Equi-Lords Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Weakness

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lucy

Lucy

Aantal berichten : 92
Equi-Lords Points : 145
Registratiedatum : 03-02-12

Equi-Lords Profile
Partner: That's a secret!
Sort Of Shapeshifter: kat-achtige:: jaguar

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Weakness   Weakness I_icon_minitimeza maa 03, 2012 10:55 pm

Ze wandelde door het bos, even alleen zijn met de natuur. Het was de laatste tijd zo moeilijk voor haar, haar emoties zaten in de knoop. Ze had amper kunnen slapen, bang dat Lars haar kamer zou binnenkomen. Er rolde een traan over haar wang. Waarom had ze dat verdient? Een meisje die een jongen afwijst is toch normaal? Er rolde een traan over haar wang. Achter haar hoorde ze wat ritselen. Met een ruk draaide ze zich om, het was maar een knaagdier. De angst schoot haar weer te binnen. Wat als hij achter een boom staat? Wat als hij zich in die struiken daar verschuilt? Paniekerig keek ze om zich heen. Haar hart bonste in haar keel. Ze had bang dat Lars hier rondliep. Maar ze was ook woedend, woedend om wat hij haar aangedaan had. Ze had nog steeds een beetje spierpijn, door zijn ijzere handgrepen. Een tranenstroom vloeide over haar wangen. Opeens viel haar iets te binnen. Wat als iemand van de school het gezien had en zijn mond niet kon houden? Dan zou iedereen haar opnieuw uitlachen. Ze zakte door haar knieën. Duisternis en zwakte overviellen haar. Zelfs haar knieën konden haar niet meer recht houden. Ze viel neer, op de grond. Ze huilde en huilde en huilde. Getraumatiseerd door wat Lars gedaan had. Ze zag de beelden weer voor haar. Ze was zwak, ze lag er bij als een vod. Ze zou zelfs geen muis aankunnen in een gevecht. Ze snikte verder, haar tranen bleven maar stromen. Lucy was zich er niet van bewust dat er iemand haar kant op kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Admin
Luna

Aantal berichten : 340
Equi-Lords Points : 377
Registratiedatum : 26-01-12

Equi-Lords Profile
Partner: Eron
Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimeza maa 03, 2012 11:08 pm

Luna was net gaan jagen en was weer als mens op blote voeten door het bos aan het racen. Maar ze stopte toen ze iemand hoorde huilen. Ze liep er naartoe. Eron had haar veranderd ze had meer beheersing en ging vaker naar mensen toe. Ze zag een meisje op het gras huilen. Ze rook licht naar Jonathan dus ze wist al meteen dat het een cheerleader was. Ze zuchtte en ging naar het meisje toe. In een sierlijke beweging ging ze zitten om minder dreigend over te komen. Gaat het wel? vroeg ze met een aardige stem. Dit was nieuw voor haar maar ze was er best goed in.
Lucy

Lucy

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimeza maa 03, 2012 11:14 pm

Gaat het wel? Lucy schrok op en keek naar de plek waar de stem vandaan kwam. Door haar tranen door zag ze de 'vijand' van Jonathan. Maar ze was best aardig, ze snapte niet hoe zij zoiets kon doen. Toen zag ze de ogen, helder en groen. Net zoals Lars zijn ogen. Haar ogen werden groot en ze ging een schoof bang weg. "A-asjeblieft, doe me niets. Ik vind je aardig, ik wil geen vijand van je zijn omdat Jonathan dat is, ik ben zo niet. Doe me alsjeblieft niets." Uit angst strommde er nog meer tranen over haar wangen. Ze was bang, bang dat Lars haar gestuurd had. Ze was bang dat zij haar in elkaar ging rammen, als afsluitertje omdat Edward haar was komen redden.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimeza maa 03, 2012 11:28 pm

Het meisje keek naar haar ogen en werd toen vervuld van angst. Haar ogen werden groot en ze ging een schoof bang weg. "A-asjeblieft, doe me niets. Ik vind je aardig, ik wil geen vijand van je zijn omdat Jonathan dat is, ik ben zo niet. Doe me alsjeblieft niets." Uit angst strommde er nog meer tranen over haar wangen. Luna keek haar even raar aan
. Waarom zou ze haar in elkaar slaan? En wat was er zo eng aan haar ogen? Luna probeerde haar te kalmeren. Ik wil je helemaal geen kwaad doen Lucy. En sorry als mijn ogen je bang maken. Dat is nog nooit gebeurd. Ze ging wat dichter naar lucy toe en legde haar koude hand op het meisje haar schouder. Maar waarom ben je zo van streek? Luna maakte zich zo zorgen om het meisje zo van streek zijn kon niet goed zijn voor haar zwakke mensen hart.
Lucy

Lucy

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimeza maa 03, 2012 11:33 pm

Ik wil je helemaal geen kwaad doen Lucy. En sorry als mijn ogen je bang maken. Lucy veroerde zich niet. Luna legde haar koude hand op haar schouder. Lucy kalmeerde een beetje. Maar waarom ben je zo van streek? Wist zij het dan nog niet? Ze dacht dat de hele school het al wist. Lucy slikte. "L-lars." Fluisterde ze. De naam bezorgde haar koude rillingen op haar rug. Lucy was blij dat Edward niet gekomen was. Wat als hij haar zo zag? Dan ging hij zich nog meer zorgen maken, dan ging hij zeker weg en het tegen het hoofd zeggen. Er rolde al wat minder tranen uit haar ogen en ze was al een beetje gekalmeerd.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimeza maa 03, 2012 11:46 pm

Luna wachtte geduldig op haar antwoord. Lucy slikte. "L-lars." Fluisterde ze. De naam bezorgde haar koude rillingen op haar rug. Luna verstijfde en ze keek Lucy niet begrijpend aan. Luna wist dat haar broertje veranderd was en dat er iets was met hem. Maar wat had hij dan gedaan dat haar zo vanstreek maakte? Luna bleef nog even verstijfd staan en keek toen weer naar Lucy. Wat heeft mijn broertje je aangedaan? Heeft hij je bedreift? Beledigd? Aangevallen?! Luna was een beetje kwaad aan het worden. maar niet op Lucy maar op haar broertje. Lucy zeg het maar ik zal het hem wel betaald zetten wat hij ook gedaan heeft.
Lucy

Lucy

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimeza maa 03, 2012 11:51 pm

Wat heeft mijn broertje je aangedaan? Heeft hij je bedreift? Beledigd? Aangevallen?! De beelden flitsten weer door haar hoofd. Lucy zeg het maar ik zal het hem wel betaald zetten wat hij ook gedaan heeft. Ze slikte. Ze durfde het niet te zeggen. Maar misschien was het beter dat ze het tegen iemand vertelde, misschien luchtte het op. "H-hij heeft me..." Ze slikte. "Verkracht." Ze keek naar de grond en durfde Luna even niet aan te kijken. Daarna keek ze weer naar Luna. "Maar hij vertelde me, dat als ik het iemand vertelde dat hij dan mijn grootste geheim aan het hoofd vertelde. En als dat gebeurd word ik samen met nog iemand van school gestuurd." Lucy voelde zich iets beter nu ze er over had kunnen praten. Het luchtte op.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimezo maa 04, 2012 12:02 am

"H-hij heeft me..." Ze slikte. "Verkracht." Ze keek naar de grond en durfde Luna even niet aan te kijken. Daarna keek ze weer naar Luna. "Maar hij vertelde me, dat als ik het iemand vertelde dat hij dan mijn grootste geheim aan het hoofd vertelde. En als dat gebeurd word ik samen met nog iemand van school gestuurd." Luna wist niet wat ze hoorde had haar broertje dat gedaan!!!! Ze sprong recht en trillde. Ze ging naar een boom en stamte er tegen zodat hij omviel en in tandestokers veranderde. Al haar woede had ze afgereageerd op de boom. Ze kwam weer terug naar Lucy en ging weer zitten haar huid rond haar ogen was een beetje zwart geworden maar ze had zichzelf in de hand. Lucy het spijt me zo verschrikkelijk ik snap niet hoe lars zoiet sheet kunnen doen. Ze zuchtte even maar ik beloof je dat ik met hem afreken.
Lucy

Lucy

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimezo maa 04, 2012 12:37 am

Luna begon te trillen. Heel even had Lucy weer bang, maar ze vertrouwde Luna. Ze brak een boom in tweeën, alsof het een tandenstoker was. Met open mond keek ze naar de boom. Luna begon een beetje zwart te worden en schubben te krijgen. Lucy het spijt me zo verschrikkelijk ik snap niet hoe lars zoiets heeft kunnen doen. Ze zuchtte. maar ik beloof je dat ik met hem afreken. Lucy zuchtte. "Echt waar, bedankt dat je dat wil doen. Maar het hoeft niet, ik red het wel hoor. Je bent echt aardig." Ze gaf Luna zonder pardon een knuffel. Of ze het nu wilde of niet. Lucy wist hoe ze met jongens moest afrekenen. Cheerleaders wisten alles over jongens, ze waren experts. Als je iets deed tegen één iemand van de groep, had je iets gedaan tegen de hele groep. Dat was het handige aan cheerleader zijn.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimezo maa 04, 2012 1:55 am

Lucy zuchtte. "Echt waar, bedankt dat je dat wil doen. Maar het hoeft niet, ik red het wel hoor. Je bent echt aardig." Ze gaf Luna zonder pardon een knuffel. Of ze het nu wilde of niet. Luna schrok even van die knuffel ze had nog nooit een knuffel gehad behalve van lars en Eron dan. Luna knuffelde haar terug en ze was blij dat ze niet te hard geschrokken was het zwart was weer verdwenen en Luna was wat gekalmeerd. Ze haalde een flesje tevoorschijn. En stopte het in Lucy's handen. Ik weet wel dat je normale jongens aan kan maar ik zou je aanraden om dit gif te gebruiken bij draken. Als je het in zijn hoofdader gepropt krijgt valt hij flauw of krijgt zo een pijn dat ze op de grond beginnen te kreukelen. Luna liet haar arm zien en wees een plek aan waar een grote blauwe plek stond daar was ze al twee keer gestoken door het gif. Het deed veel pijn en langs één kant voelde het als verraad tegenover haar broer maar ze wilde niet dat hij draken nog zwarter maakte.
Lucy

Lucy

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimezo maa 04, 2012 2:10 am

Luna gaf haar een flesje. Ze keek er niet-begrijpend naar. Ik weet wel dat je normale jongens aan kan maar ik zou je aanraden om dit gif te gebruiken bij draken. Als je het in zijn hoofdader gepropt krijgt valt hij flauw of krijgt zo een pijn dat ze op de grond beginnen te kreukelen Lucy keek naar het flesje. Nu kon ze zich tenminste verdedigen als ze aangevallen werd door Lars. Lucy keek weer naar Luna. "Weetje, misschien kan wel bij The Jaguars komen, je lijkt me een goede cheerleader." Ze keek glimlachend naar Luna. Luna was sterk, slank en lenig. Bovendien had ze best wel mooie kleren. Alles wat een cheerleader zich maar kon wensen. Luna zou perfect zijn in hun team, tenminste, als ze wilde. Lucy wilde haar zeker niet dwingen.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimezo maa 04, 2012 2:34 am

Lucy keek weer naar Luna. "Weetje, misschien kan wel bij The Jaguars komen, je lijkt me een goede cheerleader." Ze keek glimlachend naar Luna. Luna schrok een beetje. Meende ze dat nu? Luna in een strak cheerleader pakje?! Luna moest even lachen maar werd toen weer serieus. Ik weet niet of dat zo een goed plan is Lucy. Ik en je vriendin kunnen het niet zo goed met elkaar vinden. En ik weet niet of mensen het leuk vinden als er een draak in je team zit. Luna keek naar Lucy. Hopelijk was ze niet beledigd maar Luna wist gewoon dat het niet zo een goed plan was ze wilde Jonathan niet te vaak tegen het lijf lopen.
Lucy

Lucy

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimezo maa 04, 2012 2:50 am

Luna moest lachen en Lucy begreep niet waarom. Ik weet niet of dat zo een goed plan is Lucy. Ik en je vriendin kunnen het niet zo goed met elkaar vinden. En ik weet niet of mensen het leuk vinden als er een draak in je team zit. Lucy was boos en gaf Luna een klap in haar gezicht. "Die had je nodig! Je mag je shape-shiftervorm niet beledigen. Het maakt niet uit wat mensen van je denken! En mij maakt het helemaal niet uit als er een draak in zit. En als je wil, kan ik Alex wel overtuigen hoor. Maar als je niet wil, moet je natuurlijk niet." Lucy ging in kleermakerszit zitten. Hoe durfde ze de draken te beledigen! Lucy heeft ze altijd al speciaal gevonden.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimezo maa 04, 2012 3:13 am

Lucy was boos en gaf Luna een klap in haar gezicht. "Die had je nodig! Je mag je shape-shiftervorm niet beledigen. Het maakt niet uit wat mensen van je denken! En mij maakt het helemaal niet uit als er een draak in zit. En als je wil, kan ik Alex wel overtuigen hoor. Maar als je niet wil, moet je natuurlijk niet." Lucy ging in kleermakerszit zitten. Luna was even geschrokken. Was ze nu boos omdat ze zichzelf beledigde? Rare meid die Lucy. Nou sorry hoor dat ik mezelf beledig. Luna lachtte even. Maar als je me er echt bijwild wil ik het wel proberen voor een tijdje. Luna wist niets van cheerleaden maar het klonk wel leuk.
Lucy

Lucy

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimezo maa 04, 2012 3:19 am

Nou sorry hoor dat ik mezelf beledig. Luna lachtte even. Maar als je me er echt bijwild wil ik het wel proberen voor een tijdje. Lucy grijnsde breed. Meteen nam ze haar ipod en zocht naar een geschikt liedje. Eentje waar je goed je heupen op kon bewegen. Lucy stond recht en veegde even haar gezicht droog. Lucy grijnsde even. "Het handige aan een draak is, dat die geen hoogtevrees heeft." Ze knipoogde met een glimlach naar Luna. Eindelijk had ze een liedje gevonden. Het was oud, belachelijk en dom. Maar perfect om je heupbewegingen op te oefenen. Lucy zette het liedje op. "Word één met de muziek en laat je meevoeren met het ritme. En dan bedoel ik vooral je heupen." Lucy begon soepel te dansen op het liedje. Af en toe keek ze eens naar Luna om te kijken of ze het goed deed. Maar ze was best goed, ze bewoog soepel mee op de beat.

[voor as ge egt wilt: https://www.youtube.com/watch?v=iEe_eraFWWs&ob=av2n XD da kwam effe in me op]
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimezo maa 04, 2012 3:31 am

Lucy grijnsde breed. Meteen nam ze haar ipod en zocht naar een geschikt liedje. Lucy stond recht en veegde even haar gezicht droog. Lucy grijnsde even. "Het handige aan een draak is, dat die geen hoogtevrees heeft." Ze knipoogde met een glimlach naar Luna. Eindelijk had ze een liedje gevonden. Het was oud, belachelijk en dom. Maar perfect om je heupbewegingen op te oefenen. Lucy zette het liedje op. "Word één met de muziek en laat je meevoeren met het ritme. En dan bedoel ik vooral je heupen." Luna hoorde de muziek en haar Russisch gevoel kwam boven. Als kind had ze de kunst van het buikdansen geleerd en ze bewoog soepel op de muziek. Ze vond het leuk en lachtte hard toen het liedje afgelopen was en plofte neer op het gras. aah dat deed me denken aan Rusland. Wat ben ik blij dat ik 2 nachten geleden nog geslapen heb.
Lucy

Lucy

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimezo maa 04, 2012 3:36 am

Luna was echt een natuurtalent en had er plezier in. Het liedje was afgelopen en ze plofte in het gras neer. aah dat deed me denken aan Rusland. Wat ben ik blij dat ik 2 nachten geleden nog geslapen heb. Lucy grinnikte en stak haar ipod weg. Lucy ging bij Luna zitten. "Je bent echt goed. Nu even over iets anders. Heel veel cheerleaders gaan mee met de mode, weet je waarom dat is? Als je het niet weet, leg ik het wel even uit." Ze knipoogde. Veel mensen gaven het verkeerde antwoord, veel dachten er dat ze echt waren zoals in de films. Maar dat was niet zo, op een paar uitzonderingen na dan. Afwachtend keek ze naar Luna.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimezo maa 04, 2012 3:47 am

Lucy ging bij Luna zitten. "Je bent echt goed. Nu even over iets anders. Heel veel cheerleaders gaan mee met de mode, weet je waarom dat is? Als je het niet weet, leg ik het wel even uit." Ze knipoogde. Luna keek haar even aan en zuchtte. Ik zou het niet weten. Mode interreseert me niet zoveel ik draag liefst zo weinig mogenlijk kleren is veel handiger om te shapeshiften. Luna hield van korte rokjes en losse bloesjes en ze verafschuwde schoenen. Waarom droegen mensen die dingen? Hoe kon je anders de natuur voelen of het zachte zand tussen je tenen? Oké je voeten werden vuil maar wie kon dat wat schelen? Vroeger moest ze wel rekening houden met mode altijd netjes en op hakken. Brrrr hakken.
Lucy

Lucy

Equi-Lords Profile

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitimezo maa 04, 2012 3:55 am

Ik zou het niet weten. Mode interreseert me niet zoveel ik draag liefst zo weinig mogenlijk kleren is veel handiger om te shapeshiften. Lucy grijnsde. Ze wist het niet, dat maakte niet uit want dan kon ze het foute antwoord niet geven. "Wel, de meeste denken om bitcherig over te komen, of om de anderen van de school te kleineren zoals in films. Maar dat is allemaal fout. We doen dat om de andere cheerleading groepen af te schrikken, om hun gevoel van overwinnen bij wedstrijden te verkleinen. Maar door die stomme cheerleading films, is onze reputatie wat slechter gemaakt en voegen er zich meestal alleen maar meisjes die denken dat ze alles zijn zich toe." Waarom dacht iedereen toch altijd dat cheerleaders gemeen waren?
Gesponsorde inhoud

Weakness Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weakness   Weakness I_icon_minitime

Weakness
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Equi-Lords Academy :: Lords Places :: Het Donkere Bos-
Ga naar: