Equi-Lords Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

So you are the guy who's dating my sis! [Eron]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Luna
Admin
Luna

Aantal berichten : 340
Equi-Lords Points : 377
Registratiedatum : 26-01-12

Equi-Lords Profile
Partner: Eron
Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter

So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimedo feb 23, 2012 4:47 am

HIj glimlachte breed en zei toen zachtjes op een geheime toon 'Ze is heel eng...een monster, ze heeft gif groene ogen en het engste is ze lijkt vreselijk veel op mij...' toen glimlachte hij breder en ging verder op een normale toon 'We lijken heel erg veel op elkaar alleen is zij een stuk rustig en heeft ze meer zelf beheersing dan ik.' Hij speelde met haar prachtige blond haar en keek mysterieuze naar zijn schat. Luna trok een gemaakt geschrokken gezicht. Wat!? Nog meer zelfbeheersing?! Bestaat jouw hele familie soms uit perfecte wezens? Of zijn het allemaal goden met een lekker kontje zoals jij? Zei ze speels. Ze kon het niet laten om hem afentoe te plagen hij was gewoon veel te lekker om niet geplaagd te worden. Ze deed met haar vingers zijn gezicht weer normaal niet langer die mysterieuse grijns erop. En gaf hem toen een klein zoentje op zijn neus. Na dat is je straf om zo perfect te zijn zei ze gemaakt boos. Toen zette ze weer een serieuse blik op. Maar wanneer gaan we nu precies naar je ouders? Dan kan ik me er mentaal op voorbereiden. Vroeg ze met een schattig lachje waardoor de kuiltjes weer tevoorschijn kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eron

Eron

Aantal berichten : 181
Equi-Lords Points : 280
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 26

Equi-Lords Profile
Partner: Luna, je bent alles voor me!
Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimevr feb 24, 2012 6:54 am

Luna trok een gemaakt geschrokken gezicht. Wat!? Nog meer zelfbeheersing?! Bestaat jouw hele familie soms uit perfecte wezens? Of zijn het allemaal goden met een lekker kontje zoals jij? Zei ze speels. Ze kon het niet laten om hem afentoe te plagen hij was gewoon veel te lekker om niet geplaagd te worden. Ze deed met haar vingers zijn gezicht weer normaal niet langer die mysterieuse grijns erop. En gaf hem toen een klein zoentje op zijn neus. Na dat is je straf om zo perfect te zijn zei ze gemaakt boos. Toen zette ze weer een serieuse blik op. Maar wanneer gaan we nu precies naar je ouders? Dan kan ik me er mentaal op voorbereiden. Vroeg ze met een schattig lachje waardoor de kuiltjes weer tevoorschijn kwamen. Hij haalde zijn schouders op 'Ik heb echt geen idee me ouders sturen wel een brief naar me wanneer ze kunnen.' Hij keek onschuldig als of hij er niks van wist hoewel hij precies wist wanneer en hoe laat maar dat hield hij liever geheim nu. Hij wou Luna laten zien hoe ze echt was en niet dat ze zich voorbereid had. 'En trouwens als je mij een toverstaf geeft zal ik niet meer zo rustig zijn zo als ik nu ben.' Hij kuste haar hals en zei toen uiteindelijk 'En ik kan me ook nauwelijks beheersen als jij in de buurt bent Luntje.' Toen hij dat zei kuste hij haar zachtjes op haar lippen en keek toen uit het raam 'Zullen we ergens heen gaan waar geen leerlingen komen?' vroeg hij fluisterend in haar oor.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 3:29 am

Hij haalde zijn schouders op 'Ik heb echt geen idee me ouders sturen wel een brief naar me wanneer ze kunnen.' Hij keek onschuldig als of hij er niks van wist hoewel hij precies wist wanneer en hoe laat maar dat hield hij liever geheim nu. Hij wou Luna laten zien hoe ze echt was en niet dat ze zich voorbereid had. 'En trouwens als je mij een toverstaf geeft zal ik niet meer zo rustig zijn zo als ik nu ben.' Hij kuste haar hals en zei toen uiteindelijk 'En ik kan me ook nauwelijks beheersen als jij in de buurt bent Luntje.' Toen hij dat zei kuste hij haar zachtjes op haar lippen en keek toen uit het raam 'Zullen we ergens heen gaan waar geen leerlingen komen?' vroeg hij fluisterend in haar oor. Ze lachte en gaf hem een kus. Soms kon hij echt stout zijn. Maar ze wist dat hij niet zo stout kon zijn als zij omwille van een familie traditie. Ach het woord familie betekende niet zoveel voor haar als het voor hem betekende. Zij had zowat elke traditie gebroken en had gezworen sinds de dood van haar ouders dat ze de rest van haar familie buiten haar broertje dan niet meer wilde zien. Ook de familie schatten en het landhuis had ze de rug toegekeerd. Ze was al het adele gedoe beu. Maar ze wilde niet aan haar jeugd vol pracht en praal denken. Ze was beter af zonder. En ooit zou ze Eron de echte waarheid vertellen. Ze was even in haar gedachten verzonken maar ontwaakte weer. En aan welke plek had je gedacht?
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 3:44 am

Ze lachte en gaf hem een kus. Soms kon hij echt stout zijn. Maar ze wist dat hij niet zo stout kon zijn als zij omwille van een familie traditie. Ach het woord familie betekende niet zoveel voor haar als het voor hem betekende. Zij had zowat elke traditie gebroken en had gezworen sinds de dood van haar ouders dat ze de rest van haar familie buiten haar broertje dan niet meer wilde zien. Ook de familie schatten en het landhuis had ze de rug toegekeerd. Ze was al het adele gedoe beu. Maar ze wilde niet aan haar jeugd vol pracht en praal denken. Ze was beter af zonder. En ooit zou ze Eron de echte waarheid vertellen. Ze was even in haar gedachten verzonken maar ontwaakte weer. En aan welke plek had je gedacht? Hij glimlachte even toen ze eindelijk ontwaakt was uit haar dag dromen, niet dat hij het heel erg vond ofzo. Wat dacht je van de plek bij de waterval? Hij keek haar vragend aan en liep toen naar het raam en deed die open en stak een hand naar haar uit. Hij pakte haar hand en samen sprongen ze naar beneden. Hij kwam recht op zijn voeten terecht en ving Luna op en begon rustig zo te lopen met Luna in zijn handen.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 4:12 am

Wat dacht je van de plek bij de waterval? Hij keek haar vragend aan en liep toen naar het raam en deed die open en stak een hand naar haar uit. Hij pakte haar hand en samen sprongen ze naar beneden. Hij kwam recht op zijn voeten terecht en ving Luna op en begon rustig zo te lopen met Luna in zijn handen. Luna lachte ja die plek was geweldig en het was hun plekje. Ze gaf hem een zoentje terwijl hij haar nog steeds droeg. Ze kwamen bij de waterval aan en ze sprong uit zijn armen en liep naar het water met hem aan haar hand. Kom op Eron mee het water in jij! Ze deed de knoopjes van zijn hemd los en sleepte hem mee het water in ze dook onder water en kwam achter zijn rug weer boven ze haakte haar armen rond zijn nek en gaf hem een zoen op zijn wang. 'k heb je! Riep ze blij.
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 4:21 am

Ze gaf hem een zoentje terwijl hij haar nog steeds droeg. Ze kwamen bij
de waterval aan en ze sprong uit zijn armen en liep naar het water met hem aan haar hand. Kom op Eron mee het water in jij! Ze deed de knoopjes van zijn hemd los en sleepte hem mee het water in ze dook onder water en kwam achter zijn rug weer boven ze haakte haar armen rond zijn nek en gaf hem een zoen op zijn wang. 'k heb je! Riep ze blij. Hij lachte blij en maakte een koprol in het water waardoor Luna naar voren getrokken werd en zei nu voor hem zwom. Hij pakte haar bij haar middel en kuste in haar nek. 'Nu heb ik jou.' Hij trok haar naar zich toe en draaide haar een half slag zodat hij in haar ogen keek. en begon haar te zoenen.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 4:41 am

Hij lachte blij en maakte een koprol in het water waardoor Luna naar voren getrokken werd en zei nu voor hem zwom. Hij pakte haar bij haar middel en kuste in haar nek. 'Nu heb ik jou.' Hij trok haar naar zich toe en draaide haar een half slag zodat hij in haar ogen keek. en begon haar te zoenen. Luna zoende heftig terug maar wist dat ze niet te ver mocht gaan. Daarvoor moest ze wachten tot dat hij zijn ritueel had gedaan. Ze stopte met zoenen en zwom een eindje bij hem vandaan ze ging op een rots zitten en keek naar zijn natte bovenlijf. Nu was het nog moeilijker om haar verlangens te weerstaan. Ze zuchtte. Hoe lang zou het nog duren voor ze ook haar heftigste verlangens kon toelaten? Ze staarde voor zich uit en had haar benen tussen haar armen. Ze zuchtte. Hoelang zou het nog duren? ze was weer verzonken in haar dagdromen.
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 4:59 am

Luna zoende heftig terug maar wist dat ze niet te ver mocht gaan. Daarvoor moest ze wachten tot dat hij zijn ritueel had gedaan. Ze stopte met zoenen en zwom een eindje bij hem vandaan ze ging op een rots zitten en keek naar zijn natte bovenlijf. Nu was het nog moeilijker om haar verlangens te weerstaan. Ze zuchtte. Hoe lang zou het nog duren
voor ze ook haar heftigste verlangens kon toelaten? Ze staarde voor zich uit en had haar benen tussen haar armen. Ze zuchtte. Hoelang zou het nog duren? ze was weer verzonken in haar dagdromen. HIj keek van af de zij kant naar luna die weer is aan het dag dromen was, hijh had echt zo een idee dat hij niet heel lang zou volhouden tot zijn verlangens waar worden ...Hij kon gewoon niet wachten en hoewel hij die ritueel moest doen voor dat hij verder ging zou dat heel lastig zijn. Hij liet een zucht horen en zwom Luna's richting en keek haar smekend aan 'Ga nou niet zitten treuren ik wil net zo graag verder met jou als jij Luna.' Zei hij rustig en keek met puppy oogjes.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 5:16 am

Hij liet een zucht horen en zwom Luna's richting en keek haar smekend aan 'Ga nou niet zitten treuren ik wil net zo graag verder met jou als jij Luna.' Zei hij rustig en keek met puppy oogjes. Luna zuchtte en aaide hem over zijn kaak. Het spijt me Eron ik kan er niets aan doen. Het zit gewoon in mijn natuur. Draken en emoties het was een raar iets. Al hun emoties waren impulsief en onhandelbaar. En nu ze zo hevig van hem hield was het een fulltime job om hem niet terplekke de kleren van het lijf te scheuren. Ze draaide zich van hem weg zodat ze zijn volmaakte gezicht niet hoefde te zien. Het was te moelijk om haar gevoelens onder controle te houden. Ze wilde hem niet kwetsen hij was zoveel meer dan alleen een mooie verpakking.

Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 5:27 am

Luna zuchtte en aaide hem over zijn kaak. Het spijt me Eron ik kan er niets aan doen. Het zit gewoon in mijn natuur.Hij keek nadenkend naar Luna, hoezo was hun leven zo moeilijk, hoezo is hij zo opgevoed dat hij geen tradietie kan breken. Hoezo??? HIj trok zich naar boven en ging naast haar zitten. HIj wist niks om te zeggen. Nee zo kon het niet langer..Hij moest met zijn vader praten, alle tradities zouden na een tijdje toch neit meer gelden of het nu ging gebeuren of later. Dus zou hij nu naar zijn vader gaan want hij kon niet voorstellen dat zijn vader ook tot zijn achtiende het moest uithouden. De jonge veranderde zich zelf meteen toen hij een beslit nam in een witte tijger en gaf snel een lik op het schouder van luna en rende richting Little Hangleaton waar zijn vader nu thuis moet zitten.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 5:36 am

Luna voelde hoe hij langs haar kwam zitten. Hij zuchtte een paar keer en plots voelde ze een lik. Ze draaide zich om en zag een witte tijger wegrennen. Nu had ze hem weggejaagd met haar stomme gedrag ook. Waarom waren haar gevoelens zo vervelend altijd hadden ze al in de weg gestaan. Ze liep naar de grot bij de waterval en stak daar een vuurtje aan. Ze deed haar kleedje uit zodat ze enkel nog een topje en haar onderbroek aanhad. ze hing haar jurkje op en ging op de grond liggen. Er rolde een traan over haar wang. Waarom was ze toch zo stom nu had ze het enige geluk van haar leven weggejaagd. Huilend viel ze in slaap bij het kampvuurtje in de grot. Hun grot waar ze nu alleen lag. Ze mistte hem maar ze wist niet hoe ze het moest goed maken. Haar gedrag was onbeschaafd en dierlijk.
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 5:48 am

Er was een hele ruzie geweest tussen zijn vader en hem en hij voelde voorzichtig aan de wond langs zijn wang. natuurlij kwas het zijn fout maar uiteindelijk had hij hem zover gekregen om er over na te denken dus blij liep Eron terug naar het grot waar hi jLuna had geroken. het was al donekr geworden en hij had spijt dat hij haar hier heeft achter gelaten. Hij liep rustig naar binnen en zag hoe schattig Luna sliep alleen topje en haar odner broek. Hij liep naar haar toe en ging naast haar ligen en streelde zachtjes haar lichaam terwijl zijn wang nog ene beetje bloede van de tijger klauw die hij had gekregen.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 5:57 am

Luna werd plots wakker toen ze een warme hand over haar lichaam voelde vrijven. Ze draaide zich om en in het vage licht van het vuurtje zag ze haar prachtige Eron. Er kwam een glilach van geluk op haar gezicht. Je bent terug. Ze knuffelde zijn middel en rook toen plots bloed. Ze ging met haar handen naar zijn gezicht en voelde een diepe snee op zijn kaak die de geur versprijdde van het bloed. Ze ging recht zitten en wreef erover. Eron wat is er gebeurt? Vroeg ze met een ongerustte stem. Ze liep naar het meertje en scheurde een stuk van haar jurk af. Ze maakte het doekje vochtig en ging terug bij hem zitten. Ze wreef met het natte doekje over zijn kaak. Wie heeft dit gedaan?! Vroeg ze met een tikje woede en wraakzucht in haar stem. Niemand mocht Eron pijn doen!
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 6:05 am

Je bent terug. Hij voelde hoe hij geknuffeld werd en glimlachte naar haar. En toen voelde hij hoe er over zijn wond werd gewreefd en gromde even Eron wat is er gebeurt? Vroeg ze met een ongerustte stem. Hij schudde zijn hoofd en zei rustig 'Het was mijn eige schuld.' HIj zag hoe ze haar jurkje scheurde en het kleine doekje vochtig maakte. Wie heeft dit gedaan?! Vroeg ze met een tikje woede en wraakzucht in haar stem.Hij schudde weer zijn hoofd en zei gerust stellend 'het is niks ernstigs maar kom me ouders willen je zien zometeen.' En hij hielp haar overeind. Zo meteen zou zijn zus ook komen en dus kon zijn hele familie haar ontmoeten. HIj haalde een pakketje die hij bij zich had waar een zwarte jurkje in zat. 'Voor jou lieverd.' En hij kuste haar wang.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 6:59 am

Hij schudde weer zijn hoofd en zei gerust stellend 'het is niks ernstigs maar kom me ouders willen je zien zometeen.' En hij hielp haar overeind. Maar ze zakte bijna door haar benen. Wilde ze haar NU ontmoeten?! Ze raakte een beetje in paniek. Haar jurk was stuk en zo kon ze onmogenlijk naa zijn ouders. HIj haalde een pakketje die hij bij zich had waar een zwarte jurkje in zat. 'Voor jou lieverd.' En hij kuste haar wang. Ze lachtte een beetje en haalde het jurkje uit het pakket en trok het aan. Ze ging even naar de plas en veegde de uitgelopen mascara van haar gezicht af. Ze draaide zich om en ging naar Eron toe. Ik ben klaar denk ik? Zei ze met een zenuwachtige lach. Ze sloot haar armen om haar middel en legde haar hoofd tegen zijn borstkas. Zijn hartslag werkte kalmerend en ze had genoeg moed verzameld om het aan te durven. Ze keek even naar zijn prachtige gezicht en de diepe snee die het ontsierde. Komt die snee door mij? Ze had al zo een voorgevoel dat hij al naar zijn familie was gegaan. Eron je hebt jezelf toch niet in de problemen gebracht door mij hè?
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 7:06 am

Hij zag hoe zenuwachtig ze was en glimlachte, ze hoefde zich heus niet druk te maken om zulke normale dingen. Hij keek haar aan terwijl ze zich klaar maakte en toen ze haar armen om haar middel sloeg en tegen zijn borst leunde en daarna zenuwachtig zei:Ik ben klaar denk ik? Zei ze met een zenuwachtige lach. Hij haalde zijn hand door zijn haar 'Je hoeft je neit zo een zorge te maken, ze eten je heus neit op.' Komt die snee door mij? Ze had al zo een voorgevoel dat hij al naar zijn familie was gegaan. Eron je hebt jezelf toch niet in de problemen gebracht door mij hè? hij keek haar even vragend aan maar schudde toen zijn hoofd 'je hoeft je geen zorge maken over me snee over een paar dagen zie je er niks meer van.' HIj lachte scheef en nam haar mee naar de uitgang.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 7:23 am

'Je hoeft je neit zo een zorge te maken, ze eten je heus neit op.' Wat was hij toch een engel hij probeerde haar te kalmeren. hij keek haar even vragend aan maar schudde toen zijn hoofd 'je hoeft je geen zorge maken over me snee over een paar dagen zie je er niks meer van.' HIj lachte scheef en nam haar mee naar de uitgang. Ze hield zijn arm stevig vast ze had nog altijd het gevoel dat haar benen het ieder moment konden begeven. Ze vroeg zich eigenlijk wel af waar hij opgegroeid was en hoe zijn familie zou zijn. Aan de snee op zijn wang te zien hielden ze er niet echt van als iemand iets aan de tradities wilde veranderen. Luna keek Eron aan. Waar ligt het huis van je familie eigenlijk? Aangezien ze er te voet naartoe gingen moest het in de buurt zijn. Ze was blij dat hij zo sterk was want bijna haar hele gewicht steunde op hem omdat haar benen niet mee wilde werken.

Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 7:33 am

Ze hield zijn arm stevig vast ze had nog altijd het gevoel dat haar benen het ieder moment konden begeven. Ze vroeg zich eigenlijk wel af waar hij opgegroeid was en hoe zijn familie zou zijn. Aan de snee op zijn wang te zien hielden ze er niet echt van als iemand iets aan de
tradities wilde veranderen. Luna keek Eron aan. Waar ligt het huis van je familie eigenlijk? Hij keek haar misterieuze aan en zei een simpele woordje 'traiceret' en in een paar ogenblikken stonden ze Recht voor een deur, hi jhad een transport spreuk gebruikt. Toen de deur openging kwam er een meisje naar buiten met een hele grote glimlach. Wat je het eerste opvalt zijn haar groene ogen en daarna zag je pas heo ze op elkaar leken. 'Broertje lief, eindelijk ben je er.' Ze vloog hem om zijn hals en gaf daarna 3 kussen om zijn wang en deed het zelfde bij Luna. -knuffelen en 3 kussen op je wangen- Hij keek met een bigsmile naar zijn zusje 'Fijn je weer te zien Jaimie.' Zei hi jglimlachend en keek daarna naar Luna 'Nou dit is me Zusje Jaimie.' Daarna richte hij zijn woord naar Jaimie 'En dit is me Lieverd: Luna.' Hij zag dart zijn zus leit zien dat ze naar binnen mogen komen.

-me familie mag je ook besturen-
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 7:45 am

Hij keek haar misterieuze aan en zei een simpele woordje 'traiceret' en in een paar ogenblikken stonden ze Recht voor een deur, hij had een transport spreuk gebruikt. Luna was even geschrokken maar vertrouwde hem. Toen de deur openging kwam er een meisje naar buiten met een hele grote glimlach. Luna vond het nogal vreemd. Luna zag haar groene ogen en de gelijkenis tussen de twee zoiets had ze nog nooit gezien. 'Broertje lief, eindelijk ben je er.' Ze vloog hem om zijn hals en gaf daarna 3 kussen om zijn wang en deed het zelfde bij Luna. Luna wilde grommen maar wist toen weer dat het normaal was vor hechte families. Eron keek met een bigsmile naar zijn zusje 'Fijn je weer te zien Jaimie.' Zei hi jglimlachend en keek daarna naar Luna 'Nou dit is mijn Zusje Jaimie.' Daarna richte hij zijn woord naar Jaimie 'En dit is me Lieverd: Luna.' Hij zag dart zijn zus leit zien dat ze naar binnen mogen komen. Luna bloosde even en liep toen met Eron mee naar binnen. Ze werd overdonderd door het grote huis en de hoeveelheid mensen die er waren. Ze zag een oudere man en vrouw met nette en dure kleren die haar met hun ogen volgde. Dat moesten dus zijn ouders zijn. Luna liep met Eron mee tot voor hen en ze trok haar mond open. Hallo meneeren mevrouw. Mijn naam is Luna ik ben de.... Ze slikte even. De vriendin van uw geweldige zoon. Ze liet erom even los en maakte een vrouwelijke buiging. Ze complimenteerde zijn ouders. Bedankt voor Uw gastvrijheid en mag ik u complimenteren met uw prachtige woning? zei ze met een respectvolle stem. Toen greep ze zijn arm weer vast en wachtte bang af. Ze wist niet wat er verder ging gebeuren.
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 7:54 am

HIj liet Luna naar voren en maakte de deur dicht toen zijn zusje ook binnen was. Zijn vader keek hem nog steeds boos aan maar glimlchte open naar Luna. Hallo meneeren mevrouw. Mijn naam is Luna ik ben de.... Ze slikte even. De vriendin van uw geweldige zoon. Ze liet erom even los en maakte een vrouwelijke buiging. Ze complimenteerde zijn ouders. Bedankt voor Uw gastvrijheid en mag ik u complimenteren met uw prachtige woning? zei ze met een respectvolle stem. Toen greep ze zijn arm weer vast en wachtte bang af. Ze wist niet wat er verder ging gebeuren. Hij moeder liep naar haar toe met een glimlach en begroete haar open 'Eindelijk mag ik je zien Luna, Eron verteld zo vel over je en het was nog allemaal waar ook, je bent prachtig.' HIj glilachte verlegen en keek weg toen zijn vader naar voren kwam en met een zware stem van hem zei: 'Dus dit is het meisje waardoor mijn zoon gekke dingen uithaalt.' HIj schudde haar hand en richte zich toen weer naar hem en Eron slikte even. 'Eron kan i kmet je praten terwijl de dames elkaar voorstellen.' Hij knikte en liet Luna naar een grote woonkamer naar binnen gaan en ging toen achter zijn vader aan.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 8:08 am

Hij moeder liep naar haar toe met een glimlach en begroete haar open 'Eindelijk mag ik je zien Luna, Eron verteld zo vel over je en het was nog allemaal waar ook, je bent prachtig.' Ze moest blozen en haar lachje verscheen waardoor haar kuiltjes er weer waren. zijn vader kwam naar voren en met een zware stem zei hij: 'Dus dit is het meisje waardoor mijn zoon gekke dingen uithaalt.' HIj schudde haar hand en richte zich toen weer naar Eron en Eron slikte even. 'Eron kan i kmet je praten terwijl de dames elkaar voorstellen.' Hij knikte en liet Luna naar een grote woonkamer naar binnen gaan en ging toen achter zijn vader aan. Luna volgde hen met bange ogen. Luna richtte zich naar zijn zeer vriendelijke moeder. Hij zit toch niet te hard in de problemen hè Vroeg ze met bange ogen. Zijn moeder schudde haar hoofd een beetje. Maak je geen zorgen kindje zijn vader blaft harder dan hij bijt. Ze kreeg een knuffel van zijn moeder en volgde haar naar een bankstel waar ze een kop thee kreeg aangeboden. Ze nam het vriendelijk aan en praatte wat met zijn zus. Eron had dus blijkbaar veel over haar zitten te vertellen. Luna lachtte met de verhalen uit hun jeugd Eron had dus best veel uitgestoken. Luna vertelde ook over haar jeugd en ze kreeg een bemoedigende knuffel van Erons zus ze wist nu al dat ze goede vrienden gingen zijn.

Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 8:21 am

Hij volgde langzaam zijn vader naar zijn werk kamer en toen hij binnen was sloot hij de deur en ging voor zijn bureu staan 'Ze is wel mooi.' zei hij na een korte stilte en hij knikte alleen maar. 'Je moeder was net zo moi toen ze net zo oud was.' Hij voelde zich ongemakkelijk dat zijn vader eerst over zijn moeder begon 'Weetje ik had eigenlijk neit zo boos mogen worden want i kweet hoe lastig het is en ik toen ik jong was ook het zelfde gesprek gehad met mijn vader...' Eron haalde zijn hand door zijn haar en voelde zich echt ongemakkelijk worden 'Eigenlijk mocht je na je 17 verjaardag al iets met een meisje hebben maar dit is een van de tradities die vaders doen.' Hij keek stomverbaasd naar zijn vader en gromde lichtjes. 'Maar dus Luna is goed gekeurd?' vroeg hi jtoen hij weer rustig werd en knikte en meteen liep de jonge blij naar beneden gevolgd door zijn vader en ging blij naar de woonkamer waar hij naast Luna plofte met een grote glimlach.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 8:28 am

Luna was van haar thee aan het drinken toen ze Eron van de trap zag lopen. Ze zette de thee neer en legde zich tegen hem toen hij langs haar neer plofte. Ze zag zijn big smile en wilde hem zoenen toen ze plots zijn vader ook zag komen. Ze ging weer recht zitten. Vreemd genoeg was ze nogal bang voor hem. Dat had ze nog nooit gehad zij was bang vooor iemand? Dit was echt raar mmaar ook est wel grappig. Ze zag hoe zijn zus haar ouders meesleurde en naar haar knipoogde. Ze wilde hen duidelijk even wat tijd voor elkaar gunnen. Lun kroop weer tegen hem aan toen ze zeker wist dat zijn ouders weg waren. Ze glimlachte en gaf hem een zoen. Je familie is heel aardig Eron. Zei ze met een lachje. Vooral je zusje ze heeft me een paar interesante dingen verteld. Zei ze met een geheimzinnig stemmetje. Nu wist ze bijvoorbeeld dus dat Eron dol was op haar rode korte jurkje. Heel handige info. Haar blik werd weer wat serieuzer. Maar wat was dat met je vader? Is er iets mis?
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 8:35 am

Hij zag dat zijn zusje zijnouders aan mee nam naar buiten en glimlachte naar Luna die tegen hem begon te praten. Je familie is heel aardig Eron. Zei ze met een lachje. Vooral je zusje ze heeft me een paar interesante dingen verteld. Hij keek verward naar Luna, wat had zijn zusje allemaal over hem verteld?. Haar blik werd weer wat serieuzer. Maar wat was dat met je vader? Is er iets mis? Hij keek haar even na denkend aan en kreeg toen weer een grote glimlach 'Er is niks mis met me vader humor maar ik zal het je later wel weer vertellen maar morge hebben we weekend dus ik hoop je weer te kunnen zien.' Hij knipoogde en zag zijn zusje stiekem mee kijken 'We hebben namelijk pottekijkers.' FLuisterde hij haar in haar oor.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 8:43 am

'Er is niks mis met me vader humor maar ik zal het je later wel weer vertellen maar morge hebben we weekend dus ik hoop je weer te kunnen zien.' Hij knipoogde en zag zijn zusje stiekem mee kijken 'We hebben namelijk pottekijkers.' FLuisterde hij haar in haar oor. Luna begreep het. Maar ging hij dan hier blijven en moest ze alleen terug naar school? Ze hooptte dat ze samen zouden blijven ze wilde hem helemaal niet missen. Al die stress had plaatsgemaakt voor verlangen. Ze kroop tegen hem aan. Ga je niet mee naar de school? Ze vroeg het maar omdat ze wist dat ze onmogelijk hier kon blijven. Zijn ouders zouden de verkeerde conclusies maken. Maar ze wilde nu niet van hem gescheiden worden haar verlangens werden enkle maar heviger maar ze wist dat ze hem nu niet kon gaan zoenen omdat zijn zusje hen bespiedde.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 2 I_icon_minitime

So you are the guy who's dating my sis! [Eron]
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You stand in my sun [Eron]
» Yes, you may hate me. [Eron]
» Eron Slyther Polyfenos

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Equi-Lords Academy :: Academy :: Kerkers E1 t/m E3-
Ga naar: