Equi-Lords Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

So you are the guy who's dating my sis! [Eron]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Eron

Eron

Aantal berichten : 181
Equi-Lords Points : 280
Registratiedatum : 03-02-12
Leeftijd : 26

Equi-Lords Profile
Partner: Luna, je bent alles voor me!
Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige

So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 8:51 am

Ga je niet mee naar de school? Hij keek haar verbaasd aan 'hoe kom je daarbij, ik ben nog steeds verplicht o mop school te slapen van me ouders tot het weekend word dan mag ik hier heen komen.' Toen keek hij weer naar zijn zusje en lachte 'Kom maar weer naar binnen Jaimie, je bent een hele slechte spion.' Zei hij lachend en zag dat zijn zusje naast luna aan de andere kant ging zitten. 'Zo en wanneer neem je Luna hier heen om te over nachten dan kunne nwe de hele nacht met elkaar praten en dat soort gedoe.' Zei zijn zusje plagerig en hij beantwoorde haar gepest door een lach 'Sorry maar als dat gebeurt is ze van mij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Admin
Luna

Aantal berichten : 340
Equi-Lords Points : 377
Registratiedatum : 26-01-12

Equi-Lords Profile
Partner: Eron
Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 9:10 am

'hoe kom je daarbij, ik ben nog steeds verplicht o mop school te slapen van me ouders tot het weekend word dan mag ik hier heen komen.' Dus nu ging hij zich wel aan de regels houden? Ze had het niet erg gevonden om met hem ergens in een grot te overnachten dan konden ze lekker de hele nacht met elkaar doorbrengen net zoals bij valentijn. En in school ging dat moeilijk sinds de conciërge terug was. Toen keek hij weer naar zijn zusje en lachte 'Kom maar weer naar binnen Jaimie, je bent een hele slechte spion.' Zei hij lachend en zag dat zijn zusje naast luna aan de andere kant ging zitten. 'Zo en wanneer neem je Luna hier heen om te over nachten dan kunne nwe de hele nacht met elkaar praten en dat soort gedoe.' Zei zijn zusje plagerig en hij beantwoorde haar gepest door een lach 'Sorry maar als dat gebeurt is ze van mij.' Luna porde hem even. Mag ik daar ook nog iets over zeggen? Zei ze terwijl ze hem op zijn arm porde. Mischien breng ik liever de nacht met Jaimy door dan kom ik nog eens interresante dingen te weten. Zei ze met een grijns. Trouwens ik denk niet dat je ouders er zo blij mee gaan zijn als jij en ik alleen in het midden van de nacht één kamer delen. Jaimy lachtte Ja en mijn broertje is niet dapper genoeg om tegen onze ouders in te gaan. Al hoe wel straks hij en vader en dat allemaal omdat hij iets gedaan wilde krijgen. Luna zag aan haar blik dat als ze nog meer over die mysterieuse snee te weten wilde komen ze het aan Eron zelf zou moeten vragen.
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 9:31 am

Mag ik daar ook nog iets over zeggen? Zei ze terwijl ze hem op zijn arm porde. Mischien breng ik liever de nacht met Jaimy door dan kom ik nog eens interresante dingen te weten. Zei ze met een grijns. Trouwens ik denk niet dat je ouders er zo blij mee gaan zijn als jij en ik alleen in het midden van de nacht één kamer delen. Jaimy lachtte Ja en mijn broertje is niet dapper genoeg om tegen onze ouders in te gaan. Al hoe wel straks hij en vader en dat allemaal omdat hij iets gedaan wilde krijgen. HIj keek boos naar zijn zusje dat ze haar mond moest houden 'Je moet niet alles tegelijk vertellen lieve zus. En je moet zeker niks over mij vertellen.' gromde hij als laatst zodat zijn zusje het alleen kon verstaan en zij stak ahar tong uit. 'Volgend jaar heeft ze al haar ritueel en doet ze nog steeds zo kinderachtig.' zei hij lachend.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 9:44 am

Jaimy lachtte Ja en mijn broertje is niet dapper genoeg om tegen onze ouders in te gaan. Al hoe wel straks hij en vader en dat allemaal omdat hij iets gedaan wilde krijgen. HIj keek boos naar zijn zusje dat ze haar mond moest houden 'Je moet niet alles tegelijk vertellen lieve zus. En je moet zeker niks over mij vertellen.' gromde hij als laatst zodat zijn zusje het alleen kon verstaan en zij stak ahar tong uit. Luna vroeg zich af wat dat gegrom betekende maar het zou vast niets belangrijks zijn. 'Volgend jaar heeft ze al haar ritueel en doet ze nog steeds zo kinderachtig.' zei hij lachend. Luna kroop nog wat dichter tegen hem aan. Wat kunnen jullie bekvechten zeg. Wt ben ik blij dat Lars en ik niet veel met elkaar omgaan. Natuurlijk meende ze dat niet ze wou dat haar familie ook zo was als de zijne maar helaas zo waren draken niet. Ze zuchtte even. Ze was echt blij dat zijn familie haar accepteerde. En Jaimy heb jij ook een lekkere bink aan de haak geslagen net zoals de mijne hier? vroeg ze met een nieuwsgierige stem.
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 9:49 am

Wat kunnen jullie bekvechten zeg. Wt ben ik blij dat Lars en ik niet veel met elkaar omgaan. Natuurlijk meende ze dat niet ze wou dat haar familie ook zo was als de zijne maar helaas zo waren draken niet. Ze zuchtte even. Ze was echt blij dat zijn familie haar accepteerde. En Jaimy heb jij ook een lekkere bink aan de haak geslagen net zoals de mijne hier? vroeg ze met een nieuwsgierige stem. Hij keek ook neiuwsgierig naar Zijn zusje, ze had beloofd om haar nieuwe vriendje mee te nemen. Hij zag dat zijn zusje ongemakkelijk keek 'Tjaa weetje met Brain ging het niet goed en I..Ik vond hem neit goed genoeg om me te nemen.' Hij keek geinterresseerd naar zijn zusje 'WAt kan jij toch goed liegen zusje maar jammer genoeg ben je vergeten dat je nog in de brief had verteld dat hij Max hete.' Zijn zusje keek opgelucht naar haar broer en lachte toen 'Max komt zometeen.'
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 10:19 am

'Tjaa weetje met Brain ging het niet goed en I..Ik vond hem neit goed genoeg om me te nemen.' Hij keek geinterresseerd naar zijn zusje 'WAt kan jij toch goed liegen zusje maar jammer genoeg ben je vergeten dat je nog in de brief had verteld dat hij Max hete.' Luna kon niet echt volgen,het zou wel weer zo een familie drama zijn. Zijn zusje keek opgelucht naar haar broer en lachte toen 'Max komt zometeen.' Luna was opgelucht dus zij was hier niet mer de enige buitenstaander zometeen. Maar er zou dus nog meer volk komen terwijl ze liefst ergens alleen met Eron naar de sterren zou staren. Maar mischien ging Jaimy zich wel zo bezig houden met haar vriendje dat zij en Eron er vandoor konden gaan. Ze wilde zijn kamer wel eens zien. Wat voor inrichting zou zo iemand als Eron hebben? Strak en klassiek of toch eerder naar zijn ruwere kantjes toe? Ze was weer verzonken in haar dagdromen.

Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimeza feb 25, 2012 10:31 am

Hij lachte en had eigenlijk nu het behoefte om Met Luna naar zijn kamer te gaan. Stil vroeg hij aan zijn zusje of ze het goed vond dat hij even weg konden om zijn kamer te laten zien. Ze knikte en hij schudde zachtjes aan Luna's schouder 'Schat zou ik mijn kamer laten zien.' vroeg hi jrustig en keek toen naar zijn zusje 'Als jou max komt meot je even roepen, ik meot hem ook nog beordelen.' Ze knikte en hij nam Luna mee naar de zolder wat zijn akmer moest voorstellen. Op zijn deur hingen de 10 geboden van een tijger en snel opende hij een poort naar zijn rijk. 'Dit is nou precies mijn smaak.' Zei hij opgelucht en toen Luna binnen was deed hij snel de deur achter zich dicht. Zijn kamer was een beetje gewoontjes. Alleen er stond een 2 persoons bed bij de raam en verder waren er verschillende kleuren die iedereen hier rustig maakte. Zijn grote raam was open en zijn uil Hermelien zat op haar stok. en maakte een welkom geluidje toen ze hem zag. Je zag ook heleboel foto's van zijn familie of zijn zusje van alle leeftijden tot 17 jaar.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 26, 2012 2:39 am

Ze voelde een tikje op haar schouder. 'Schat zou ik je mijn kamer mogen laten zien?' vroeg hij rustig. Luna knikte en was heel blij ze zou eindelijk zijn kamer zien. Eron richtte zich weer op zijn zusje. 'Als jou max komt meot je even roepen, ik moet hem ook nog beordelen.' Ze knikte en hij nam Luna mee naar de zolder wat zijn kamer moest voorstellen. Op zijn deur hingen de 10 geboden van een tijger en snel opende hij een poort naar zijn rijk. 'Dit is nou precies mijn smaak.' Zei hij opgelucht en toen Luna binnen was deed hij snel de deur achter zich dicht. Zijn kamer was een beetje gewoontjes. Alleen er stond een 2 persoons bed bij de raam en verder waren er verschillende kleuren die iedereen hier rustig maakte. Zijn grote raam was open en zijn uil Hermelien zat op haar stok. en maakte een welkom geluidje toen ze hem zag. Je zag ook heleboel foto's van zijn familie of zijn zusje van alle leeftijden tot 17 jaar. Luna wandelde door zijn kamer en ze keek naar alle jeugd foto's. Hij was echt schattig als kindje. Toen ging ze voor zijn raam staan en staarde naar de hemel. Daar moesten haar ouders ergens naar haar kijken. Zijn huis deed haar zo hard denken aan haar ouders en hun landhuis in rusland. Het was er prachtig en het was er gezellig maar sinds de dood van haar ouders was er niemand meer geweest. Het huis lag er vervallen bij en hun familie fortuin lag daar in een kluis al 9 jaar lang. Luna staarde naar de maan en was verzonken in herinneringen er rolde een traan over haar wang. Was die vreselijke dag maar nooit gebeurd dan was haar familie nu ook zo.

Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 26, 2012 2:57 am

Hij volgde Luna met zijn blik toen ze langs zijn foto's liep en aaide even Hermelien over haar veren. Toen ze naar buiten liep volgde hij haar ook en ging achter haar staan en sloeg zijn handen over haar heen. HIj keek naar het maan en glimlachte zo als altijd. Het was fijn om hier te zijn en zeker weten dat Zijn ouders Luna hadden goed gekeurd. De jonge liet zijn hoofd op haar rusten en dacht over de tijd dat hij zonder haar moest leven, het lijkt wel als of zij nhele leven niks betekende zonder haar. Hij voelde hoe en traan over zijn arm droop en keek naar Luna 'WAt is er meisje van me?' vroeg hij zachtjes in haar oor en keek haar vragend. WAt was er nu gebeurd dat ze zo verdrietig geworden? Meisjes waren rare wezens dat wist hij natuurlijk wel eerder maar door hun stemmings wisselingen werd hij wel een beetje gek.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 26, 2012 3:35 am

Ze voelde hoe Eron achter haar kwam staan en haar in zijn armen sloot. Ze gennoot van zijn aanraking maar was nog steeds een beetje verdrietig. Hij voelde hoe en traan over zijn arm droop en keek naar Luna 'WAt is er meisje van me?' vroeg hij zachtjes in haar oor en keek haar vragend. Luna zuchtte en wist dat de tijd aangebroken was dat ze de volledige waarheid. Ze trok Eron mee en ging met hem op het bed zitten. Ze zuchtte eens diep en begon toen te vertellen. Ik heb je nooit de volledige waarheid verteld Eron... Ze keek hem aan met oprechte en schuldige ogen. Ik heb je verteld dat ik mijn ouders gedood heb. Juist?! Maar ik heb je nooit iets over mijn andere familie verteld zoals Lars bijvoorbeeld. Mijn familie stamt gedeeltelijk af van elven maar daar had je vast al wel een vermoeden van. Ze verwees naar haar oren en haar groene ogen. Mijn familie is ook ontsettend rijk en van adel in Rusland,waar ik vandaan kom noemde ze mijn vader een graaf en ik moest het landhuis en de familie schat later zou ik hem moeten bewaken en ons deel van het land beheren maar na de dood van mijn ouders ben ik gevlucht van alle pracht en praal. Maar nu ik hier jouw en je familie zo zie moet ik steeds weer denken aan de mijne. Luna huilde een beetje maar ze wilde zich sterk houden voor Eron.
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 26, 2012 3:44 am

Ze trok Eron mee en ging met hem op het bed zitten. Ze zuchtte eens diep en begon toen te vertellen. Ik heb je nooit de volledige waarheid verteld Eron... Ze keek hem aan met oprechte en schuldige ogen. Ik heb je verteld dat ik mijn ouders gedood heb. Juist?! Maar ik heb je nooit iets over mijn andere familie verteld zoals Lars bijvoorbeeld. Mijn familie stamt gedeeltelijk af van elven maar daar had je vast al wel een vermoeden van. Ze verwees naar haar oren en haar groene ogen. Mijn familie is ook ontsettend rijk en van adel in Rusland,waar ik vandaan kom noemde ze mijn vader een graaf en ik moest het landhuis en de familie schat later zou ik hem moeten bewaken en ons deel van het land beheren maar na de dood van mijn ouders ben ik gevlucht van alle pracht en praal. Maar nu ik hier jouw en je familie zo zie moet ik steeds weer denken aan de mijne. Luna huilde en hij liet haar op zijn borts rusten en zuchte even 'Rustig maar, je kon er ook niks aan doen dat dat gebeurde en je moet toch altijd kiezen of je wil of niet en jij wou niet de opvolger zijn. En dat met je ouders tja zo als ik al eerder heb gezegd voor iedereen komt zijn tijd om te sterven dat was al sinds je geboorte vast gesteld.' Zei hij rustig en streelde haar haar. 'En weet dat mijn familie ook dat van jou is. Ons huis is altijd open voor je.' Hij glimlachte.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 26, 2012 4:03 am

Luna huilde en hij liet haar op zijn borts rusten en zuchte even 'Rustig maar, je kon er ook niks aan doen dat dat gebeurde en je moet toch altijd kiezen of je wil of niet en jij wou niet de opvolger zijn. En dat met je ouders tja zo als ik al eerder heb gezegd voor iedereen komt zijn tijd om te sterven dat was al sinds je geboorte vast gesteld.' Zei hij rustig en streelde haar haar. 'En weet dat mijn familie ook dat van jou is. Ons huis is altijd open voor je.' Hij glimlachte. Ze huilde nog even uit op zijn borst en gaf hem toen een zoen op zijn wang. Jij bent veel te aardig voor deze wereld weet je dat? Ieder moment dat ze bij hem was begon ze meer van hem te houden. Ze lachte haar schattige lach met de kuiltjes en keek toen naar Eron. Ze keek Eron in zijn ogen. Eron maar wat gaan we doen na dit jaar dan is onze school afgelopen. Wat word het dan met ons? Ze keek hem vragend aan. Wat als hij één of ander wild plan had wat hij met zijn leven wilde doen dan wilde ze hem niet in de weg staan.
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 26, 2012 4:12 am

Ze huilde nog even uit op zijn borst en gaf hem toen een zoen op zijn wang. Jij bent veel te aardig voor deze wereld weet je dat? Ieder moment dat ze bij hem was begon ze meer van hem te houden. Ze lachte haar schattige lach met de kuiltjes en keek toen naar Eron. Ze keek Eron in zijn ogen. Eron maar wat gaan we doen na dit jaar dan is onze school afgelopen. Wat word het dan met ons? Ze keek hem vragend aan. Die vraag had hij niet verwacht. Zelf wist hij het ook niet, hij zou van zijn vader studie krijgen om een opvolger te worden van deze clan. HIj zou ook zich moeten bewijzen of iets dergelijks. Dus haalde Eron zijn schouders op 'Ik heb echt geen idee, ik denk dat we een huisje huren ergens en samen als je wil rustig gaan wonen, ik zal nog een studie doen voor Dark magic en later zal ik de clan over nemen op me schouders als me vader te oud word.' Zei hij rustig en keek toen vragend naar Luna wat was zij eigenlijk van plan? 'En wat wil jij na school gaan doen?' Misschien wou ze helemaal niet met hem samen wonen, wie weet?
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 29, 2012 8:02 am

