Equi-Lords Profile Age: 15 Partner: nope Sort Of Shapeshifter: Red vulkaan dragon.
Onderwerp: Bon appetit zo feb 26, 2012 1:08 am
Van ver af leek ze wel een Paard door haar grote en haar lange benen maar dan wel een paard met een hele rare draken bek en rode kleur en nog is rode schubbe. Met haar grijs/blauwe ogen keek ze naar een hert die voor haar voeten lag...Hij was dood en hij zou zometeen haar middag eten worden. Dus klapte Tess haar vleugels naar binnen en leit haar hoofd zakken zo dat ze bij het dode prooi kwam en bego nhem uit elkaar te scheuren. Het vlees is heerlijk, hij was nog half warm en het bloed was zuiver. Haar hele lichaam genoot van dit maaltje. Vandaag had ze de laatste paar uur uitval dus kon ze lekker jagen en vliegen. Toen het vlees op was en er alleen een hoopje botten over bleef likte ze met haar tong haar lippen af om om het bloed te proeven die er nog over was en spuwde toen vuur op de botten zo dat ze vernietigd werden en er niks meer overbleef. Toen dat gedaan was veranderde Ze weer in een mens en ze had een bikini aan, kijk dit was een grote voordeel van een vulkaan draak te zijn omdat haar lichaams temperatur 40 grade was. Ze liep met haar voeten naar het water en sprong er in. Het water was niet eens koud hoe het hoorde. Ze dook paar keer in het water en na de 4 keer toen ze weer naar boven kwam merkte ze dat iemand naar haar keek en ze keek met rode wangen naar de persoon.
Equi-Lords Profile Age: 16 Partner: All hot girls of corse Sort Of Shapeshifter: White Dragon
Onderwerp: Re: Bon appetit di feb 28, 2012 9:13 am
Hij was nog altijd niet goed van de ontmoeting met de cheerleader. Hij had niet echt spijt maar hij voelde zich raar. Hij moest even afkoelen even bij zijn meertje rondhangen. Hij ging er naartoe en zag tot zijn grote verbazing de prachtige tess in een schitterende bikini. Toen ze ontdekte dat er iemand naar haar stond te kijken kleurde haar heerlijke wangen weer rood. Het toverde een grijns op zijn gezicht. Hij liep naar zijn schoonheid en gaf haar een kus. Hij ging met zijn mond naar haar oor. Jij wilt het mij echt lastig maken om je niet ter plekke te verscheuren. Zei hij met een speels lachje.
Equi-Lords Profile Age: 15 Partner: nope Sort Of Shapeshifter: Red vulkaan dragon.
Onderwerp: Re: Bon appetit do maa 01, 2012 7:26 am
Toen ze zag dat lars het was die naar haar had gekeken wou ze Eigenlijk meteen wegduiken, wat ze had gehord over Lucy en wat hij had gedaan. En het ergste was dat hij naar haar toe ging met een grijns en gaf haar een kus, ze voelde gewoon hoe er rillingen over haar rug liepen toen ze de woorden hoorde die hij flusiterde Jij wilt het mij echt lastig maken om je niet ter plekke te verscheuren. Zei hij met een speels lachje. En ze wou eigelijk meteen iets liefs terug te zeggen maar hield zich net in in plaats daarvan keek ze zonder emotie naar hem. Ze probeerde haar stem zo koud mogelijk te laten lijken maar dat lukte amper 'Hoi Lars Hoe is het met je?' Toen ze dat zei dook ze de laatste keer in het water en stapte naar buiten en bijna meteen was haar huid droog en ze klede zich snel aan.
Equi-Lords Profile Age: 16 Partner: All hot girls of corse Sort Of Shapeshifter: White Dragon
Onderwerp: Re: Bon appetit do maa 01, 2012 8:07 am
Hij voelde dat ze niet op haar gemak was. Hij voelde zelfs hoe ze rilde bij zijn aanraking. En hij had haar nog maar net aangeraakt of ze was al weer weg en had haar kleren aangetrokken. Hij vond het spijtig dat ze zo deed en dat ze van "het ongelukje" gehoord had. Die cheerleader verdiende niet beter ze had hem maar niet moeten kwaad maken en ze is bevriend met de jongen die Luna haat. Nog een reden om haar te straffen. Tess zou het toch moeten begrijpen dat hij dat niet pikte? Hij vond het echt doodzonde dat hij door die cheerleader ruzie had met het aller mooiste meisje ever. Hij liep bijna onmetelijk snel naar haar toe en drukte haar tegen een boom. Hij keek haar doordringend aan en lachte toen een scheve grijns maar zijn ogen stonden hard. Je bent bang voor me hè? Bang dat ik met jouw hetzelfde doe als met de cheerleader! Dat wegwerp speeltje dacht hij in zijn hoofd. Hij streelde haar kaak maar hield haar strak in de gaten. Toe Tess niet bang zijn ik ga je niets doen,ik heb toch helemaal geen reden om je te straffen? Zei hij met een grijns. Hij was wat naar achter gegaan zodat ze niet meer zo fel tegen de boom werd gedrukt.
Onderwerp: Re: Bon appetit vr maa 02, 2012 3:53 am
Hij was echt ongelofelijk snel want ze had haar trui pas aan of ze werd tegen een bom gedrukt. Ze kek koud naar zijn ogen en zag dat hij scheef lachte maar zijn ogen stonden hart. Je bent bang voor me hè? Bang dat ik met jouw hetzelfde doe als met de cheerleader! Ze keek hem hard aan terwijl haar kaak streelde. 'Hoezo zou ik bang voor je zijn.' Zei ze rustig en voelde heo er 2 strijd in haar werd gehouden want de ene kant wil haar amren om zijn nek slaan en hem zoenen en de andere kant wil hem kei hard wegduwen en weg lopen. Toe Tess niet bang zijn ik ga je niets doen,ik heb toch helemaal geen reden om je te straffen? Zei hij met een grijns. En ze voelde eindelijk wat meer lucht tussen hem in komen en ze kruiste haar armen en keek wat zachter 'Je snap toch wel dat na die "ongelukje" ik niet graag gezien wil worden met een jonge die verkracht?' Ze keek hem vragend aan.
Onderwerp: Re: Bon appetit vr maa 02, 2012 12:14 pm
Ze keek hem hard aan terwijl haar kaak streelde. 'Hoezo zou ik bang voor je zijn.' Zei ze rustig. Hij zag dat ze in tweestrijd was. ze kruiste haar armen en keek wat zachter 'Je snap toch wel dat na die "ongelukje" ik niet graag gezien wil worden met een jonge die verkracht?' Ze keek hem vragend aan. Hij moest lachen een bulderende lach. Dus je maakt je zorgen over wat de andere gaan denken?! Hij moest nog harder lachen. Hij liep even rond haar heen en gaf haar een zoen in haar nek toen hij achter haar stond. Maak je geen zorgen Tess jij, de cheerleader en Master Cullen zullen de enige zijn die er iets van weten. Hij kreeg een speelse grijns op zijn gezicht. Dat heb ik geregeld want anders zou ik hun geheimpje moeten verklappen. Hij grinnikte. Ik bedoel maar ik denk niet dat het schoolhoofd het zo leuk vind dat zijn 285 jarige leraar met een 16 jarige student een relatie heeft. Hij leunde tegen een boom en opserveerde de aardse engel die voor hem stond. Ze was nog steeds gespannen. Hij keek haar aan. Ach toe Tess wees nu toch niet zo boos op mij. Ik heb dat wicht gewoon haar verdiende loon gegeven. En ik had er niet eens plezier in zei hij met een zucht. Hij wachtte op haar reactie en rook haar heerlijke geur waar hij niet mocht aanzitten
Onderwerp: Re: Bon appetit vr maa 02, 2012 10:52 pm
Dus je maakt je zorgen over wat de andere gaan denken?! Hij moest nog harder lachen. Hij liep even rond haar heen en gaf haar een zoen in haar nek toen hij achter haar stond. Maak je geen zorgen Tess jij, de cheerleader en Master Cullen zullen de enige zijn die er iets van weten. Hij kreeg een speelse grijns op zijn gezicht. Dat heb ik geregeld want anders zou ik hun geheimpje moeten verklappen. Hij grinnikte. Ik bedoel maar ik denk niet dat het schoolhoofd het zo leuk vind dat zijn 285 jarige leraar met een 16 jarige student een relatie heeft. Hij leunde tegen een boom en opserveerde haar, maar dit nieuwtje was iets nieuws voor haar en ze keek twijvelend naar hem. Hij keek haar aan. Ach toe Tess wees nu toch niet zo boos op mij. Ik heb dat wicht gewoon haar verdiende loon gegeven. En ik had er niet eens plezier in zei hij met een zucht. Ze draaide haar hoofd een andere kant op, want moest ze doen? Dat geur die hij verspreide was veel te heerlijk en ze meost er echt van afblijven anders zou ze laten zien dat ze zwak was en dat wou ze zeker niet. 'Ik leef al me hele leven van mensen die over me denken..' Ze hield haar mond en er verscheen een glimlach toen ze aan al die tijd terug dacht. 'En zo iets doe je niet als straf Lars. Dat was gewoon geen straf...dat was veel erger en als jij dat niet snapt dan wet ik het ook niet.Oh wacht dan weet ik het wel dan straf ik jou door dat ik niet meer met je omga' Ze keek achter zich om te zien wat zijn reactie was.
Onderwerp: Re: Bon appetit za maa 03, 2012 1:24 am
'Ik leef al me hele leven van mensen die over me denken..' Ze hield haar mond en er verscheen een glimlach toen ze aan al die tijd terug dacht. Hij wachtte geduldig tot ze verder zou vertellen en volgde haar met zijn ogen. 'En zo iets doe je niet als straf Lars. Dat was gewoon geen straf...dat was veel erger en als jij dat niet snapt dan wet ik het ook niet.Oh wacht dan weet ik het wel dan straf ik jou door dat ik niet meer met je omga' Ze keek achter zich om te zien wat zijn reactie was. Hij stopte met grijnzen en er ontsnapte een grom uit zijn keel zijn ogen werden rood en hij trilde helemaal. Wat ze nu had gezegd zeiden zijn "vrienden" ook tegen hem toen hij steeds meer last kreeg van pesters. Hij was nog maar een haar verwijderd van zijn uitbarsting maar hij wist zich in te houden. Ooh ja! Ga maar Tessa laat me maar zitten! Hij schreeuwde een beetje. Ik had gedacht dat jij beter was dan al die andere maar je bent net hetzelfde! Je bent geen haar beter dan die meisjes van vroeger die me uitscholden en voor schut zette! Hij trilde helemaal en schreeuwde het uit dat zij hem nu ook liet vallen omdat hij wraak op iemand had genomen kon hij niet aan hij sloeg met zijn vuist tegen een dikke eik en die splijtte in twee. Diablo had gelijk! Niemand is te vertrouwen! Ik dacht mischien een draak wel maar zelfs dat is niet zo! Hij ging naar haar toe en trillend streelde hij haar kaak zijn ogen waren nog steeds niet hun oude kleur en hij keek haar met pijn in zijn ogen aan. Als je wist waarom ik zo ben had je me begrepen....
Onderwerp: Re: Bon appetit za maa 03, 2012 2:35 am
Ze hoorde een grom van Lars richting en draaide zich snel om, hij trilde helemaal en ze keek niet begrijpend aan. Haar draken instinkt zei dat ze weg moest rennen maar ze kon hem toch niet zo achter laten. Ooh ja! Ga maar Tessa laat me maar zitten! Hij schreeuwde een beetje. En ze keek hem bang aan. Ik had gedacht dat jij beter was dan al die andere maar je bent net hetzelfde! Je bent geen haar beter dan die meisjes van vroeger die me uitscholden en voor schut zette! Hij trilde helemaal en schreeuwde het uit dat zij hem nu ook liet vallen omdat hij wraak op iemand had genomen kon hij niet aan hij sloeg met zijn vuist tegen een dikke eik en die splijtte in twee.okeej dit gaat niet goed! zei ze tegen zich zelf, ze meost snel iets verzinnen voor dat hij echt boos werd want ze kende van zich zelf hoe een draak word als hij boos is. Diablo had gelijk! Niemand is te vertrouwen! Ik dacht mischien een draak wel maar zelfs dat is niet zo! Hij ging naar haar toe en trillend streelde hij haar kaak zijn ogen waren nog steeds niet hun oude kleur en hij keek haar met pijn in zijn ogen aan. Als je wist waarom ik zo ben had je me begrepen.... Ze keek hem nog steeds bang aan maar begreep hem wel gedeeltelijk 'Als je had verteld wat je verleden was zou iktoch ook kunnen begrijpen.' Haar stem trilde een beetje maar ze hied zich sterk 'Je moet niet denken dat een draak je gedachten kan lezen ik ben ook maar gedeeltelijk een mens en mijn draak staat niet zo hoog als die van jou.' Ze slikte even en keek hem recht i nde ogen.
Onderwerp: Re: Bon appetit za maa 03, 2012 4:07 am
Hij zag dat ze bang was maar hij kalmeerde een beetje toen ze begon te praten. 'Als je had verteld wat je verleden was zou iktoch ook kunnen begrijpen.' Haar stem trilde een beetje maar ze hied zich sterk 'Je moet niet denken dat een draak je gedachten kan lezen ik ben ook maar gedeeltelijk een mens en mijn draak staat niet zo hoog als die van jou.' Ze slikte even en keek hem recht in de ogen. Hij stopte met trillen en deed een pluk haar van haar hoofd naar achteren zijn stem bibberde nog steeds een beetje maar zijn ogen werden weer groen. Hij stroopte de mouw van zijn rechter arm een beetje omhoog en hij draaide zijn pols naar boven op zijn pols stond een tattoo van een bloeddorstige draak. Dit is het logo van een draken groep waar ik bij zit. Als kleine jongen toen mijn ouders dood waren heeft Luna me naar een pleeggezin gestuurd om mij te beschermen tegen magie en shapeshiften. Ze hield enkel nog contact via brieven. Ik ging naar een dreuzel school en had pleegouders die me mochten. Maar toen ik ging puberen begon ik steeds meer rare trekjes te krijgen en ik werd uitgelachen en inelkaar geslagen door alle scholen waar ik gezeten heb. Ik kon mezelf niet verdedigen tegen zo een mensen massa en ik zocht hulp. Zo ben ik Diablo tegen gekomen hij leerde me wat magie is maar wat ik niet wist was dat het duistere magie was. Het zat aan me geplakt en ik kreeg steeds meer duivelse gedachten. Maar Diablo was nog niet tevreden hij wilde dat ik zou shapeshiften maar het lukte me niet daarom heeft hij mijn draak opgeroepen met duistere magie. Het was ontzettend pijnlijk en het heeft nu zijn gevolgen mijn geest is duister geworden en ik heb de geest van de wraak gekregen. Toen ik eenmaal een draak was ben ik alle mensen gaan terugpakken door hen te doden,héél traag. Hij grijnsde even maar hield toen weer op hij wilde haar niet nog banger maken. Ik ben hier heen gestuurd om alle draken haters te doden en de toverwereld ervan te ontdoen. Hij zuchtte ik kon het je niet vertellen of ze zouden je komen doden,of nog erger je inlijven in de groep. Hij nam haar handen in de zijne. Ik wil dit leven niet voor jouw. Hij keek haar aan hij hield van haar maar hij kon haar begrijpen als ze weg wilde.
Onderwerp: Re: Bon appetit za maa 03, 2012 4:20 am
Hij stopte met trillen en deed een pluk haar van haar hoofd naar achteren zijn stem bibberde nog steeds een beetje maar zijn ogen werden weer groen. Ze keek opgelucht naar hem. Hij stroopte de mouw van zijn rechter arm een beetje omhoog en hij draaide zijn pols naar boven op zijn pols stond een tattoo van een bloeddorstige draak. Ze bekeek hem heel goed terwijl hij aan het vertellen was. Dit is het logo van een draken groep waar ik bij zit. Als kleine jongen toen mijn ouders dood waren heeft Luna me naar een pleeggezin gestuurd om mij te beschermen tegen magie en shapeshiften. Ze hield enkel nog contact via brieven. Ik ging naar een dreuzel school en had pleegouders die me mochten. Maar toen ik ging puberen begon ik steeds meer rare trekjes te krijgen en ik werd uitgelachen en inelkaar geslagen door alle scholen waar ik gezeten heb. Ik kon mezelf niet verdedigen tegen zo een mensen massa en ik zocht hulp. Zo ben ik Diablo tegen gekomen hij leerde me wat magie is maar wat ik niet wist was dat het duistere magie was. Het zat aan me geplakt en ik kreeg steeds meer duivelse gedachten. Maar Diablo was nog niet tevreden hij wilde dat ik zou shapeshiften maar het lukte me niet daarom heeft hij mijn draak opgeroepen met duistere magie. Het was ontzettend pijnlijk en het heeft nu zijn gevolgen mijn geest is duister geworden en ik heb de geest van de wraak gekregen. Toen ik eenmaal een draak was ben ik alle mensen gaan terugpakken door hen te doden,héél traag. Hij grijnsde even maar hield toen weer op hij wilde haar niet nog banger maken. Ze keek hem ongelovig aan. Ik ben hier heen gestuurd om alle draken haters te doden en de toverwereld ervan te ontdoen. Hij zuchtte ik kon het je niet vertellen of ze zouden je komen doden,of nog erger je inlijven in de groep. Hij nam haar handen in de zijne. Ik wil dit leven niet voor jouw. Hij keek haar en zij verwerkte alle informatie die ze had gekregen, het was heel veel in een keer en ze moest alles goed begrijpen voor dat ze iets ging zeggen. Toen ze het doorkreeg keek ze hem aan 'Maar dat kun je toch niet doen Lars, Al die onschuldige mensen doden...Dat is gewoon te erg.' zei ze schor en bedacht snel wat ze verder zou zeggen. Eigenlijk had ze geen woorden maar iets zei haar dat ze verder moest praten 'En ik kan me heus wel zelf verdedigen maar ik vind het super lief dat je me wou beschermen Lars.' Ze glimlachte lichtjes en raakte met haar vingers voorzichtig door de tatoe 'Eigenlijk ziet het er best vet uit als je zo bekijkt.' zei ze lachend, kijk daar kwam haar positiefe Tess weer omhoog.
Onderwerp: Re: Bon appetit za maa 03, 2012 4:32 am
Toen ze het doorkreeg keek ze hem aan 'Maar dat kun je toch niet doen Lars, Al die onschuldige mensen doden...Dat is gewoon te erg.' zei ze schor. Zijn ogen veranderde weer even van kleur en zijn stem klonk duister. Ze zijn niet onschuldig ze haten onze soort! Zij willen van ons af! Dus moeten wij hun voor zijn! Hij kalmeerde weer even en luisterde verder. 'En ik kan me heus wel zelf verdedigen maar ik vind het super lief dat je me wou beschermen Lars.' Ze glimlachte lichtjes en raakte met haar vingers voorzichtig door de tatoe 'Eigenlijk ziet het er best vet uit als je zo bekijkt.' zei ze lachend, kijk daar kwam haar positieve Tess weer omhoog. Hij gennoot van haar aanraking ookal was het niet veel. Geloof me Tess hén kan je niet aan het is een elite groep van draken koelbloedige moordenaars. Hij trok zijn pols terug. En die tattoo is niet vet lieve Tess het is het teken van een monster. Hij zuchtte en keek haar weer aan hij ging naar haar toe en knuffelde haar alsof het de laatste keer was dat ze elkaar zagen. Ik begrijp het als je nu wilt gaan. Zei hij met een treurige stem.
Onderwerp: Re: Bon appetit za maa 03, 2012 4:40 am
Ze had heus wel gehoord wat hij zei over de draken haters maar nergeerde die woorden. Hij gennoot van haar aanraking ookal was het niet veel. Geloof me Tess hén kan je niet aan het is een elite groep van draken koelbloedige moordenaars. Hij trok zijn pols terug. En die tattoo is niet vet lieve Tess het is het teken van een monster. Hij zuchtte en keek haar weer aan hij ging naar haar toe en knuffelde haar alsof het de laatste keer was dat ze elkaar zagen.Ze begreep hem niet goed hoezo hij zo deed. Ik begrijp het als je nu wilt gaan. Zei hij met een treurige stem. Tess keek hem aan en sloeg haar armen om hem heen 'Ik wi lneit weg van jou en toch zal ik dat niet kunnen, ik word sowieso terug getrokken.' Ze glimlachte scheef en ging weer op haar tenen staan en kuste hem. Toen trok ze haar hoofd terug en zei zachtjes 'voor mij ben je geen monster.' Ze keek hem aan en glimlachte.
Onderwerp: Re: Bon appetit za maa 03, 2012 4:51 am
Tess keek hem aan en sloeg haar armen om hem heen 'Ik wi lneit weg van jou en toch zal ik dat niet kunnen, ik word sowieso terug getrokken.' Ze glimlachte scheef en ging weer op haar tenen staan en kuste hem. Toen trok ze haar hoofd terug en zei zachtjes 'voor mij ben je geen monster.' Ze keek hem aan en glimlachte. Hij was zo blij met haar woorden en kuste haar passioneel terug. Na een paar minuten loste hij haar lippen. En met adempauzes zei hij. Ik hou zoveel van je Tess. Het was niet haar geur of haar uiterlijk dat hem nog langer aantrok het was haar innerlijk haar alles. Maar ik kan niet stoppen met mijn opdracht dan doden ze ons beide. Hij streelde haar haar. Maar ik beloof dat ik zal zorgen dat ze geen pijn moeten lijden. Dat was het enige wat hij kon doen.
Onderwerp: Re: Bon appetit zo maa 04, 2012 1:53 am
Hij was zo blij met haar woorden en kuste haar passioneel terug. Na een paar minuten loste hij haar lippen. En met adempauzes zei hij. Ik hou zoveel van je Tess. Ze keek hem aan englimlachte lichtjes, hij was zo veel meer dan een normale jongen en ze wist zeker dat ze iets zou verzinnen om hem van dat stomme groep te bevrijden ook al zal het haar haar leven kosten. Maar ik kan niet stoppen met mijn opdracht dan doden ze ons beide. Hij streelde haar haar. Maar ik beloof dat ik zal zorgen dat ze geen pijn moeten lijden. Dat was het enige wat hij kon doen. Ze kon er niks aan doen maar een grom ontsnapte uit haar mond en ze keek boos naar hem 'Dat kan niet Lars.' haar stem werd luider en zek eek sel om zich heen 'Ik ga nog liever dood dan een andere mens dood valt omdat hij ons soort haat.' Ze gromde ludier. Voor haar maakte het niet uit om dood te gaan haar ras is niet bang voor de dood en al zeker de half mens- half draak, want in haar geloof was het zo als ze dood gaat gaat haar ziel naar een echte vulkaan dragon.
Onderwerp: Re: Bon appetit zo maa 04, 2012 2:14 am
Ze kon er niks aan doen maar een grom ontsnapte uit haar mond en ze keek boos naar hem 'Dat kan niet Lars.' haar stem werd luider en zek eek sel om zich heen 'Ik ga nog liever dood dan een andere mens dood valt omdat hij ons soort haat.' Ze gromde ludier. Hij gromde nu ook en zijn ogen veranderde van kleur. Hoe kun je dat zeggen Tess!? Hij wilde niet dat ze dat deed. Ze was niet goed bij haar hoofd. Hij hield haar vast en keek haar aan. Hij lachte liefdevol maar hij was niet helemaal zichzelf. Ach toe Tess zeg zoiets niet jouw leven is zoveel meer waard. En als Diablo jouw gedachtengang hoort wil hij je zeker inlijven in de groep. Hij hield haar kin tussen zijn vingers en gaf haar een kleine kus. Hij keek haar aan met zijn enge draken ogen en liet haar niet los.
Onderwerp: Re: Bon appetit zo maa 04, 2012 2:21 am
Hij gromde nu ook en zijn ogen veranderde van kleur. Hoe kun je dat zeggen Tess!? Hij wilde niet dat ze dat deed. Ze was niet goed bij haar hoofd. Hij hield haar vast en keek haar aan. Hij lachte liefdevol maar hij was niet helemaal zichzelf. Ach toe Tess zeg zoiets niet jouw leven is zoveel meer waard. En als Diablo jouw gedachtengang hoort wil hij je zeker inlijven in de groep. Hij hield haar kin tussen zijn vingers en gaf haar een kleine kus. Hij keek haar aan met zijn enge draken ogen en liet haar niet los. Ze keek naar de rode draken ogen en schudde haar hoofd, 'wat kan die diablo mij schelen, niemand had me ooit in zijn macht en die mens krijgt dat ook niet voor elkaar.' Zei ze boos en rukte zich uit zijn omarming. Hoe kon hij dat neit begrijpen dat als ze niet dood ging dan er meer dan duizende levens dood gingen omdat ze hun soort eng vonden en ze hate. 'Jij kan het ook niet begrijpen, i kheb liever dat ik dood ga dan al die andere onschuldige mensen.' Ze probeerde kalm te blijven maar dat lukte amper.
Onderwerp: Re: Bon appetit zo maa 04, 2012 7:45 am
Ze keek naar de rode draken ogen en schudde haar hoofd, 'wat kan die diablo mij schelen, niemand had me ooit in zijn macht en die mens krijgt dat ook niet voor elkaar.' Zei ze boos en rukte zich uit zijn omarming. 'Jij kan het ook niet begrijpen, i kheb liever dat ik dood ga dan al die andere onschuldige mensen.' Ze probeerde kalm te blijven maar dat lukte amper. Wat jij onschuldig noemt! De mensen die ik gedood heb waren niet onschuldig! Ze hebben me jarenlang het bloed van onder mijn nagels gepest! Zij hebben gezorgd dat ik zo geworden ben! Hij brulde naar haar. En zweeg toen plots toen hij een bekende geur van brand en dood rook. Hij ging voor Tess staan in een verdedigende houding. Blijf stil. Zei hij fluisterend met een strenge ondertoon. hij kende die geur maar al te goed Diablo was hier. Hij zag de donkere man op hen afwandelen met een vreugde grijns. Lars! Mijn zoon! Riep de duistere man blij. Lars probeerde te lachen. Hallo Diablo wat is de reden van Uw komst? Zei hij terwijl hij een buiging maakte. Diablo moest lachen en kreeg toen een duistere grijns. Ik ben hier voor het meisje Lars, ze weet teveel! Dus ze moet ingelijfs worden! Lars kreeg een gezicht van woede en angst op zijn gezicht. NEEE! DAT MAG NIET! Haar ziel is zo puur zo lief U mag het niet doen! Lars schreeuwde naar zijn meester maar die bleef lachen. Ach toe Lars het MOET! Lars ontplofte uit zijn mensen huid en stormde met zijn woedende Fury op Diablo af. Maar nog voor hij Diablo kon aanraken lag hij weer als mens te kronkelen op de grond van de pijn. Diablo was de konng aller draken zijn draak was zo machtig dat hij zelfs 50 night fury's aankon. Lars lag nog steeds te kronkelen van de pijn en Diablo liep naar Tessa toe. Hij wreef over haar gezicht en snoof aan haar haar. Lars had gelijk je ruikt echt zalig.... Zei hij met een duister stemmetje. Hij nam Tessa's pols vast en keek haar doordringend aan. Jij zult een goede aanwinst zijn Tessa. Diablo trok een kleine dolk en sneed een draak uit in Tessa's pols. Het bloedde hard en de giftige dolk zorgde voor verschrikkelijk veel pijn. En toen de draak af was werd hij een tattoo net zoals die van Lars. Lars schreeuwde. Nee! Tessa nee! Lars keek verslagen hoe Tessa ook op de grond lag te kronkelen van de brandende pijn van de tattoo. Diablo lachtte en wreef liefdevol over Tessa's hoofd. Welkom in de clan liefje. Met een bulderende lach verdween hij. Lars stond met veel moeite recht en ging naar Tessa toe. Hij keek haar aan en voor het eerst in zijn leven huilde hij. Waarom zij?! Waarom.....
Onderwerp: Re: Bon appetit ma maa 05, 2012 3:40 am
Wat jij onschuldig noemt! De mensen die ik gedood heb waren niet onschuldig! Ze hebben me jarenlang het bloed van onder mijn nagels gepest! Zij hebben gezorgd dat ik zo geworden ben! Hij brulde naar haar. Ze gromde maar toen rook ze een andere geur. Het rook naar brand en ook best wel naar dood. Ze zag dat Lars voor haar ging staan en zact maar streng ondertoon iets fluisterde Blijf stil. Ze keek verward naar zijn rug. Toen hoorde ze iets Lars! Mijn zoon! Riep de duistere man blij. Lars probeerde te lachen. Hallo Diablo wat is de reden van Uw komst? Zei hij terwijl hij een buiging maakte. Ze keek met opgetrokken wengbrouwen naar Diablo. Ze had iemand verwacht die en stuk enger zu zijn met veel littekens enzo.. Ik ben hier voor het meisje Lars, ze weet teveel! Dus ze moet ingelijfs worden! Ze keek met grote ogen naar Diablo, wat wou hij met haar doen? Lars kreeg een gezicht van woede en angst op zijn gezicht. NEEE! DAT MAG NIET! Haar ziel is zo puur zo lief U mag het niet doen![/bi Lars schreeuwde naar zijn meester maar die bleef lachen. [i]Ach toe Lars het MOET! Lars ontplofte uit zijn mensen huid en stormde met zijn woedende Fury op Diablo af. Maar nog voor hij Diablo kon aanraken lag hij weer als mens te kronkelen op de grond van de pijn. Meteen rende ze naar Lars en viel op haar knieën voor hem neer. 'Lars...' Riep ze en probeerde hem rustig te houden. Toen liep Diablo naar haar toe en rook aan haar haar, ze probeerde haar hoofd weg te draaien maar dat lukte niet. Lars had gelijk je ruikt echt zalig... Ze begon te grommen toen hij haar pols vast pakte en haar huid werd al rood van haar draken schubbe.Ze had heus wel die duistere stem gehoord en ze robeerde haar pols los te rukken uit zijn handen maar dat lukte niet hij hield haar gewoon te stevig vast. Jij zult een goede aanwinst zijn Tessa. Diablo trok een kleine dolk en sneed een draak uit in Tessa's pols. Het deed verschrikkelijk pijn en alles werd wazig voor haar ogen, ze probeerde haar tranen in te houden maar door de gif leek haar wond wel te branden en toen voelde ze het heo haar voeten begaven en ze op de grond terecht kwam. Ze voelde niks alleen het pijn van haar pols, ze had niet eens door dat lars iets schreeuwde. Alles was wazig en ze trilde heftig. hOezo doet zo iets zoveel pijn? Toen alles voorbij was lag ze daar op de grond zonder te bewegen met haar ogen gesloten en haar pols omhoog. Was het nu al voorbij? Was ze nu dood en in de hemel? vroeg ze zich stilletjes af maar blijkbaar wou iemand iets van haar want er kwamen steeds meer emoties in haar op en ze opende haar ogen die half betraand waren Ze keek nar de ogen van Lars die blijkbaar aan het huilen was. Het eerste wat ze deed was proberen over eind te komen, maar ze was zo moe plofte weer terug in het gras en tilde haar gewonde pols omhoog. Het bloede nogsteeds en ze voelde het duidelijk branden. Toen kek ze naar Lars 'ooh gelukkig Lars je leeft nog.' Zei ze met een schorre stem en raakte zijn wang aan.
Onderwerp: Re: Bon appetit ma maa 05, 2012 7:20 am
ze opende haar ogen die half betraand waren Ze keek naar zijn ogen.Het eerste wat ze deed was proberen over eind te komen, maar ze was zo moe plofte weer terug in het gras en tilde haar gewonde pols omhoog. Het bloede nog steeds . Toen keek ze naar Lars 'ooh gelukkig Lars je leeft nog.' Zei ze met een schorre stem en raakte zijn wang aan. Hij had een gepijnigde blik op zijn gezicht. Hij legde zijn arm onder haar zodat ze ondersteund werd. Hij keek haar aan en zei met een verdrietige en een kwade stem. Jah ik leef nog. Maar ik was liever gestorven als ik daarmee jouw had gered van dit vreselijke lot. Hij kon haar niet langer in haar prachtige ogen kijken. Het spijt me zo Tessa. Ik had sterker moeten zijn ik had hem moeten tegenhouden, nu is het te laat. Zei hij met een verslagen stem hij vond het zo erg en het was zijn schuld. zijn lieve Tessa had zonet haar ziel verloren (niet letterlijk)
Onderwerp: Re: Bon appetit ma maa 05, 2012 9:39 am
Hij had een gepijnigde blik op zijn gezicht. Hij legde zijn arm onder haar zodat ze ondersteund werd. Hij keek haar aan en zei met een verdrietige en een kwade stem. Jah ik leef nog. Maar ik was liever gestorven als ik daarmee jouw had gered van dit vreselijke lot. Hij kon haar niet langer in haar prachtige ogen kijken. Het spijt me zo Tessa. Ik had sterker moeten zijn ik had hem moeten tegenhouden, nu is het te laat. Zei hij met een verslagen stem hij vond het zo erg en het was zijn schuld. Ze schudde nee met haar hoofd en sloot snel haar ogen om wat energie van de zon te halen, toen dat gedaan was ging ze wat rechter zitten en keek naar hem. 'Als jij dood was wat had mijn leven dan nog een zin?' vroeg ze hem rustig en glimlachte lichtjes 'jij kon er ook niks aan doen, die kerel is vreselijk sterk en dat weetje best.' Ze keek naar haar wond en raakte het voorzichtig aan . 'maar wie zegt dat het nu te laat is?' vroeg ze zachtjes.
Onderwerp: Re: Bon appetit ma maa 05, 2012 11:07 pm
Ze schudde nee met haar hoofd en sloot snel haar ogen om wat energie van de zon te halen, toen dat gedaan was ging ze wat rechter zitten en keek naar hem. 'Als jij dood was wat had mijn leven dan nog een zin?' vroeg ze hem rustig en glimlachte lichtjes 'jij kon er ook niks aan doen, die kerel is vreselijk sterk en dat weetje best.' Ze keek naar haar wond en raakte het voorzichtig aan . 'maar wie zegt dat het nu te laat is?' vroeg ze zachtjes. Hij keek haar weer in haar ogen en schudde zijn hoofd. Denk je nu echt dat ik vrijwillig bij deze bende zou blijven als er een uitweg was? Hij hield van haar optimisme maar in deze zaak was het nuteloos. Hij zag haar wond en nam haar pols hij wilde haar een beetje opvrolijken voor hij het slechte nieuws zou zeggen. Hij wreef zachtjes met zijn koele hand over de pols. Maak je geen zorgen hoor Tess binnen een paar dagen voel je er niets meer van. De tattoo was niets tegenover het gene wat ze morgen zouden moeten doen. Dan zouden ze naar het hoofdkwartier moeten en zou ze haar eerste test krijgen.
Onderwerp: Re: Bon appetit di maa 06, 2012 4:14 am
Hij keek haar weer in haar ogen en schudde zijn hoofd. Denk je nu echt dat ik vrijwillig bij deze bende zou blijven als er een uitweg was? ze keek hem boos aan, zo mocht hij niet denken 'Dat is niet waar er is altijd en uitweg!.' . Hij zag haar wond en nam haar pols hij wilde haar een beetje opvrolijken voor hij het slechte nieuws zou zeggen. Hij wreef zachtjes met zijn koele hand over de pols. Ze genoot van de heerlijke koude hand en keek hem dankbaar aan. Maak je geen zorgen hoor Tess binnen een paar dagen voel je er niets meer van. Ze wende haar blik van hem af en gromde in zich zelf, wat kon haar die tatoe schelen. Ze was bang wat er verder ging gebeuren. Ze voelde hoe diep van binnen dat er iets heel ergs zou gebeuren. 'Ach wat kan me die tatoe...Ik ben bang Lars.' de eerste was een beetje boos en de laatste woorden waren zacht en een beetje trillerig. Haar ogen stonden bang.
Onderwerp: Re: Bon appetit di maa 06, 2012 4:52 am
ze keek hem boos aan, zo mocht hij niet denken 'Dat is niet waar er is altijd en uitweg!. Hij wreef met zijn hand liefdevol over haar wang wat was ze toch optimistisch. 'Ach wat kan me die tatoe...Ik ben bang Lars.' de eerste was een beetje boos en de laatste woorden waren zacht en een beetje trillerig. Haar ogen stonden bang. Hij gaf haar een knuffel en streelde haar hoofd. Wees niet bang Tessa ik zal je altijd beschermen wat er ook gebeurd. Hij knuffelde haar stevig hij was ook bang maar hij liet het niet merken hij wist wat er morgen zou gaan gebeuren . Hij stopte met knuffelen en keek haar aan. Tess we moeten morgen naar het hoofdkwartier gaan. Diablo wil je nog "spreken". Zei hij met een zo vast mogenlijke stem. Hij vond dit zo vreselijk zo erg dat ze hier bij betrokken was geraakt en na morgen zou ze zo veranderen zo......
Onderwerp: Re: Bon appetit di maa 06, 2012 6:12 am
Hij gaf haar een knuffel en streelde haar hoofd. Wees niet bang Tessa ik zal je altijd beschermen wat er ook gebeurd. Hij knuffelde haar stevig hij was ook bang maar hij liet het niet merken hij wist wat er morgen zou gaan gebeuren . Hij stopte met knuffelen en keek haar aan. Tess we moeten morgen naar het hoofdkwartier gaan. Diablo wil je nog "spreken". Zei hij met een zo vast mogenlijke stem. toen hij die naam zei voelde ze rillingen over haar rug lopen. Wat meost die vent van haar? Is dit niet erg genoeg wat hij haar had aangedaan? 'Wat wil hij van mij?' ze keek hem aan 'Wat gaat hij met mij doen?' de vragen stroomde uit haar mond voor dat ze er echt over na dacht.