Cullen

Equi-Lords Profile

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitimedo feb 23, 2012 4:55 am

'Zo mooi is me haar ook weer niet hoor.' Zei ze plagerig. Hij lachte en streek eens door haar haar. Ben je mal, je haar is prachtig. En het doet me denken aan vuur. Hij glimlachte weer. Hij vond het echt prachtig het leek erg op zijn knalrode fenix veren. Jaa daar leek het op. Hij was even aan het wegdromen eigenlijk was zijn collega best mooi. Maar zeg eens Nihal wat is jouw shapeshifter? En vertel mischien ook wat over jezelf je lijkt me een heel interresant persoon. Hij lachte een scheve grijns en hij wachtte terwijl ze door het moeras naar het kasteel liepen. Hij wist wel dat ze kruidekunde gaf maar toch vond hij het raar dat ze hiert in het moeras zat. Want ze had niet eens een mandje voor kruiden bij haar dus ze moest hier om een andere reden zijn...
Miss Demes
Leraar
Miss Demes

Equi-Lords Profile

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitimevr feb 24, 2012 6:31 am

Ben je mal, je haar is prachtig. En het doet me denken aan vuur. Hij glimlachte weer. Ze voelde zijn hand over haar haar en probeerde niet te blozen en dat lukte aardig goed. Maar zeg eens Nihal wat is jouw shapeshifter? En vertel mischien ook wat over jezelf je lijkt me een heel interresant persoon. Hij lachte een scheve grijns, Ze haalde haar schouders op 'Ik ben een simpele rode vos.' Ze zweeg even en bedacht wat ze zou kunnen verzinnen 'Mijn leven is niet heel bijzonder ik heb een zusje Zoë die hier op school zit en een oudere broer met die ik geen goede contact heb...me ouders zijn paar jaar geleden gestorven en zo als veel mensen beweren heb ik een bijzondere talent voor Kruiden en toverdranken.' Zei ze rustig en stopte de kruide snel weg en richte haar aandacht op Edward...'Zeg Edward heb je misschien interresse om kruidekunde en mensenkunde een keer samen geven want ik heb best ervaring met mensen en ik weet dat kruide een belangrijke rol in hun leve vroeger speelde..' Ze keek vragend naar haar collega, ze wou het gesprek over een andere onderwerp beginnen want familie was niet echt haar ding...
Master Cullen
Leraar
Master Cullen

Equi-Lords Profile

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitimeza feb 25, 2012 9:58 am

'Ik ben een simpele rode vos.' Ze zweeg even en bedacht wat ze zou kunnen verzinnen 'Mijn leven is niet heel bijzonder ik heb een zusje Zoë die hier op school zit en een oudere broer met die ik geen goede contact heb...me ouders zijn paar jaar geleden gestorven en zo als veel mensen beweren heb ik een bijzondere talent voor Kruiden en toverdranken.' Zei ze rustig en stopte de kruide snel weg en richte haar aandacht op Edward...'Zeg Edward heb je misschien interresse om kruidekunde en mensenkunde een keer samen geven want ik heb best ervaring met mensen en ik weet dat kruide een belangrijke rol in hun leve vroeger speelde..' Ze keek vragend naar haar collega, ze wou het gesprek over een andere onderwerp beginnen want familie was niet echt haar ding...
Hij dacht even na dat was wel een goed plan. Dat lijkt me enig miss Demes een combinatieles hè dat is vernieuwend dat zullen de leerlingen geweldig vinden!Hij was erg tevreden met haar idee.

-flut-
Gesponsorde inhoud

why me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: why me?   why me? I_icon_minitime

why me?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Equi-Lords Academy :: Lords Places :: Het Moeras-
Ga naar: