Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Eron Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] wo maa 07, 2012 5:12 am
hij glimlachte misterieuze naar haar 'Daar uzl je snel genoeg achter komen.' Zei hij alleen. ze zette een pruilipje op. Hij Begon gewoon recht naar het bos te lopen. Toen ze bijna er waren verscheen er een portaal waar hij door heen liep en toen weer uit kwam in een prachtige open veld waar al jongens bezig waren met versieren. Sommige zwaaide naar hun en hij liep meteen recht naar een grote huis af. paar jongens kwam luidruchtig uit het huis en toen ze hun zagen liepen ze meteen op hen af 'Zeg Eron Kan ik je dame over nemen.' en hij lachte breed naar luna. Luna keek de jongen die voor haar stond even raar aan en keek toen naar Eron. Waar waren ze toch? En wie was dat? En waarom wilde hij haar menemen zonder Eron erbij. Ze keek vragend naar Eron en ze hoopte dat ze wat meer uitleg zou krijgen.
Eron
Aantal berichten : 181 Equi-Lords Points : 280 Registratiedatum : 03-02-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : in een grote villa
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Luna, je bent alles voor me! Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] wo maa 07, 2012 5:21 am
Luna keek de jongen die voor haar stond even raar aan en keek toen naar Eron. Waar waren ze toch? En wie was dat? En waarom wilde hij haar menemen zonder Eron erbij. Ze keek vragend naar Eron en ze hoopte dat ze wat meer uitleg zou krijgen. Eron knikte naar izj nneef 'Eron rot op, je meot nog helpen.' Zei hij vrolijk en gromde vriendelijk naar hem en keek tone naar Lun 'Trek je er nisk van aan, de helft is maar mijn familie en de andere zijn of hun liefjes of hun partners.' Hij liep de deur binnen en zag dat zijn nichten of andere familie leden hier binnen zitten in hun woonkamer. Hij groete ze en liep direct naar de 2e verdieping en zetteh aar neer bij zijn kamer.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] wo maa 07, 2012 5:31 am
Eron knikte naar izj nneef 'Eron rot op, je meot nog helpen.' Zei hij vrolijk en gromde vriendelijk naar hem en keek tone naar Lun 'Trek je er nisk van aan, de helft is maar mijn familie en de andere zijn of hun liefjes of hun partners.' Hij liep de deur binnen en zag dat zijn nichten of andere familie leden hier binnen zitten in hun woonkamer. Hij groete ze en liep direct naar de 2e verdieping en zetteh aar neer bij zijn kamer. Ze volgde hem naar zijn kamer en he was zo mooi hier ze lachtte naar hem. Maar wat was de bedoeling van dit alles? Waarom was zijn hele familie er? Waarom werd alles versierd? Ze keek naar Eron met een vals pruilmondje en ze porde op zijn borstkas. Eron! Ga je me nu eindelijk eens vertellen waarvoor dit ritueel dient? Want ik snap er hoe langer hoe minder van. Het leek een beetje op een huwelijksfeest maar dat kon toch niet?
Eron
Aantal berichten : 181 Equi-Lords Points : 280 Registratiedatum : 03-02-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : in een grote villa
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Luna, je bent alles voor me! Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] wo maa 07, 2012 5:39 am
Ze volgde hem naar zijn kamer en he was zo mooi hier ze lachtte naar hem. Maar wat was de bedoeling van dit alles? Waarom was zijn hele familie er? Waarom werd alles versierd? Ze keek naar Eron met een vals pruilmondje en ze porde op zijn borstkas. Eron! Ga je me nu eindelijk eens vertellen waarvoor dit ritueel dient? Want ik snap er hoe langer hoe minder van. Het leek een beetje op een huwelijksfeest maar dat kon toch niet? Hij lachte en kuste haar voorhoofd 'Je ziet alles wel van zelf en nu nog eens zien waar me zus is gebleven.' Terwijl hij dat zei liep hij naar zijn kast en trok de deur open, en koos sne lwat kleren uit om zometeen aan te doen. Terwijl hij dat deed glipte Jaimy naar binnen en ging achter Luna staan zonder geluid te maken.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] za maa 10, 2012 3:48 am
Hij lachte en kuste haar voorhoofd 'Je ziet alles wel van zelf en nu nog eens zien waar me zus is gebleven.' Terwijl hij dat zei liep hij naar zijn kast en trok de deur open, en koos sne lwat kleren uit om zometeen aan te doen. Luna was geconcentreerd naar Eron aan het kijken en schrok zich een bult toen Jaimy haar plots een knuffel gaf. Jaimy! Riep ze blij terwijl ze haar een kus op haar wang gaf. Ze beschouwde Jaimy als haar bloedeigen zusje en haar informatie bron voor als Eron weer één of ander raar plan had. Ze grijnsde naar Jaimy. Zeg Jaimy weet jij waarvoor dit ritueel dient? Want je broer wilt het maar niet zeggen. Jaimy giechelde. Sorry Lulu maar ik heb zwijgplichht. Luna gromde een beetje soms waren tijgers echt irritant. Ze ging op het bed zitten en mokte een beetje.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] za maa 10, 2012 6:51 am
Jaimy! hoorde hij Luna blij roepen en draaide zich met een ruk om en grijnsde naar zijn zusje. Zeg Jaimy weet jij waarvoor dit ritueel dient? Want je broer wilt het maar niet zeggen. Jaimy giechelde, hij wist dat ze niks zou verraden dus maakte hij zich niet druk om. Sorry Lulu maar ik heb zwijgplichht. HIj knikte naar haar en zag hoe Luna op bed ging zitten en een beetje mokte. 'Geen zorge Lun je komt er sne lgenoeg achter.' zei hij snel achter de woorden van zijn zus en daarna richte hij zich naar Jaimy 'Ik hoop dat je haar bezig kunt houden?' vroeg hij rustig en zag dat haar tatoe al zich baar was op haar nek. - het was een tijger poot met open klauwen- 'Tuurlijk ga jij maar weer eens naar de bad kamer om je zelf klaar te maken, dan verklap ik al vast dingen aan Lulu over jou.' Zei ze plagerig en hij gromde lichtjes maar liep toch naar de badkamer die naast zijn kamer was, daar douchte hij zich zelf en maakte zich klaar. po het einde pakte hij zijn stok en begon de spreuk uit te spreken om zijn tatoe weer zichtbaar te maken.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] za maa 10, 2012 7:10 am
'Geen zorge Lun je komt er snel lgenoeg achter.' zei hij snel achter de woorden van zijn zus. Luna keek hem grijnzend aan. >Mooi zo want jij stelt mijn geduld echt wel op de proef hoor mannetje! 'Ik hoop dat je haar bezig kunt houden?' vroeg hij rustig. Luna keek hem aan en probeerde zijn gezicht te lezen maar het was ondoorgrondelijk. 'Tuurlijk ga jij maar weer eens naar de bad kamer om je zelf klaar te maken, dan verklap ik al vast dingen aan Lulu over jou.' Zei ze plagerig en hij gromde lichtjes maar liep toen weg. Ze richtte haar aandacht weer op Jaimy en hoopte dat eron snel terug zou komen. Nou Jaimy aangezien ik niets mag weten over dit alles kan je me dan wat vertellen over Eron? Jaimy lachte en begon te praten. Tuurlijk Lulu. Wel wist je dat Eron vroeger eens in een kuil is gevallen en dat hij daar drie uur om onze moeder heeft zitten roepen? Luna schoot in de lach zo van die rare dingen had ze vroeger ook wel eens meegemaakt.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] za maa 10, 2012 7:30 am
Toen hij terug kwam in zijn kamer waren de 2 meiden aan het lachen en hij keek niet begrijpend naar hun. Wat had zijn zusje weer verteld? Toen ze eindelijk een beetje uitgelachen waren zei hij ongeduldig 'Ik wist neit dat meiden lang kunnen lachen, okee praten maar lachen dat is iets nieuws voor mij.' Hij kwam naar hun toe en keek nog steeds een beetje geërgerd. 'Nou ik denk dat je nu wel naar benden kan en dan kunnen we beginnen.' en hij stak een hand uit naar Luna om haar te helpen. Zijn zusje keek nep boos naar hem 'Zo en i kkrijg geen hulp zeker!?' Er verscheen een lag op zijn gezicht en hij schudde zijn hoofd 'Nope.' En ze liepen met samen naar beneden met Jaimy voor op en toen ze beneden was liep ze meteen naar haar vriendje toe. 'De meeste mensen die je hier ziet is me familie en die zijn allemaal witte tijgers maar de andere soorten van shape shifters zijn hun partners.' fluisterde hij haar in haar oor en vond dat dit genoeg was voor nu.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] za maa 10, 2012 8:13 am
Eron kwam binnen en keek een beetje geërgerd toen ze nog steeds aan het lachen waren. 'Ik wist neit dat meiden lang kunnen lachen, okee praten maar lachen dat is iets nieuws voor mij.' Hij kwam naar hun toe en keek nog steeds een beetje geërgerd. 'Nou ik denk dat je nu wel naar benden kan en dan kunnen we beginnen.' en hij stak een hand uit naar Luna om haar te helpen. Zijn zusje keek nep boos naar hem 'Zo en i kkrijg geen hulp zeker!?' Er verscheen een lag op zijn gezicht en hij schudde zijn hoofd 'Nope.' Luna giechelde even. Ze liepen naar beneden en Jaimy rende meteen naar haar vriend. Luna hield nog steeds Erons arm vast. 'De meeste mensen die je hier ziet is me familie en die zijn allemaal witte tijgers maar de andere soorten van shape shifters zijn hun partners.' fluisterde hij haar in haar oor. Luna knikte en zag toen plots een tattoo in zijn nek. Eron! Sinds wanneer heb jij een tattoo?!
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] za maa 10, 2012 8:24 am
Eron! Sinds wanneer heb jij een tattoo?! hoorde hij haar zeggen en keek haar aan. even begreep hij haar niet maar toen dacht hij natuurlijk dat ze het over zijn merkt teken had en hij had een grijns van oor tot oor 'Als sinds me kindheid maar je ziet er niks van odmat het onzichtbaar word na een tijdje, Ik zit in een clan en iedere lid van mijn vaders clan heeft zo een tatoeage mijn dus ook mijn zusje.' Ze liepen verder naar 4 grote tafels die buiten stonden. Paar kinderen van 8 jaar rende speels rond achter elkaar. Als je goed keek zag je verschielde tatoeages bij mensen die in verschillende clans hoorde die nu vriendelijk met elkaar omgingen.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo maa 11, 2012 5:02 am
hij had een grijns van oor tot oor 'Als sinds me kindheid maar je ziet er niks van odmat het onzichtbaar word na een tijdje, Ik zit in een clan en iedere lid van mijn vaders clan heeft zo een tatoeage mijn dus ook mijn zusje.' Ze liepen verder naar 4 grote tafels die buiten stonden. Paar kinderen van 8 jaar rende speels rond achter elkaar. Als je goed keek zag je verschielde tatoeages bij mensen die in verschillende clans hoorde die nu vriendelijk met elkaar omgingen. Luna was best verbaasd om het te zien zoveel liefde en vriendschap dat had ze nog nooit in haar hele leven gezien ze was best ontroerd maar nog steeds super nieuwsgierig omdat Eron haar nog steeds niet had verteld wat hier nu percies aan de hand was. Best frustrerend eigelijk.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo maa 11, 2012 5:30 am
Het was eigenlijk best grappig om mensne nu zo zien praten met elkaar op zo een dag terwijl op een normale dag je elkaar de nek zou doorbijten omdat iemand opje gebied is gekomen. Ze liepen op een groepje mensen af en toen ze hun zagen aankomen knikte iedereen naar hem. 'Luna mag ik je voorstellen aan me nicht: Leila en me neef: Will.' die 2 knikte naar hem en glimlachte naar Luna 'Privet!' Zeiden ze op het Russisch en vervolgde daarna in het engels 'You're still, for the first time on such a ritual?' EN ze keken vragend naar haar.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo maa 11, 2012 6:14 am
'Luna mag ik je voorstellen aan me nicht: Leila en me neef: Will.' die 2 knikte naar hem en glimlachte naar Luna 'Privet!' Zeiden ze op het Russisch en vervolgde daarna in het engels 'You're still, for the first time on such a ritual?' EN ze keken vragend naar haar. Luna glimlachte russische mensen dus hè. Wat leuk dacht ze in zichzelf. It's nice to meet you Will and Leila. And yes this is my first time on such a ritual. And my boyfriend here don't want to tell me something about it. Luna keek van uit haar ooghoeken even naar Eron. Daarna Luna schudde hun hand en ze zag hoe ze even rilden van haar koude huid. Ze trok haar hand snel weer terug en keek een beetje beschaamd naar de grond.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo maa 11, 2012 8:01 am
It's nice to meet you Will and Leila. And yes this is my first time on such a ritual. And my boyfriend here don't want to tell me something about it. Zei luna en hij glimlachte in zich zelf, het was toch altijd fijn als ze het eerst niet wist. Hoewel dit meer en familie bijeenkomst was gebeurde er ook leuke dingen voor mensen die voor het eerste keer hier heen kwamen. HIj zag dat Luna en zijn familie handen schudde en toen Leila en Will even rilde van kou, zelf merkte hij er nauwelijks wat van. Toen Luna naar beneden keek drukte hij haar tegen zich aan. 'See you then immediately so when eating.' Zei hij en ze begonnen te lopen en fluisterde nar Luna iets 'Okeej de eerste stuk die je mag weten, zo meteen kiezen paar leiders wat mensen uit die in dit bos gaan jagen.' En samen liepen ze naar een bankje.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo maa 11, 2012 8:08 am
Toen Luna naar beneden keek drukte hij haar tegen zich aan. 'See you then immediately so when eating.' Zei hij en ze begonnen te lopen en fluisterde nar Luna iets 'Okeej de eerste stuk die je mag weten, zo meteen kiezen paar leiders wat mensen uit die in dit bos gaan jagen.' En samen liepen ze naar een bankje. Luna maakte een vreugdesprongettje in haar gedachten. Eindelijk vertelde hij eens wat. Luna gaf hem een zoen op zijn wang. Alsjeblieft je beloning, en als je nog meer verteld geef ik er mischien nog wel meer. Luna keek hem aan met een grijns. Eens zien of chantage werkte. Oe en sws mocht ze mischien gaan jagen daar had ze wel zin in ze had gehoord dat in Rome de beste edelherten zaten.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] zo maa 11, 2012 8:19 am
HIj voelde een zoen op zijn wang en glimlachte, héhé hij heeft het voor elkaar gekregen om haar blij te maken. Alsjeblieft je beloning, en als je nog meer verteld geef ik er mischien nog wel meer. HIj grijnsde naar haar en bekeek haar voorstel eens goed en zei toen uiteindelijk met veel tegen zin 'Als het aan mij lag zou ik je alles vertellen maar ik mag ook niks vertellen.' hij keek haar aan als of hij het heel erg jammer vond. Hij ging op de bank zitten en trok haar op zijn schoot. de meeste mensen gingen al zitten en zijn zusje ging naast hem zitten met haar nieuwe vriendje.'Dit jaar ga ik echt wel winnen, ik heb hard getraind dit laatste jaar.' hoorde hij zijn zusje enthousiast zeggen en hij glimlachte 'Je weet dat tot nu toe Alexander niemand heeft verslagen.' Zei hij tegen zijn zusje en richte zich naar Luna 'Als je word gekozen om te jagen met je partner word het een wedstrijd tussen de andere mensen. En wie de meeste prooi mee heeft zal winnen.'
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] ma maa 12, 2012 7:15 am
HIj grijnsde naar haar en bekeek haar voorstel eens goed en zei toen uiteindelijk met veel tegen zin 'Als het aan mij lag zou ik je alles vertellen maar ik mag ook niks vertellen.' Aah het was dus overmacht! Chantage zou nu niet meer werken... hij keek haar aan als of hij het heel erg jammer vond. Hij ging op de bank zitten en trok haar op zijn schoot. Luna lachte en gaf hem toch nog een zoen zijn schoot zat altijd leker veel beter dan die harde banken. de meeste mensen gingen al zitten en zijn zusje ging naast hun zitten met haar nieuwe vriendje. 'Dit jaar ga ik echt wel winnen, ik heb hard getraind dit laatste jaar.' hoorde ze Erons zusje enthousiast zeggen en Eron glimlachte 'Je weet dat tot nu toe Alexander niemand heeft verslagen.' Zei hij tegen zijn zusje en richte zich naar Luna. Luna deed niet meer de moeite om het gesprek te volgen het was te ingewikkeld. 'Als je word gekozen om te jagen met je partner word het een wedstrijd tussen de andere mensen. En wie de meeste prooi mee heeft zal winnen.' Dat kon niet zo moeilijk zijn gewoon een goede steekvlam. Ze grijnsde. Eindelijk iets waar ik voor geboren ben. Zei ze enthousiast.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] ma maa 12, 2012 7:22 am
Eindelijk iets waar ik voor geboren ben. Zei ze enthousiast. En Eron lachte, hij kon haar gedachten bijna horen, oz goed kende hij haar. 'Tja een nadeel, we mogen gen krachten gebruiken...Dus geen steek vlammen jammer genoeg.' Het was misschien heel flauw maar tijgers haden geen krachten dus moesten ze puur op hun instinkt en jacht talent vertrouwen. 'Maar ik weet zeker dat je ook oged kan jagen zonder die enge vuur van je!' zei hij gerust stellend. Hij keek naar de oudste leider van een clan die nu begon te spreken. hIj legde uit wat de bedoeling was. HEt was een eeuqig durende gesprek die hij al jaren elke keer hoord. Hij liet een zucht horen toen hij eindelijk met de namen begon. HIj hoorde een hele boel namen die hij goed kende maar sommige kende hij helemaal niet. Ook hoordeh ij hun namen en die van zijn zusje. Toen dat gebeurd was stond hij op en keek naar Luna 'Klaar om te jagen?' hij keek haar vragend aan hoewel hij de antwoord wel wist.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] di maa 13, 2012 9:02 am
'Tja een nadeel, we mogen gen krachten gebruiken...Dus geen steek vlammen jammer genoeg.' Luna zuchtte nu moest ze zich echt moe gaan maken. 'Maar ik weet zeker dat je ook oged kan jagen zonder die enge vuur van je!' zei hij gerust stellend. Luna keek hem even aan. Vond hij haar vuur eng? Zij vond het best mooi. Plots begon een hééle oude man te praten zijn verhalen waren fasinerend maar Eron leek zich nogal te vervelen. Luna wilde het verhaal wat interessanter voor hem maken en ze wreef met haar hand over zijn knie. Zij vond het altijd leuk als hij dat bij haar deed. Plots hoorde ze de oude knakker Erons naam zeggen. Eron zei iets tegen haar. 'Klaar om te jagen?' Luna sprong van zijn schoot en trok hem mee naar het bos. Luna gaf hem nog een zoen en veranderde toen. Ze vloog omhoog en zocht naar een kudde. Ze vond een kudde en dook naar beneden ze gritsste twee herten en gooide ze aan de kant. Toen dook ze weer naar beneden en gitste een mannelijk hert voor de ogen van een tijger uit. Luna zag aan de ogen van de tijger dat het Jaimy was. Luna lachtte. En na een uurtje lagen 100 herten op een stapel Luna lag er langs en was helemaal uitgeteld al dat geduik en gevlieg was best vermoeiend. Luna bleef maar in haar drakenvorm want ze had er niet aan gedacht om extra kleren mee te nemen en ze wilde het ritiueel natuurlijk netjes houden. Als ze alleen met Eron was geweest zou ze wel weer veranderd zijn. Maar et al die mensen kon ze dat niet maken.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] wo maa 14, 2012 2:58 am
Hij liep met Luna mee naar het bos en gaf een zoen aan Luna, eerst keek hij naar hoe ze veranderde in een draak, en meteen daarna veranderde Eron zelf ook in een witte tijger. Hij rende achter Luna aan die hoog in de lucht vloog en zag haar op een kudde naar beneden storten. Meteen rende hij op de eerste beste hert en beet in zijn nek. Toen ie beest dood was rende hij snel achter een ander aan en dode die ook. Het ging wat lastiger dan normaal maar goed hij had er 2 te pakken gekregen en de andere jager die hier ook op wouden jagen hadden nu pech want alle andere herten waren weg gerend. Hij hoorde paar gromen achter zich maar die verdwenen snel. de 2 herten bracht hij naar de hoop waar ook de herten van Luna lagen. en ging snel op zoek naar de andere herten of andere prooi. Binnen een uur had hij nog 3 herten gevangen. Dus toen hij de laatste naar hun heuvel bracht zag hij luna in haar draken vorm en meteen bewoog de staart van Eron van blijdschap. Hij legde zijn hert neer en keek even naar de heuvel, het waren er misschien wel honderd en dat al in een uur. Eron ging naast Luna liggen en hijgde even uit, hij had lang niet meer gejaagd en in een uur 4 herten was best veel voor een tijger. Hij gaf een lik aan Luna en ruste even uit. in de verte hoorde hij wat geritsel maar daar lette hij niet op.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] vr maa 16, 2012 9:32 am
Dus toen hij de laatste naar hun heuvel bracht zag hij luna in haar draken vorm en meteen bewoog de staart van Eron van blijdschap. Hij legde zijn hert neer en keek even naar de heuvel, het waren er misschien wel honderd en dat al in een uur. Eron ging naast Luna liggen en hijgde even uit, hij had lang niet meer gejaagd en in een uur 4 herten was best veel voor een tijger. Hij gaf een lik aan Luna en ruste even uit. Luna gaf hem een lik terug waardoor zijn hele gezicht vol met kwijl hing Luna lachtte. En ze stnd toen recht ze had dan wel geen kleren meer maar als afstammeling van de elven kende ze een natuurspreuk. Ze veranderde in een mens en sprak een spreuk uit waardoor bladeren rond haar lijf kronkelden als een prachtige jurk. Ze ging weer naar Eron toe en kroop tegen zijn pluizige vacht aan. Mijn pluizebol! zei ze met een liefdevolle stem.
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] vr maa 16, 2012 11:24 pm
Luna gaf hem een lik terug waardoor zijn hele gezicht vol met kwijl hing Luna lachtte. En ze stnd toen recht ze had dan wel geen kleren meer maar als afstammeling van de elven kende ze een natuurspreuk. Ze veranderde in een mens en sprak een spreuk uit waardoor bladeren rond haar lijf kronkelden als een prachtige jurk. Hij keek naar de gebeurtenis. Ze ging weer naar Eron toe en kroop tegen zijn pluizige vacht aan. Mijn pluizebol! zei ze met een liefdevolle stem. Hij legde zijn kop tegen haar en zijn staart krulde rond haar middel. In de verte zag hij meer tijgers en andere dieren te voorschijn komen uit het bos.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] za maa 17, 2012 1:02 am
Hij legde zijn kop tegen haar en zijn staart krulde rond haar middel. Luna wreef met haar hand over zijn grote zachte kop. In de verte zag ze meer tijgers en andere dieren te voorschijn komen uit het bos. Ineens stonden er wel 30 tijgers en een paar andere shapeshifters in een kring rond hen. Ze keken haar en Eron aan. Luna's draak voelde zich bedrijgt en instinctief rukte ze zich los van eron en ging ingedoken met ontblotte tanden voor de menigte staan er ontsnapte een grom uit haar mond en haar ogen stonden op argwanend en agressief. Maar plots stond Eron langs haar en sloot zijn armen om haar middel Luna kalmeerde een beetje en keek hem vragend aan. Eron wat is de bedoeling van deze omsingeling?
Eron
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] za maa 17, 2012 6:21 am
30 tijgers begonnen een kring rond hun te cirkelen en Luna werd er duidelijk door bedreigt, en toen hij hoorde hoe er een grom ui haar keel ontsnapte veranderde hij zich terug en gebruikte meteen een spreuk zodat hij kleren aan kreeg. Toen dat gebeurd was sloot hij zijn armen om haar middel en merkte dat ze kalmeerde waar hij heel blij was. Toen ze hem vragend aan keek en zei: Eron wat is de bedoeling van deze omsingeling? HIj keek nog is de kring rond en gromde naar hun dat ze wat uitelkaar moesten gaan 'geen zorgen zo iets is heel normaal en ze zullen je niks doen...Het is een van de tradities als je gewonnen hebt.' Hij glimlachte en keek wat gezichten rond die eerst een tijger was. Ze liepen naar hun toe en feliciteerde hun om de beste vangst tot nu toe, zelfs Alexander was er bij, dat was wel iets heel bijzonders. Andere mensen pakte de herten of andere prooi en begonnen terug te lopen naar hun huis.
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron] za maa 17, 2012 6:41 am
HIj keek nog is de kring rond en gromde naar hun dat ze wat uitelkaar moesten gaan 'geen zorgen zo iets is heel normaal en ze zullen je niks doen...Het is een van de tradities als je gewonnen hebt.' Hij glimlachte en keek wat gezichten rond die eerst een tijger was. Luna liep met Eron mee en hoorde de felicitaties aan. Het maakte haar niet zoveel uit dat ze gewonnen hadden. Luna was gewoon blij dat ze met Eron had kunnen jagen. Ze bloosde ook een beetje want haar bladerige jurk viel nogal op tussen de gewone syntetische kleren.Luna keek weer naar Eron en met dit licht was zijn gezicht haast nog perfecter. Luna glimlachte. Ga je me dan nu vertellen wat hier aan de hand is? Of mag dat nog niet?! Luna was stil gaan staan en leunde tegen zijn borstkas. Ze moest haar hoofd wel een beetje omhoog doen om in zijn ogen te kunnen kijken.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: So you are the guy who's dating my sis! [Eron]