Dus haalde Eron zijn schouders op 'Ik heb echt geen idee, ik denk dat we een huisje huren ergens en samen als je wil rustig gaan wonen, ik zal nog een studie doen voor Dark magic en later zal ik de clan over nemen op me schouders als me vader te oud word.' Zei hij rustig. Luna zag het al helemaal voor zich een klein gezellig huisje met een bos zodat ze samen konden jagen. En natuurlijk haar lieve Eron. en keek toen vragend naar Luna wat was zij eigenlijk van plan? 'En wat wil jij na school gaan doen?' Luna keek even naar Eron en kreeg toen een speelse lach op haar gezicht. Eigenlijk heeft master Sykes mij al een baan aangeboden. Ze lachte een beetje zenuwachtig. Hij wilt dat ik shapeshifterkunde en transformatie ga geven omdat hij met alle taken als schoolhoofd het nogal druk heeft. Ze kroop wat dichter tegen hem aan.
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimedo maa 01, 2012 4:23 am

Luna keek even naar Eron en kreeg toen een speelse lach op haar gezicht. Eigenlijk heeft master Sykes mij al een baan aangeboden. Ze lachte een beetje zenuwachtig. Hij wilt dat ik shapeshifterkunde en transformatie ga geven omdat hij met alle taken als schoolhoofd het nogal druk heeft. Ze kroop wat dichter tegen hem aan. Hij keek haar lachend aan 'dat is toch geniaal, i kweet zeker dat je een prachtige Miss word.' Hij drukte haar tegen zich aan, het probleem was wel als hij de zaken van zijn vader overneemt eerst paar keer weg moet om alles te regelen en dan moest zij hier alleen zijn. Dta vodn hij neit echt een prettige idee. Toen keek hij naar buiten. Het was al donker en blijkbaar zou Max niet meer komen 'Zullen we gaan, ik heb geen zin om de hele nacht bij me zusje in de buurt te zitten.' Hij grijnsde duivels.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimedo maa 01, 2012 7:52 am

Hij keek haar lachend aan 'dat is toch geniaal, i kweet zeker dat je een prachtige Miss word.' Hij drukte haar tegen zich aan, Toen keek hij naar buiten. Het was al donker en blijkbaar zou Max niet meer komen 'Zullen we gaan, ik heb geen zin om de hele nacht bij me zusje in de buurt te zitten.' Hij grijnsde duivels. Luna keek hem even raar aan maar lachte toen. Tuurlijk schat!Zei ze met een kus en toen stond ze recht en keek hem aan met een stoute grijns. Maar wat gaan we dan eigenlijk doen? Want ik heb vorige nacht nog geslapen dus de 3 komende dagen krijg je mij niet in een bed,om te slapen teminste. Ze keek hem aan met een schuldige en vragende grijns maar ze wist nu al dat hij sommige plannen zou afwijzen. Ze stond nu op zijn balkon rand en sprong er met een sierlijke salto vanaf om daarna recht op haar blote voeten te landen. Ze keek naar boven en wachte op haar liefste...
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimevr maa 02, 2012 4:28 am

Luna keek hem even raar aan maar lachte toen. Tuurlijk schat!Zei ze met een kus en toen stond ze recht en keek hem aan met een stoute grijns. Maar wat gaan we dan eigenlijk doen? Want ik heb vorige nacht nog geslapen dus de 3 komende dagen krijg je mij niet in een bed,om te slapen teminste. Ze keek hem aan met een schuldige en vragende grijns maar ze wist nu al dat hij sommige plannen zou afwijzen. Hij keek haar met een scheve grijns aan. Ze stond nu op zijn balkon rand en sprong er met een sierlijke salto vanaf om daarna recht op haar blote voeten te landen. Hij volgde haar voorbeeld en sprong met gemak zijn balkon af en kwam op zijn voeten te recht en keek schuldig naar Luna 'Jij heb echt geluk met dat gedoe van 3 dagen niet slapen...Maar ik denk dat ik het festje moet afblazen want morge moet ik vroeg op en dan haal ik jou ook op, want we hebben nog een ritueel voor ons morge.' Hij keek haar aan wat ze er van vond.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 03, 2012 1:50 am

Hij volgde haar voorbeeld en sprong met gemak zijn balkon af en kwam op zijn voeten te recht en keek schuldig naar Luna 'Jij heb echt geluk met dat gedoe van 3 dagen niet slapen...Maar ik denk dat ik het feestje moet afblazen want morge moet ik vroeg op en dan haal ik jou ook op, want we hebben nog een ritueel voor ons morgen.' Hij keek haar aan wat ze er van vond. Ze trok een pruillipje maar ze wist dat het niet zou helpen. Oké,oké meneer sleepy head. Ze klemde haar armen om zijn borst en keek glimlachend omhoog. Maar waarom moet je me komen ophalen? Kan ik niet gewon bij jouw blijven vannacht? Of wil je liever dat ik ga? Ze keek hem een beetje onzeker aan ze zou niet in huilen uitbarsten ofzo als hij liever wou dat ze ging ze begreep wel als hij alleen wilde zijn voor het ritueel waar ze nog niet echt een benul van had wat haar te wachten stond.
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 03, 2012 2:52 am

Ze trok een pruillipje maar ze wist dat het niet zou helpen. Oké,oké meneer sleepy head. Ze klemde haar armen om zijn borst en keek glimlachend omhoog. Maar waarom moet je me komen ophalen? Kan ik niet gewon bij jouw blijven vannacht? Of wil je liever dat ik ga? Ze keek hem een beetje onzeker, hij keek haar even na denkend aan. Als het goed is moet Hugo nu slapen dus zou het geen probleem zijn ofzo of ze konden in dat grot slapen bij de Waterval en dat vond hij een goede idee er lag comfortabele stro. 'Tja in me kamer ozu lastig worden maar we kunnen wel naar het grot waar we vandaag waren.' HIj grijnsde scheef En zei weer rustig 'traiceret' en daarstonden ze dan weer voor hun grotje
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimeza maa 03, 2012 5:11 am

'Tja in me kamer ozu lastig worden maar we kunnen wel naar het grot waar we vandaag waren.' HIj grijnsde scheef En zei weer rustig 'traiceret' en daarstonden ze dan weer voor hun grotje. Ze was blij dat ze weer bij het grotje waren. Ze duwde Eron de grot in en legde hem op de stapel kussens die ze er vorige keer hadden neer gelegd. Luna spuwde een stapeltje hout in brand en zo was er een vuurtje. Ze gaf Eron nog een zoen. En ging toen naar buiten. Nu hij toch ging slapen kon ze even in het meertje gaan. Ze had geen bikini bij dus ging ze zonder maar in het water ze gennoot van het frisse water. Er kwam stoom uit het water toen ze erin was gegaan. Het was zo heerlijk ze ging even op het water liggen en ze sloot haar ogen terwijl de maan haar verlichtte.
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimezo maa 04, 2012 4:23 am

Ze duwde Eron de grot in en legde hem op de stapel kussens die ze er vorige keer hadden neer gelegd. Luna spuwde een stapeltje hout in brand en zo was er een vuurtje. Ze gaf Eron nog een zoen. En ging toen naar buiten. Nu hij toch ging slapen kon ze even in het meertje gaan. Ze had geen bikini bij dus ging ze zonder maar in het water ze gennoot van het frisse water. Er kwam stoom uit het water toen ze erin was gegaan. Het was zo heerlijk ze ging even op het water liggen en ze sloot haar ogen terwijl de maan haar verlichtte. Rustig stond hij op en liep naar buiten, heo kon hij nou slapen als er zo een mooie meid in de buurt was. Dus rustig ging hij in het natte gras in de schaduw zitten zo dat je hem helemaal niet zag en bewonderde, hij leunde naar naar achter tegen de muur en sloot zijn ogen. Meteen viel hij in een diepe slaap terwijl hij daar in de schaduw zat.

Het zon scheen hem fel in de ogen en hij opende ze met veel tegen zin. En keek even verward om zich heen, toen hij weer wist waar ze waren stond hij op en liep naar het meer. Vandaag was het dan zover. De jonge keek naar zijn spiegelbeeld en merkte dat hij er niet uit zag..Nouja hij moest zich toch omkleden. Even voelde hij aan zijn nek rechts waar hij de tatoe nauwelijks kon voelen maar die was er wel. Het betekende dat hij in een clan zat en zometeen zou het duidelijk te zien zijn -een tijger poot met klauwen- dat was hun teken van hun clan. Hij maakte zijn gezicht nat en keek toen pas de gebied rond op zoek naar Luna.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimezo maa 04, 2012 8:05 am

Luna had genoten van haar nachtelijke zwempartij en ze had heus wel gemerkt dat hij haar stiekem begluurde. Maar ze vond het oké hij mocht dat. En zij had hem ook zitten begluren toen hij als een baby'tje sliep. Hij was zo schattig. En toen hij aan het slapen was heeft zij haar kleren gaan verwisselen en had ze make-up opgedaan en het korte zwarte rokje waar Eron zo dol op was. Ze had zelfs schoenen voor hem aangetrokken. Hij had er waarschijnlijk niet eens gemerkt dat ze weg was geweest. Ze zag dat hij wakker was geworden en ze liep op hem af en struikeldeze viel recht in zijn armen. En lachte een beetje. Stomme schoenen. Hoe lopen mensen toch op die dingen? Al hoe wel ze in zijn armen liggen niet zo erg vond. Ze lachte haar schattige lach en haar ogen werden extra geaccentueerd door de maskara. En schat wat gaan we vandaag doen? Waar is dat ritueel?
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimema maa 05, 2012 4:08 am

Ze zag dat hij wakker was geworden en ze liep op hem af en struikeldeze viel recht in zijn armen. En lachte een beetje. Stomme schoenen. Hoe lopen mensen toch op die dingen? Al hoe wel ze in zijn armen liggen niet zo erg vond. Ze lachte haar schattige lach en haar ogen werden extra geaccentueerd door de maskara. En schat wat gaan we vandaag doen? Waar is dat ritueel? Hij kek haar glimlachend aan en zag dat ze make-up op had gedaan 'Je ziet er prachtig uit lieverd.' Zei hij en keek naar haar schoenen 'Dat hoefde heus niet te doen...Ik vind het al een eer als je met me mee gaat en daar voor hoefdej echt geen schoenen uit te doen.' hij glimlachte ne kuste haar snel en stond op met haar in izjn armen 'WE zullen in rome het ritueel houden in onze gebied. En daar heb ik iets voor je.' Zei hij zachtjes en keek haar aan.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimewo maa 07, 2012 2:50 am

'Je ziet er prachtig uit lieverd.' Zei hij en keek naar haar schoenen 'Dat hoefde heus niet te doen...Ik vind het al een eer als je met me mee gaat en daar voor hoefdej echt geen schoenen uit te doen.' hij glimlachte ne kuste haar snel en stond op met haar in izjn armen 'WE zullen in rome het ritueel houden in onze gebied. En daar heb ik iets voor je.' Zei hij zachtjes en keek haar aan. Luna keek hem even aan. Rome de stad van de romijnen, de kerels in mislukte rokjes, het panteon, de verschillende soorten zuilen de emense hoeveelheid goden. Luna gaf hem een kus en schopte terwijl haar schoenen uit. Aah dat was veel beter. Dacht ze in zichzelf. Ze speelde met zijn haar en keek hem aan. Maar zeg eens lieverd wat kan je mij nu nog geven? Met jouw in de buurt heb ik alles toch al?
Eron

Eron

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitimewo maa 07, 2012 4:46 am

Luna gaf hem een kus en schopte terwijl haar schoenen uit. Aah dat was veel beter. Dacht ze in zichzelf. Ze speelde met zijn haar en keek hem aan. Maar zeg eens lieverd wat kan je mij nu nog geven? Met jouw in de buurt heb ik alles toch al? hij glimlachte misterieuze naar haar 'Daar uzl je snel genoeg achter komen.' Zei hij alleen en Begon gewoon recht naar het bos te lopen. Toen ze bijna er waren verscheen er een portaal waar hij door heen liep en toen weer uit kwam in een prachtige open veld waar al jongens bezig waren met versieren. Sommige zwaaide naar hun en hij liep meteen recht naar een grote huis af. paar jongens kwam luidruchtig uit het huis en toen ze hun zagen liepen ze meteen op hen af 'Zeg Eron Kan ik je dame over nemen.' en hij lachte breed naar luna.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]   So you are the guy who's dating my sis! [Eron] - Pagina 3 I_icon_minitime

So you are the guy who's dating my sis! [Eron]
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You stand in my sun [Eron]
» Yes, you may hate me. [Eron]
» Eron Slyther Polyfenos

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Equi-Lords Academy :: Academy :: Kerkers E1 t/m E3-
Ga naar: