Equi-Lords Profile Age: 16 Partner: All hot girls of corse Sort Of Shapeshifter: White Dragon
Onderwerp: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 1:16 am
Hij was weggelopen van zijn pleegouders en op zoek gegaan naar de school waar zijn grote zus zat. Na een jaar had hij Equilords academy gevonden maar zich niet laten zien. Zijn zus wist niet dat hij hier was en haar bespioneerde maar hij wist dat ze een vriend had één of andere jongen van haar jaar. Hij zou eens een babbeltje met hem gaan hebben. Hij had hem achtervolgd en ze zaten nu in een doodlopende gang. Hij stond zelfverzekerd voor de jongen en begon te praten. Dus jij bent die gast die met mijn zus gaat! Hij vertrouwde niet snel "normale" mensen. En zeker niet als ze met zijn zus gingen. Hij wilde altijd zeker weten dat Luna een goede partner had gevonden en nog belangrijker dat hij niet de baas over hem zou spelen dat was iets waar hij een hekel aan had. Hij wachtte ongeduldig tot de jongen zopu antwoorden en anders zou hij het er wel uit slaan. Luna zou waarschijnlijk niet blij zijn dat hij naar hier was gekomen zij hoopte dat hij een normale shapeshifter zou zijn maar helaas was hij evenveel draak als zijn zus.
Eron
Aantal berichten : 181 Equi-Lords Points : 280 Registratiedatum : 03-02-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : in een grote villa
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Luna, je bent alles voor me! Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 3:27 am
Rustig zat Eron op de vensterbank en keek naar buiten met in zijn handen een nieuwe brief van zijn zusje. Hij had de laatste tijd gemerkt dat iemand naar hem keek als hij met Luna was...Misschien was het gewoon onzin en was hij te bezorgd. Zijn ogen gleden door de letters heen en merkte dat iemand naast hem kwam staan en er kwam ene zucht uit zijn mond, wat moest die vent van hem ''Dus jij bent die gast die met mijn zus gaat!'' HIj keek de jongen aan, hij wist niks over een broer die Luna had '' Nou dat ben ik...Wat moet je?'' Zei hij rustig en bekeek hem nog is goed, zou hij ook een draak zijn van zijn soort net als luna? '' Heb jij nooit geleerd om gewoon jezelf eerst voor te stellen en dan pas beginnen te praten.'' zei hij rustig en bekeek de kleren die hj aan had, hij heeft hem nog nooit hier gezien...Zou hij nieuw zijn?
Equi-Lords Profile Age: 16 Partner: All hot girls of corse Sort Of Shapeshifter: White Dragon
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 4:10 am
'' Nou dat ben ik...Wat moet je?'' Zei hij rustig en bekeek hem nog is goed, zou hij ook een draak zijn van zijn soort net als luna? '' Heb jij nooit geleerd om gewoon jezelf eerst voor te stellen en dan pas beginnen te praten.'' zei hij rustig en bekeek de kleren die hij aan had. Lars keek hem kwaad aan. Neen dat genoegen had ik niet niet iedereen heeft het geluk gehad om in een rijke en "normale" familie opte groeien,verwend nest! Lars mocht die gast niet hij was te perfect. Mijn naam is Lars nu goed?! Uitte kluite gegroeide kat die je bent! Hij ging niet min voor die kerel zijn hij mocht niet zomaar met zijn zus daten. Luna zou hem wel op zijn kop geven als ze erachter kwam (hij zou zelfs op zijn kop krijgen als ze nog maar wist dat hij hier was).
Eron
Aantal berichten : 181 Equi-Lords Points : 280 Registratiedatum : 03-02-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : in een grote villa
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Luna, je bent alles voor me! Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 4:19 am
''Neen dat genoegen had ik niet niet iedereen heeft het geluk gehad om in een rijke en "normale" familie opte groeien,verwend nest!'' Lars mocht die gast niet hij was te perfect. '' Mijn naam is Lars nu goed?! Uitte kluite gegroeide kat die je bent!'' Er kwam een grom uit zijn mond en hij opende lichtjes zijn mond, niemand mocht zo over zijn familie spreken hij sprong op en keek naar de jonge recht in de ogen '' Je houd je mond over me familie.'' Gromde hij en hij voelde lichtjes zijn rust verliezen ''Me famlie is misschien rijk maar ik ben hard opgegroeid en ik moest altijd zelf aan geld komen als ik iets wou.'' Hij probeerde zijn kalmte terug te vinden maar dat was nu eg lastig...Die vent mocht zijn familie niet aan raken. Hij ademde rustig in en uit en sloot zijn ogen, hij mocht de broertje van zijn vriendin niet verwonden...dat zou gewoon vreselijk zijn.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 4:34 am
Er kwam een grom uit zijn mond en hij opende lichtjes zijn mond, niemand mocht zo over zijn familie spreken hij sprong op en keek naar de jonge recht in de ogen '' Je houd je mond over me familie.'' Gromde hij en hij voelde lichtjes zijn rust verliezen ''Me famlie is misschien rijk maar ik ben hard opgegroeid en ik moest altijd zelf aan geld komen als ik iets wou.'' Wat een sukkel wat Luna in hem zag snapte hij echt niet en dan zijn idiote bedreigingen. Ooh boehoehoe arme Eron. Hij deed alsof hij zijn tranen weg veegde. Hij lachtte vals. En stop maar met grommen. Als mijn zus je kan doden zonder dat ze het zelf wilt kan ik het zeker! Hij keek onheilspellend.
[maak u geen zorgen sws gaat Luna erbij komen en uitleggen waarom ze haar broer geheim gehouden heeft]
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 4:43 am
Wat een sukkel wat Luna in hem zag snapte hij echt niet en dan zijn idiote bedreigingen. Ooh boehoehoe arme Eron. Hij deed alsof hij zijn tranen weg veegde. Hij lachtte vals. En stop maar met grommen. Als mijn zus je kan doden zonder dat ze het zelf wilt kan ik het zeker! Hij keek onheilspellend. Zijn lange hoektanden kwamen te voorschijn, niemand praat zo met de zoon van de leider, zei zijn vader n zijn hoofd, een leider moet zich goed in zijn handen houden anders ben je nutteloos. Bij die woorden kalmeerde hij zich zelf ''je zus heeft is tenminste nog respect vol en ik span heus wel hoezo ze nooit heeft verteld dat ze een broertje heeft, zo een schoft als jij zou ik niet eens willen kennen.'' Zijn worden waren scherp maar ook wel rustig ''en luna is al oud genoeg om zelf te kiezen vind je niet, dus haar boddygard hoef je niet uitte hangen.'' Hij lachte duivels en wachte af.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 4:49 am
''je zus heeft is tenminste nog respect vol en ik span heus wel hoezo ze nooit heeft verteld dat ze een broertje heeft, zo een schoft als jij zou ik niet eens willen kennen.'' Zijn worden waren scherp maar ook wel rustig ''en luna is al oud genoeg om zelf te kiezen vind je niet, dus haar boddygard hoef je niet uitte hangen.'' Hij lachte duivels en wachte af. Lars kookte van woedde en kon zich niet meer inhouden. Je hebt er zelf om gevraagd Kerel! Hij veranderde in een witte draak iets groter en sneller dan Luna's draak maar ook iets minder sterk. Hij greep Eron en drukte hem tegen een muur hij gromde woest en liet zijn gigantische scherpe tanden zien. Hij was die jongen echt beu en Luna zou hem ooit wel vergeven.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 4:56 am
Lars kookte van woedde en kon zich niet meer inhouden. Je hebt er zelf om gevraagd Kerel! Hij veranderde in een witte draak iets groter en sneller dan Luna's draak maar ook iets minder sterk. Hij greep Eron en drukte hem tegen een muur hij gromde woest en liet zijn gigantische scherpe tanden zien. Hij was die jongen echt beu en Luna zou hem ooit wel vergeven. Hj opende zijn bek die vol was met witte lange tanden van een jager en veranderde meteen in een witte tijger en kwam behendig uit de klauwen en gromde boos. Hij sprong op de vleugels en zette daar zijn klauwen in. Als bij een draak zijn vleugels zijn beschadigt zou hij niet kunnen vliegen , automatisch vlogen zijn tanden naar de nek en merkte dat de schubbe minder hard bij sommige plekken.
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Eron Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 5:03 am
Luna kon Eron nergens vinden en hoorde vanalle kabaal in de kelder.Ze ging kijken wat er aan de hand was en trof een witte copie van haar draak aan die in gevecht was met een witte tijger. Ze wist al meteen wie dat waren maar ze kon het niet geloven wat deed lars hier? En waarom vocht Eron met hem? Het was heel raar en beangstigend. Ze was ook best boos op hun twee. Stop!!!! Jullie alle twee hou daar onmiddelijk mee op!!!! Ze riep en werd helemaal rood maar ze bleef mens omdat haar draak nog altijd niet volledig herstelt was. Lars verander onmiddelijk terug jij....jij!!! Gelukkig luisterde haar broer maar hij kon het niet laten om eerst eron van zich af te werpen. Luna gromde en ging op de grond zitten ze was echt pissig op de twee.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 5:07 am
Hj opende zijn bek die vol was met witte lange tanden van een jager en veranderde meteen in een witte tijger en kwam behendig uit de klauwen en gromde boos. Hij sprong op de vleugels en zette daar zijn klauwen in. Als bij een draak zijn vleugels zijn beschadigt zou hij niet kunnen vliegen , automatisch vlogen zijn tanden naar de nek en merkte dat de schubbe minder hard bij sommige plekken. Lars gromde nog harder en probeerde de irritante tijger van zijn rug te krijgen. Plots hoorde hij de stem van zijn zus. Ze was nogal boos merkte hij. Ze riep dat hij moest ophouden en dat deed hij ook hij had geen zin in een gevecht met zijn zus. Al hoe wel ze er nogal raar uitzag. Hij veranderde terug en trok een oude short aan toen hij de tijger tegen de muur had gedrukt. Hij ging naar zijn zus toe Hi Lulu leuke partner heb jij zeg. Zei hij sarcastisch.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 5:13 am
Stop!!!! Jullie alle twee hou daar onmiddelijk mee op!!!! hoorde hij een bekende stem boos zeggen en toen hij was afgeleid werd hij van de rug geworpen en kwam hard neer tegen een muur. Lars verander onmiddelijk terug jij....jij!!!. Hij zag hoe Luna op de grond ging zitten en stond met moeite op en liep rustig naar haar toe, hij boog zijn hoofd en of hij zei van: ''het spijt me.'' en gromde lichtjes naar Lars. Hoe kreeg die mens voor elkaar om hem uit zijn beheersing te halen? Hi Lulu leuke partner heb jij zeg. Zei hij sarcastisch. en hij gromde boos naar die freak. hj moch dat wel Luna''s broertje zijn maar hij zou die klap terug krijgen. Hij liep voorzichtig naar haar toe en keek haar aan.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 5:35 am
Luna stond recht. En zag hoe haar broer naar haar toe liep. Hi Lulu leuke partner heb jij zeg. Zei hij sarcastisch. Luna gaf hem een klap tegen zijn kop. Lars gedraag je! Zei ze boos ze liep naar Eron toe en gaf hem een kus. Ze fluisterde ook iets in zijn oor. Wees niet boos op hem lieverd hij kan er niets aan doen. Ik leg het je nog wel uit... Toen liep ze weer terug naar Lars. Wat doe jij hier in godsnaam en waarom ben je aan het vechten met mijn vriendje?! Hij mocht wel een hele goede uitleg hebben daarvoor. Ze was nu alleen nog maar boos op lars en niet meer op Eron. Ze was vooral zo boos op hem omdat ze zich zorgen maakte Lars was geen jongen die zonder reden ergens naar toe kwam. En ze had hem toch op een veilige plek achtergelaten? Waarom wou iets toch nooit goed gaan bij haar?
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 5:43 am
Hij kreeg een klap tegen zijn kop. . Lars gedraag je! Zei ze boos ze liep naar Eron toe en gaf hem een kus. Ze fluisterde ook iets in zijn oor. Wees niet boos op hem lieverd hij kan er niets aan doen. Ik leg het je nog wel uit... Moet ze dat nu echt doen als ik erbij ben dacht hij. Hij maakte een braakgeluid toen ze Eron een kus gaf. Toen liep ze weer terug naar Lars. Wat doe jij hier in godsnaam en waarom ben je aan het vechten met mijn vriendje?! Lars haalde zijn schouders op. Hij deed gewoon irritant. En ik ben hier naartoe gekomen om hier te studeren. Zei hijmet een valse grijns. Hij snapte niet waarom Luna zo moeilijk deed zo stout is hij toch ook weer niet geweest. Voor draken is het normaal om een nieuw familie lid eerst te testen.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 6:04 am
Eron veranderde zich snel in ene mens en pakte een van zijn jeans en deed die aan. 'Lars gedraag je!' Zei ze boos ze liep naar Eron toe en gaf hem een kus. Ze fluisterde ook iets in zijn oor. 'Wees niet boos op hem lieverd hij kan er niets aan doen. Ik leg het je nog wel uit...' Toen liep ze weer terug naar Lars. 'Wat doe jij hier in godsnaam en waarom ben je aan het vechten met mijn vriendje?!' Hij keek hem samen geknepen ogen aan maar hield zijn mond dicht, zijn kaak was nog een beetje die van een tijger, dat gebeurd als iemand die hem bedrijgt in de buurt is. Lars haalde zijn schouders op. 'Hij deed gewoon irritant. En ik ben hier naartoe gekomen om hier te studeren.' Zei hijmet een valse grijns. 'zou Hugo leuk vinden, eindelijk een leerling die hij steeds kan bestraffen en op de ergste manier nog wel.' Zijn stem was koud en hij ging naast Luna staan.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 6:44 am
'zou Hugo leuk vinden, eindelijk een leerling die hij steeds kan bestraffen en op de ergste manier nog wel.' Zijn stem was koud en hij ging naast Luna staan. Lars gromde en Wilde naar Eron uithalen maar Luna hield hem tegen. Hij was echt kwaad op die kwal. Hij richtte zich weer op Luna. Ik hoop echt dat je je controle bij hem verliest en hem platdrukt tegen het aardoppervlak. Hij keek kwaad naar Eron. Wat Luna in hem zag snapte hij echt niet. Hij was het beu om nog langer bij hem in één kamer te zijn. Hij ging naar Luna en gaf haar een knuffel. Dag sissie ik ga even het terrein verkennen. Maar roep me als die kat iets doet wat je niet leuk vind. Dan kom ik hem met alle plezier in elkaar slaan. Hij gaf Luna een kus op haar wang en keek zuur naar Eron. Toen verdween hij.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo feb 19, 2012 6:49 am
'zou Hugo leuk vinden, eindelijk een leerling die hij steeds kan bestraffen en op de ergste manier nog wel.' Zijn stem was koud en hij ging naast Luna staan. Luna keek even verbaast en een beetje boos naar Eron. Zo kende ze hem niet hij was altijd zo lief. Van haar broer verwachtte ze zoiets maar van hem... Lars wilde Eron slaan maar ze hield hem tegen. Hij richtte zich weer op Luna. Ik hoop echt dat je je controle bij hem verliest en hem platdrukt tegen het aardoppervlak. Hij keek kwaad naar Eron. Luna keek hem afkeurend aan. Hij ging naar Luna en gaf haar een knuffel. Dag sissie ik ga even het terrein verkennen. Maar roep me als die kat iets doet wat je niet leuk vind. Dan kom ik hem met alle plezier in elkaar slaan. Hij gaf Luna een kus op haar wang en keek zuur naar Eron. Toen verdween hij. Luna durfde Eron niet aan te kijken hij zou vast boos op haar zijn omdat ze lars verzwegen had.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] ma feb 20, 2012 1:17 am
Luna keek even verbaast en een beetje boos naar Eron. Zo kende ze hem niet hij was altijd zo lief. Van haar broer verwachtte ze zoiets maar van hem... Lars wilde Eron slaan maar ze hield hem tegen. Hij richtte zich weer op Luna. Ik hoop echt dat je je controle bij hem verliest en hem platdrukt tegen het aardoppervlak. Hij keek kwaad naar Eron. Luna keek hem afkeurend aan. Hij ging naar Luna en gaf haar een knuffel. Dag sissie ik ga even het terrein verkennen. Maar roep me als die kat iets doet wat je niet leuk vind. Dan kom ik hem met alle plezier in elkaar slaan. Hij gaf Luna een kus op haar wang en keek zuur naar Eron. Toen verdween hij. Luna durfde Eron niet aan te kijken hij zou vast boos op haar zijn omdat ze lars verzwegen had. Eron schudde zijn hoofd en keek de jonge na, toen hij uit zicht was verdwenen zei hij rustig 'Ik snap best dat je niks over hem hebt verteld.' HIj sloeg een arm om haar middel en keek niet boos maar een beetje meelevend, het moest zeker een horror zijn om met zo een freak te leven.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] ma feb 20, 2012 3:52 am
Eron schudde zijn hoofd en keek de jonge na, toen hij uit zicht was verdwenen zei hij rustig 'Ik snap best dat je niks over hem hebt verteld.' HIj sloeg een arm om haar middel en keek niet boos maar een beetje meelevend, het moest zeker een horror zijn om met zo een freak te leven. Ze keek hem in zijn ogen. Nee Eron ik denk dat je het niet begrijpt. Ik heb lars niet verzwegen omdat hij zo...Larsig is. Ze zuchte. Ik hem hem verzwegen omdat ik hem wilde beschermen. Hij was bij het "ongeluk" van mijn ouders en hij heeft alles gezien. Ik wilde niet dat hij zo zou worden als ik. Maar ik was er zeker van dat als hij shapeshifting zou leren hij ook een draak zou worden. Omdat mijn moeder een salamander was en mijn vader een Fenix. Als dat soort shapeshifters kinderen krijgen worden ze bijna altijd draken. Ik wilde dat bij Lars voorkomen door hem afte schijden van de magische wereld en hem bij dreuzels onder te brengen. Maar ik had kunnen weten dat Lars een weg naar magie zou vinden en zijn shapeshifter ontdekken. Ik heb gefaald in mijn bescherming. Ze keek hem nog even aan en verschool haar hoofd toen tegen zijn borstkas. Ze had alweer gefaald ze was gewoon een mislukking. Ze had haar ouders beloofd dat ze hem ging beschermen maar zelfs dat kan ze niet.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] ma feb 20, 2012 4:11 am
'Nee Eron ik denk dat je het niet begrijpt. Ik heb lars niet verzwegen omdat hij zo...Larsig is. Ze zuchte. Ik hem hem verzwegen omdat ik hem wilde beschermen. Hij was bij het "ongeluk" van mijn ouders en hij heeft alles gezien. Ik wilde niet dat hij zo zou worden als ik. Maar ik was er zeker van dat als hij shapeshifting zou leren hij ook een draak zou worden. Omdat mijn moeder een salamander was en mijn vader een Fenix. Als dat soort shapeshifters kinderen krijgen worden ze bijna altijd draken. Ik wilde dat bij Lars voorkomen door hem afte schijden van de magische wereld en hem bij dreuzels onder te brengen. Maar ik had kunnen weten dat Lars een weg naar magie zou vinden en zijn shapeshifter ontdekken.' Ik heb gefaald in mijn bescherming. Ze keek hem nog even aan en verschool haar hoofd toen tegen zijn borstkas. Ze had alweer gefaald ze was gewoon een mislukking. Ze had haar ouders beloofd dat ze hem ging beschermen maar zelfs dat kan ze niet. Hij suste rustig en zei heel zacht dat zij alleen kon horen 'Nouja hij heeft wel wat meer beheersing dan jij, en jij kon er ook niks aan doen dat hij dit school heeft gevonden. hij is al oud genoeg om zelf iets te kiezen en hij kan zich heus wel beschermen want weetje we moeten allemaal onze zussen en broers na een tijdje laten gaan, dat meot ik ook binnenkort doen met me zusje en dat vind ik geen prettige gedachten...maar zulke dingen moeten gebeuren.' Er kwam een zucht vrij uit zijn mond en hij dacht aan zijn eigen zus, ze was lastig met karakter en dat kwam door dat het zijn eigenkarakter erg leek. Maar een ding was heel zeker ze hadden een hele goede band met elkaar. 'Je hebt alles gedaan waarvoor je in staat was en nu is het zijn keuze of hij het respecteert of niet.' Zei hij uiteindelijk.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] ma feb 20, 2012 4:40 am
Hij suste rustig en zei heel zacht dat zij alleen kon horen 'Nouja hij heeft wel wat meer beheersing dan jij, en jij kon er ook niks aan doen dat hij dit school heeft gevonden. hij is al oud genoeg om zelf iets te kiezen en hij kan zich heus wel beschermen want weetje we moeten allemaal onze zussen en broers na een tijdje laten gaan, dat meot ik ook binnenkort doen met me zusje en dat vind ik geen prettige gedachten...maar zulke dingen moeten gebeuren.' Er kwam een zucht vrij uit zijn mond en hij dacht aan zijn eigen zus, ze was lastig met karakter en dat kwam door dat het zijn eigenkarakter erg leek. Maar een ding was heel zeker ze hadden een hele goede band met elkaar. 'Je hebt alles gedaan waarvoor je in staat was en nu is het zijn keuze of hij het respecteert of niet.' Zei hij uiteindelijk. Ze keek naar hem en gaf hem een tongzoen. Ze stopte. Je hebt gelijk Eron hij moet zijn eigen boontjes leren doppen en trouwens ik moet me nu concentreren op jouw. En ze was er bijna zeker van dat Master Sykes haar broertje weer zou wegsturen. Die gedachte luchte haar op maar ze wilde nu aan Eron denken op dat moment kuste ze hem nog eens.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] ma feb 20, 2012 10:44 pm
Ze keek naar hem en gaf hem een tongzoen. Ze stopte. Je hebt gelijk Eron hij moet zijn eigen boontjes leren doppen en trouwens ik moet me nu concentreren op jouw. En ze was er bijna zeker van dat Master Sykes haar broertje weer zou wegsturen. Die gedachte luchte haar op maar ze wilde nu aan Eron denken op dat moment kuste ze hem nog eens. Hij beantwoorde haar kus en streelde zachtjes haar haar, Dit meisje was alles voor hem en niemand zou haar kunnen vervangen en zelfs haar broer zou niet zover krijgen om haar te verlaten. Toen schoot er iets in zijn hoofd en voorzichti haalde hij ee brief voor haar te voorschijn en topte met kussen 'Hier deze is voor jou van mijn ouders, hier staat in waar we verzamelen en hoe laat je bij ons huur huis in Little Hangleaton moet komen...Ze willen je eerst goed leren kennen voor de ritueel.' Hij gaf haar de brief die nog dicht was en glimlachte lichtjes.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] di feb 21, 2012 3:29 am
Toen schoot er iets in zijn hoofd en voorzichti haalde hij ee brief voor haar te voorschijn en topte met kussen 'Hier deze is voor jou van mijn ouders, hier staat in waar we verzamelen en hoe laat je bij ons huur huis in Little Hangleaton moet komen...Ze willen je eerst goed leren kennen voor de ritueel.' Hij gaf haar de brief die nog dicht was en glimlachte lichtjes. Luna schrok even maar nam toen de brief aan. Ze las hem in haar hoofd hij was zo formeel en tegelijkertijd ook heel uitnodigend. Ze lachte even en keek hem toen vragend aan. Maar je komt toch mee hè? Ze keek hem smekend aan ze hoopte zo dat hij mee zou gaan dat zou haar zenuwen bedwingen.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] di feb 21, 2012 4:48 am
Luna schrok even maar nam toen de brief aan. Ze las hem in haar hoofd hij was zo formeel en tegelijkertijd ook heel uitnodigend. Ze lachte even en keek hem toen vragend aan. 'Maar je komt toch mee hè?' Ze keek hem smekend aan ze hoopte zo dat hij mee zou gaan dat zou haar zenuwen bedwingen.'Tuurlijk kom ik met je mee lieve schat, maar voor de ritueel moet ik eerder weg om alles klaar te maken en jij gaat met me zusje jezelf klaar maken en ook zij zal je alles vertellen wat je moet doen.' Zei hij zacht en kuste haar voorhoofd. Ze zou prachtige kleren krijgen om aan te doen bij het ritueel. En hij zou moeten helpen om alles klaar maken.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] di feb 21, 2012 6:18 am
'Tuurlijk kom ik met je mee lieve schat, maar voor de ritueel moet ik eerder weg om alles klaar te maken en jij gaat met me zusje jezelf klaar maken en ook zij zal je alles vertellen wat je moet doen.' Zei hij zacht en kuste haar voorhoofd. Ze zou prachtige kleren krijgen om aan te doen bij het ritueel. En hij zou moeten helpen om alles klaar maken. Dus ze zou eindelijk zijn misterieuse zus gaan ontmoeten. Maar alleen met haar in één kamer zonder Eron? Beangstigde haar toch een beetje. Eron wat voor iemand is je zus? Vroeg ze terwijl ze hem knuffelde en met zijn haar speelde. Wat was hij toch een schatje vooral met die heldere blauwe ogen die haar veelbelovend aanstaarde.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] wo feb 22, 2012 1:22 am
Dus ze zou eindelijk zijn misterieuse zus gaan ontmoeten. Maar alleen met haar in één kamer zonder Eron? Beangstigde haar toch een beetje. 'Eron wat voor iemand is je zus?' Vroeg ze terwijl ze hem knuffelde en met zijn haar speelde. Wat was hij toch een schatje vooral met die heldere blauwe ogen die haar veelbelovend aanstaarde. HIj glimlachte breed en zei toen zachtjes op een geheime toon 'Ze is heel eng...een monster, ze heeft gif groene ogen en het engste is ze lijkt vreselijk veel op mij...' toen glimlachte hij breder en ging verder op een normale toon 'We lijken heel erg veel op elkaar alleen is zij een stuk rustig en heeft ze meer zelf beheersing dan ik.' Hij speelde met haar prachtige blond haar en keek mysterieuze naar zijn schat.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]