Equi-Lords Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Les: toverdranken 30-01-2012

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Miss Demes
Leraar
Miss Demes

Aantal berichten : 89
Equi-Lords Points : 84
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 26

Equi-Lords Profile
Partner: mijn hart slaat tot nu toe voor niemand
Sort Of Shapeshifter: Vos-hondachtige

Les: toverdranken 30-01-2012 Empty
BerichtOnderwerp: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimema jan 30, 2012 7:06 am

Klik-Klak-Klik-klak hoorde je door de gang heen, het was de geluid van haar hakken die door de gangen liepen. Het was dan zover vandaag zou ze voor het eerste keer in ELA les gaan geven op het gebied van Toverdranken. Het was nog best vroeg en de eerste les op was nog bezig, vandaag zou ze als 2e les geven en de 8e uur zou er kruidenkunde komen voor mensen die het als extra vak hadden gekozen. Maar eerst moest ze zich concerteren op Toverdranken, vandaag zou ze eerst even kennis maken met de leerlingen en daarna gingen ze een snelheidsdrankje maken. Klik-klak-klik-klak hoorde ze haar hakken weer wanneer ze de trap afging naar de lokaal E1, haar hand tasje bewoog lichtjes over haar schouder en ze hoorde hoe paar flesjes tegen elkaar op botste maar niet braken. Nihal stond stil bij de deur van E1 en pakte een sleutel uit haar tasje, ze stak het sleutel in de sleutel gat en deed het voorzichtig open de deur kraakte en ging daarna normaal open. het was donker en je zag niet eens een hand voor je ogen. Met een simpele beweging werden de kaarsen opgestoken en de licht ook. Met haar haken liep de meisje naar haar bureau en legde haar hand tasje er op en liep langs de tafel en veegde soms wat stof er af als het op een tafel lag. Daarna keek ze of er alle ingrediënten die ze nodig had lagen en dat was gelukkig zo maar de eenhoorn haar en niet van de staart was bijna op dus die vulde ze meteen bij en ging weer achter haar tafel om haar naam op de bord te schrijven: Nihal sheireen Demes. De jonge leraar hoorde een melodieuze bel gaan en ging voor de tafel staan en leunde er een beetje op en begroete de eerste leerlingen met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah

Elijah

Aantal berichten : 12
Equi-Lords Points : 14
Registratiedatum : 30-01-12
Leeftijd : 29

Equi-Lords Profile
Partner: No
Sort Of Shapeshifter: Cheetah

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedi jan 31, 2012 12:34 am

Elijah liep met een groepje vrienden door de gangen van het gebouw heen met veel lawaai. Ze lachten, spraken luider en duwden elkaar soms. Ja, Elijah was nog maar een vierde jaars, iets wat de bovenbouw werd genoemd. De lessen zouden bijna beginnen en hij liep met zijn groepje alvast richting de lokalen, maar ze zaten allemaal in andere soorten klassen en hadden andere lessen. Het was voor hem dan ook jammer dat hij niemand van zijn vriendengroep in zijn klas, toverdranken, had zitten. De melodieuze bel van de school ging en het was tijd om naar de lessen te gaan. Elijah nam afscheid van zijn vrienden en liep naar de kerkers om in E1 de les Toverdranken te gaan volgen. Het was een leuk vak, maar toch had hij liever kruidenkunde en sport. Twee van zijn lievelings vakken, al vond hij sport een stuk leuker. Maar goed, Elijah liep verder en ging het lokaal alvast in. Daar stond op het bord "Nihal Sheireen Demes". Het was een nieuwe leraar dus. Met zijn boeken en zijn ketel ging hij op zijn plaats zitten en de grote vierkante tafel, waar wel 8 leerlingen aan konden zitten. 'Morgen.' Zei hij vrolijk en opende zijn boek op een bladzijde waar hij was gebleven met lezen en deed het rustig verder. Hij wilde gewoon wat meer te weten komen over van alles zodat hij slim leek. Ja Elijah was niet alleen slim, hij had gewoon het juiste leer en doorzettingsvermogen.
Luna
Admin
Luna

Aantal berichten : 340
Equi-Lords Points : 377
Registratiedatum : 26-01-12

Equi-Lords Profile
Partner: Eron
Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedi jan 31, 2012 12:47 am

Ze was nog maar net terug van haar vrije uurtje en daarvoor haar bijles toen ze opweg was naar toverdranken. Die les zou ze krijgen van de nieuwe lerares die pak weg twee jaar ouder was dan haar. Ze zou blij zijn als deze les gedaan was en ze weer transformatie had. Dat was haar lievelingsvak en de enige leraar die haar niet constant wegstuurde. Ze kwam de klas binnen en zag dat er nog maar één plek vrij was langs één of andere jongen. Ze zuchtte en plofte langs hem neer. Ze keek hem even aan met haar helder groene ogen. Wie was die knul? Ach wat maakte het haar ook uit. Het zou toch niet lang duren of ze werd de klas uitgesmeten. Zeker omdat ze *plofpoeder in haar rugzak had zitten. Ze hield van plofpoeder het gaf een walgelijke geur af als je het in brand stak. En dan was het bye bye les hallo vrijheid. Ze kreeg zonder dat ze het zelf echt door had een duivelse grijns op haar gelaat.

Jonathan

Jonathan

Aantal berichten : 172
Equi-Lords Points : 197
Leeftijd : 27

Equi-Lords Profile
Partner: I still love you! It was just an accident!
Sort Of Shapeshifter: Dragon:: Pit Lord

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedi jan 31, 2012 3:51 am

Jonathan hoorde een bel gaan en keek op zijn dagschema, les toverdranken. De jonge zuchtte. Er was één probleempje, hij wist het lokaal niet meer. Dat werd dan maar zoeken. Na enkele minuten, had hij eindelijk de kerkers gevonden, nu alleen het lokaal nog vinden. Hij tastte iedere deurklink af en uiteindelijk had hij eentje gevonden. De deur was een beetje stroef, dus hij gooide die met een ruk open. Jonathan merkte dat iedereen naar hem keek en lachte onschuldig. Omdat hij wist dat het een stroefe deur was, gooide hij de deur dicht. Misschien wel ietsje te hard. "Oeps." Mompelde hij. Blozend en glimlachend keek hij naar de leerkracht en keek naar wat er op het bord geschreven stond. Nihal sheireen Demes Hij glimlachte en merkte op dat het meisje, die hij als draak ontmoet had, er ook was. De jongen ging naast het meisje zitten en glimlachte. "Zo snel ben je nog niet van me af." Fluisterde hij terwijl hij knipoogde. Blijkbaar zaten ze dus samen in dezelfde klas, best grappig. Jonathan zuchtte en leunde achteruit.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedi jan 31, 2012 4:00 am

Ze zat al tien minuten in de klas toen de deur plots piepend en krakend openging. In de deuropening stond Jonathan de wolfboy. Hij lachte schaapachtig en bloosde een beetje. Hij sloeg de deur te hard dicht waardoor alle potjes en pannetjes bibberden en daverden. Luna grinnikte even. Jonathan liep naar haar toe en plofte neer in de stoel langs haar. "Zo snel ben je nog niet van me af." Fluisterde hij terwijl hij knipoogde. Ze keek hem aan met een grote glimlach. Dat had ik wel verwacht jonkie. Ze lachte even en toen veranderde haar gezicht. Het werd stiekem en samenzweerderig. Ze ging subtiel met haar mond naar zijn oor. Ik heb plofpoeder bij. Zei ze zo zacht dat enkel hij en mischien de andere jongen langs haar haar kon horen. Ze ging weer bij zijn oor vandaan en wachtte op zijn reactie.
Jonathan

Jonathan

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedi jan 31, 2012 4:07 am

Ze keek hem aan met een grote glimlach. Dat had ik wel verwacht jonkie. Hij gromde kort en zacht, een wolventrekje. Daarna bloosde hij, het was best vervelend om af en toe zo van die wolventrekjes te krijgen. Ik heb plofpoeder bij. fluisterde ze in zijn oor, hij keek haar niet begrijpend aan. Was ze gek ofzo? Tja, dat was dan haar probleem. Jonathan richtte zich op de vrouw. "Miss. euh..." Hij keek naar het bord. "Demes, Miss. Demes. Kunnen we beginnen met de les? Ik heb niet de hele dag. U hoeft dit niet verkeerd op te vatten hoor." Hij knipoogde. Opeens merkte hij de andere jongen op, hij leek best wel op hem. "Hallo, ik ben Jonathan." Zei hij vriendelijk. Wéér een van die wolventrekjes, iedereen die je ziet begroeten. Jonathan leunde achterover.
Miss Demes
Leraar
Miss Demes

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedi jan 31, 2012 4:41 am

Meteen na de bel kwamen wat leerlingen binnen en gingen aan tafel zitten, iederen uit elkaar en pakte netjes hun boeken pakte, toen zag ze Luna binnen komen en naast een jongen zitten. Op die meid moest ze een oogje houden en meteen zag ze hoe er een duivel grijns over haar gezicht gleed en Nihal had o een gevoel dat die meid iets in haar gedachten had. Er was misschien 10 minuten voorbij toen de deur open viel en er een jonge kwam en naast Luna ging zitten en iets tegen haar zei 'Ook fijn dat u er bent mister Johnson.' Zei ze met een glimlach en richte zich weer naar de klas 'nou ik ben Nihal Demes en kom jullie les geven omdat de vorige leraar weg is gegaan door bepaalde redenen.' Ze keek Luna aan en richte zich weer naar de klas 'Zelf ben ik 19 jaar oud en zelf heb hier ook vast gezeten 6 jaar net als jullie , ik geef toverdranken en kruidekunden hier.' Toen hoorde ze zo als altijd de bekende zin "Demes, Miss. Demes. Kunnen we beginnen met de les? Ik heb niet de hele dag. U hoeft dit niet verkeerd op te vatten hoor." Van de richting waar Johnson zat 'hebben we zo een zin in de les?' Vroeg ze met een duivel glimlach 'Maar goed laten we beginnen. Vandaag gaan we een snelheidsdrankje maken heeft iemand het vermoede wat dit drankje kan doen met je.' en ze liet een flesje met geel vloeistof zien en keek vragend in de klas.
Elijah

Elijah

Aantal berichten : 12
Equi-Lords Points : 14
Registratiedatum : 30-01-12
Leeftijd : 29

Equi-Lords Profile
Partner: No
Sort Of Shapeshifter: Cheetah

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedi jan 31, 2012 5:33 am

Elijah keek rustig naar het bord en zag dat de leerlingen verder binnen kwamen stromen. Een paar minuten later kwam er een jongen binnen. De leraar begon met praten. 'Ook fijn dat u er bent mister Johnson.' Ze glimlachte eens en richte zich op de klas. 'Nou ik ben Nihal Demes en kom jullie les geven omdat de vorige leraar weg is gegaan door bepaalde redenen.' Elijah liet een grimmige lach horen. 'Ja, doordat hij ons, shapeshifterende leerlingen, niet meer aan kon.' Een valse glimlach was even te zien op zijn gezicht, maar al snel was die weer verdwenen. Die opmerking was eerder een spottende dan een valse. 'Zelf ben ik 19 jaar oud en zelf heb hier ook vast gezeten 6 jaar net als jullie, ik geef toverdranken en kruidenkunde hier.' De jongen, Elijah zuchte eens. 'Ook al kruidenkunde?' Alsof zij niet iets beters te doen had met 1 vak, net zoals Master Sykes. Die gaf er ook al 2, maar die mocht hij wel. Die was rustig en wist hoe hij alles moest aan pakken om hun in toom te houden. Maar goed. De jongen die al te laat binnen was gekomen, begon al met een vraag die je wel kon denken. 'Demes, Miss, Demes. Kunnen we beginnen met de les? Ik heb niet de hele dag. U hoeft dit niet verkeerd op te vatten hoor.' Elijah draaide zijn hoofd eens en trok zijn wenkbrauw op. Die wilde blijkbaar niet zo veel les volgen. 'Ja, laten we vooral beginnen.' Mompelde Elijah zachtjes in zichzelf. 'Maar goed laten we beginnen. Vandaag gaan we een snelheidsdrankje maken heeft iemand het vermoede wat dit drankje kan doen met je?' Wat was dat nu weer voor een vraag. Ze liet het drankje met een gele vloeistof zien en Elijah keek erna. 'Het geeft je snelheid, het zou anders niet zo heten als de vloeistof je dat niet gaf.' De jongen keek dr met een neutrale, sarcastische blik aan en ging rustig verder lezen in zijn boek.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedi jan 31, 2012 8:32 am

'nou ik ben Nihal Demes en kom jullie les geven omdat de vorige leraar weg is gegaan door bepaalde redenen.' Ze keek Luna aan en richte zich weer naar de klas 'Zelf ben ik 19 jaar oud en zelf heb hier ook vast gezeten 6 jaar net als jullie , ik geef toverdranken en kruidekunden hier.' Luna grijnsde toen Miss Demes haar aankeek. Ze wist dondersgoed waarom die leraar is opgestapt het liteken was nog steeds te zien op zijn arm. Ze staarde voor zich uit met ogen van glas ze wist het nog precies. Die leraar haatte haar echt als de pest hij schold haar steeds uit voor nietsnut op een keer toen hij haar een klap met zijn vlakke had had gegeven kon ze zich niet meer inhouden en had hem opgepakt en tegen een kast met dranken gegooid. De leraar zat onder het bloed geen prettig gezicht dus. 'Maar goed laten we beginnen. Vandaag gaan we een snelheidsdrankje maken heeft iemand het vermoede wat dit drankje kan doen met je?' Vroeg miss demes terwijl ze met het flesje schudde. De jongen langs haar antwoorde meteen. 'Het geeft je snelheid, het zou anders niet zo heten als de vloeistof je dat niet gaf.' Luna keek even naar hem maar was snel haar intresse kwijt. Ze nam een beetje plofpoeder en legde het achter haar cursus. Zodra ze moesten gaan mengen zou ze proberen wat poeder naar Miss demes te laten zweven. En dan een klein vlammetje en kaboem daar was de stank.
Jonathan

Jonathan

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedo feb 02, 2012 12:31 am

De leerkracht begon eindelijk de uitleg. 'nou ik ben Nihal Demes en kom jullie les geven omdat de vorige leraar weg is gegaan door bepaalde redenen. Zelf ben ik 19 jaar oud en zelf heb hier ook vast gezeten 6 jaar net als jullie , ik geef toverdranken en kruidekunden hier. Maar goed laten we beginnen. Vandaag gaan we een snelheidsdrankje maken heeft iemand het vermoede wat dit drankje kan doen met je.' Jonathan zuchtte, dat klonk toch vanzelfsprekend? Jonathan had niet veel zin om te reageren. Hij hield niet echt van toverdranken, maar het zat ik het basispakket. Hij zuchtte opnieuw en keek op de grote, antieke klok die in het lokaal hing. Nog vijftig minuten. Jonathan nam notities terwijl de leerkracht haar les gaf.
Miss Demes
Leraar
Miss Demes

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedo feb 02, 2012 4:48 am

Toen ze de vraag ahd gesteld, zag ze meteen verveelde blikken en een jonge zei de antwoord goed 'Het geeft je snelheid, het zou anders niet zo heten als de vloeistof je dat niet gaf.' De jongen keek dr met een neutrale, sarcastische blik aan en ging rustig verder lezen in zijn boek. Nihal knikte en glimlachte lichtjes 'het lag inderdaad aan de naam maar later krigje nwe ook drankjes waar je niet zo snel weet wat ze kunnen doen.' Ze zweeg en haalde wat papier uit haar kleine tasje waar de recept op stond, de papier liet ze wat zweven en verdeelde over de tafels zo dat iedereen een kreeg.

Recept:
Ingrediënten
-2 Billywigvleugels
-1 eenhoornhaar(geen staarthaar!)
-1 liter salamanderbloed
-2 ons varkensgras
-2 liter water
-3 hippogriefveren
-4 middelgrote mandragorabladeren
-13 stekelvarkensstekels

Bereidingswijze
Doe het water in je ketel en breng het aan de kook. Als het water kookt, voeg dan direct je zo de eenhoornhaar toe. Als je dit te laat doet zal de drank niet werken! Roer twee keer tegen de klok in, wacht een minuut en roer dan drie keer met de klok mee. Als het goed is, is je drank nu grijs en kun je de bodem van je ketel niet meer zien.
Vermaal de Billywigvleugels met een stamper en een vijzel. Als je dit tot een fijn poeder hebt gestampt, meng je het door de drank. Snijd het varkensgras zo fijn mogelijk en gooi de helft ervan door de drank. Laat het vijf minuutjes koken en voeg dan de andere helft van het varkensgras toe. Roer zo snel mogelijk tienkeer met de klok mee, en daarna vijf keer tegen de klok in.
Roer het salamanderbloed en de hippogriefveren door het mengsel. De veren zullen oplossen en de drank zal een chocoladeachtige kleur krijgen. Als je de drank nu 5 minuutjes laat doorkoken, zal hij rood van kleur worden.
Als de drank donkerrood is, voeg je de stekelvarkensstekels toe. Adem de dampen die vrijkomen niet in, ze hebben een sterke verdovende werking!
Hak de mandragobladeren fijn en roer ze in de drank. Tien minuutjes laten pruttelen, en je drank is klaar om gedronken te worden!

Toen iedereen er een had zei ze rustig 'goed ik wil dat jullie deze drank maken, ik heb hem duidelijk uitgelegd hoe je moet bereiden zonder enige hulp, maar pas op als je iets fout doet zal het exploderen... Dus als je zo graag hier iets wil laten exploderen hoef je alleen paar dignen in het drankje fout te doen, je hoeft niet eens iets in te mengen.' Bij de laatste woorden was haar lach breder geworden en keek ze even richting Luna en de andere kinderen die aan die tafel zaten, van de vroegere docent had ze gehoord hoe luna graag iets i nde lucht schoot, natuurlijk was het niet waar over exploderen gedoe maar dat hoefde de leerlingen neit te weten.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimeza feb 04, 2012 2:36 am

'het lag inderdaad aan de naam maar later krigje nwe ook drankjes waar je niet zo snel weet wat ze kunnen doen.' Ze zweeg en haalde wat papier uit haar kleine tasje waar de recept op stond, de papier liet ze wat zweven en verdeelde over de tafels zo dat iedereen een kreeg. Luna keek naar het briefje dat op haar bank was beland.
Recept:
Ingrediënten
-2 Billywigvleugels
-1 liter salamanderbloed
-2 ons varkensgras
-2 liter water
-3 hippogriefveren
-13 stekelvarkensstekels

Luna opserveerde het nauwkeurig. 'goed ik wil dat jullie deze drank maken, ik heb hem duidelijk uitgelegd hoe je moet bereiden zonder enige hulp, maar pas op als je iets fout doet zal het exploderen... Dus als je zo graag hier iets wil laten exploderen hoef je alleen paar dignen in het drankje fout te doen, je hoeft niet eens iets in te mengen.' Bij de laatste woorden was haar lach breder geworden en keek ze even richting Luna en de andere kinderen die aan die tafel zaten. Luna deed als of ze een idee kreeg maar eigenlijk wist ze dondersgoed dat dat dranje niet kon ontploffen door verkeerd te mengen. Als je het verkeeerd mengt word zijn effect gewoon tegenovergesteld. Luna maakte het drankje en alles ging perfect. Ondertussen zonder dat iemand buiten de 2 jongens langs haar het merkte knoopte ze een zakje aan haar rok ze prikte er een klein gaatje in zodat het haastonzichtbare poeder eruit viel. Luna stapte naar voren met haar drank in haar hand. Ze lachte engelachtig naar Miss Demes. Alstublieft mevrouw. Zei ze met een lachje. Luna liep even door de klas zodat het poeder zich verspreidde. Toen ging ze weer bij haar tafel zitten en stak het poeder in brand met een lucifer. Het flammetje ging over al het poeder en waar het geweest was verscheen stinkende groene bubbels die mensen zochten en in hun gezichten ontplofte. Met een raar plof geluidje. Luna had gelukkig voor zichzelf wel een geurschild gebruikt zodat zij geen last had van de stank. Ze keek naaar de chaos en stond recht. Ik denk dat de les nu wel voorbij is niet? Vroeg ze poeslief met een charmant lachje.
Jonathan

Jonathan

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimezo feb 05, 2012 6:56 am

Recept:
Ingrediënten
-2 Billywigvleugels
-1 liter salamanderbloed
-2 ons varkensgras
-2 liter water
-3 hippogriefveren
-13 stekelvarkensstekels

Bereidingswijze
Doe het water in je ketel en breng het aan de kook. Als het water kookt, voeg dan direct je zo de eenhoornhaar toe. Als je dit te laat doet zal de drank niet werken! Roer twee keer tegen de klok in, wacht een minuut en roer dan drie keer met de klok mee. Als het goed is, is je drank nu grijs en kun je de bodem van je ketel niet meer zien.
Vermaal de Billywigvleugels met een stamper en een vijzel. Als je dit tot een fijn poeder hebt gestampt, meng je het door de drank. Snijd het varkensgras zo fijn mogelijk en gooi de helft ervan door de drank. Laat het vijf minuutjes koken en voeg dan de andere helft van het varkensgras toe. Roer zo snel mogelijk tienkeer met de klok mee, en daarna vijf keer tegen de klok in.
Roer het salamanderbloed en de hippogriefveren door het mengsel. De veren zullen oplossen en de drank zal een chocoladeachtige kleur krijgen. Als je de drank nu 5 minuutjes laat doorkoken, zal hij rood van kleur worden.
Als de drank donkerrood is, voeg je de stekelvarkensstekels toe. Adem de dampen die vrijkomen niet in, ze hebben een sterke verdovende werking!
Hak de mandragobladeren fijn en roer ze in de drank. Tien minuutjes laten pruttelen, en je drank is klaar om gedronken te worden!

Jonathan bekeek het recept zorgvuldig. 'goed ik wil dat jullie deze drank maken, ik heb hem duidelijk uitgelegd hoe je moet bereiden zonder enige hulp, maar pas op als je iets fout doet zal het exploderen... Dus als je zo graag hier iets wil laten exploderen hoef je alleen paar dignen in het drankje fout te doen, je hoeft niet eens iets in te mengen.' De leerkracht keek vooral naar Luna en Jonathan draaide met zijn ogen. Jonathan begon met het bereiden van het drankje. Luna was als eerste klaar en bracht het naar Miss. Demes. Opeens zag hij Luna een lucifer naar boven halen die ze vervolgens aanstak en op de grond gooide. Er verschenen groene bubbels die mensen zochten en enorm stonken. Jonathan keek naar Luna en voelde woede opborrelen. Ik denk dat de les nu wel voorbij is niet? jonathan grijnsde onheilspellend. "Maar mevrouw, je kan Luna toch niet zonder straf laten gaan." Hij grijnsde duivels richting Luna. "Ik heb al een perfect idee, wat als ze hier eens strafstudie kreeg, zonder geurschild." Jonathan keek vals naar Luna. Jonathan vluchtte voor het groene spul dat op hem afkwam.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimezo feb 05, 2012 8:40 am

"Maar mevrouw, je kan Luna toch niet zonder straf laten gaan." Hij grijnsde duivels richting Luna. "Ik heb al een perfect idee, wat als ze hier eens strafstudie kreeg, zonder geurschild." Jonathan keek vals naar Luna. Jonathan vluchtte voor het groene spul dat op hem afkwam. Luna draaide haar hoofd met een ruk om naar de jongen die jonger was dan zij. Ze voelde hoe haar woede opborrelde. En voor ze echt door had wat er gebeurde was haar arm zwart en hief ze Jonathan bij zijn keel de lucht in. Haar ogen waren in die van een draak veranderd. Jij idioot! Moet je nu weer zonodig mijn lol verpesten?! Ik heb echt een hekel aan strevende vijfde jaars. Luna's stem werd steeds dreigender en ze was nog maar een haartje verwijderd van zelfbeheersing verlies. Ze kneep steeds harder in Jonathans keel. Als iemand niet zou ingrijpen zou het waarschijnlijk verkeerd aflopen.
Miss Demes
Leraar
Miss Demes

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimema feb 06, 2012 3:23 am

Iedereen ging aan het werk en zelf ging Nihal op haar tafel zitten wachten tot de eerste klaar waren. Het was geen lastige toverdrank dus moesten de meeste mensen wel snel klaar zijn. Als eerste kwam Luna met een engel achtige gezich en het drankje naar haar toe en gaf het aan haar 'Alstublieft mevrouw.' Nihal keek haar scherp aan en vermoede dat ze iets in het drankje had gedaan en toen ze weer op haar stoel zat had luna een lucifer gepakt en liet het poeder dat op het grond lag in brand vliegen. Snel had ze al door wat het was en deed snel om haar lichaam een schild, met een zwiep waren alle ramen open "Maar mevrouw, je kan Luna toch niet zonder straf laten gaan." Hij grijnsde duivels richting Luna. "Ik heb al een perfect idee, wat als ze hier eens strafstudie kreeg, zonder geurschild." Jonathan keek vals naar Luna. Jonathan vluchtte voor het groene spul dat op hem afkwam. Luna draaide haar hoofd met een ruk om naar de jongen die jonger was dan zij. Ze voelde hoe haar woede opborrelde. En voor ze echt door had wat er gebeurde was haar arm zwart en hief ze Jonathan bij zijn keel de lucht in. Haar ogen waren in die van een draak veranderd. 'Jij idioot! Moet je nu weer zonodig mijn lol verpesten?!' Ik heb echt een hekel aan strevende vijfde jaars. Luna's stem werd steeds dreigender Snel liep Nihal op hun af en pakte luna zacht bij haar schouders en zei zo rustig mogelijk 'Luna laat die jonge rustig los, je bent veel sterker dan je draak dat weet ik heel goed.' In haar riem had ze wat spuiten met een goede dossies voor Luna klaar hangen die haar rustig zouden maken.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimema feb 06, 2012 8:17 am

Nihal op hun af en pakte luna zacht bij haar schouders en zei zo rustig mogelijk 'Luna laat die jonge rustig los, je bent veel sterker dan je draak dat weet ik heel goed.' In haar riem had ze wat spuiten met een goede dossies voor Luna klaar hangen die haar rustig zouden maken. Luna kneep nog harder in Jonathan zijn keel zodat hij lichtjes blauw kleurde. Haar hoofd draaide ze met een ruk om. Rond haar ogen was haar huid al zwart geworden. Luna's sem was niet die meer van een meisje nee het was de stem van een monster. Zwijg jij dwaas! Haar ogen stonden drijgend en er kwam zelfs een grom uit haar keel. Het was al te laat Luna's geest werd voledig overgenomen door de duistere draak in haar. Ze had geen besef meer van wat ze aan het doen was. Ze draaide haar hoofd weer naar Jonathan toe en lachte duivels. Ze hief hem nog hoger in de lucht en smeet hem toen tegen de muur. Toen hief ze haar arm omlaag en bleef staan met een glimlach van een bezetene en haar lichaam dat steeds zwarter kleurde.
Miss Demes
Leraar
Miss Demes

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimema feb 06, 2012 9:32 am

Zwijg jij dwaas! Haar ogen stonden drijgend en er kwam zelfs een grom uit haar keel. Het was al te laat Luna's geest werd voledig overgenomen door de duistere draak in haar. Ze had geen besef meer van wat ze aan het doen was. Ze draaide haar hoofd weer naar Jonathan toe en lachte duivels. Ze hief hem nog hoger in de lucht en smeet hem toen tegen de muur. Toen hief ze haar arm omlaag en bleef staan met een glimlach van een bezetene en haar lichaam dat steeds zwarter kleurde. Ze moest snel handelen anders was haar hele klas in gevaar! Met een snelle hand beweging pakte ze een spuit uit haar tasje en stak het in haar arm waar nog geen schubbe zat in een van de spieren. Dit dosis was goed voor haar, dit was niet te erg en ze zou ook niet bewusteloos vallen, het zou har alleen rustig maken. Meteen daarna ging ze naar Jonathan en zei tegen een van de leerlingen 'haal snel een zuster.' de jonge knikte en verdween in de deur.
Jonathan

Jonathan

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedi feb 07, 2012 12:28 am

Luna greep hem stevig bij zijn keel. Jonathan sloeg haar in haar gezicht, maar dat hielp niet. Jonathan snakte naar adem. 'Luna laat die jonge rustig los, je bent veel sterker dan je draak dat weet ik heel goed.' zei Nihal. Man, dat werd tijd dat ze eens ingreep. Hij kreeg steeds minder en minder lucht. Zwijg jij dwaas! Hij ging nog hoger de lucht in en voelde zich zwak en weerloos. Met een klap kwam hij tegen de muur terecht. Jonathan schreeuwde het uit van de pijn. Hij kreeg geen lucht meer. Hij wist wat dit betekende, gekneusde ribben. Schreeuwend en happend naar adem lag hij op de grond, hij was een vogel voor de kat.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedi feb 07, 2012 12:34 am

Luna voelde plots een stekende pijn in haar arm. Ze zag hoe mis demes een spuit in haar arm had gestoken. Ze voelde even alles draaien en kwam toen weer bij zinnen ze besefte nu wat ze gedaan had en zag de jongen schreeuwend van de pijn tegen een muur liggen. Luna walgde plots van zichzelf wat had ze gedaan? Ze hoorde Miss demes tegen een andere leerling iets zeggen Haal een zuster! Riep ze. Luna wist dat Jonathan daar niet zo mocht blijven liggen wat hij ook had die houding zou er geen goed aan doen. Zonder op iemands mening te wachten gooide ze vanalle boeken van een paar banken af en liep toen naar Jonathan. Zwijgend pakte ze hem op (ze had haar draken sterkte nog) En legde hem op de banken zodat hij plat lag. Hoe erg ben je gewond? Vroeg ze met een marteling in haar ogen.
Jonathan

Jonathan

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedi feb 07, 2012 12:39 am

Alles rondom hem werd eventjes zwart. Hij voelde twee, slanke handen hem optillen. Daarna werd hij plat gelegd op iets hards, hij wist niet wat. Hij hoorde een echo. Hoe erg ben je gewond? Hij wilde iets zeggen, maar er zat een brok in zijn keel, hij kreeg er niets uit. Jonathan beet op zijn lip, probeerde weer sterk te zijn. Uiteindelijk bracht hij fluisterend er een paar woorden uit. "Ribben... Adem..." Ondertussen bleef hij naar adem snakken. Hij moest zich af reageren en nam het eerste dat hij tegenkwam vast. Hij kneep erin en het was kapot, het was glas. Maar hij voelde de pijn van de scherven niet. Het enige wat hij voelde was, hoe het voelde als je dood zou gaan. Er moest snel hulp komen, anders was het gedaan.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedi feb 07, 2012 12:45 am

De jongen probeerde met moeite iets te zeggen maar het wou eerst niet echt komen. "Ribben... Adem..." Zei hij tot slot er ging een vlaag van angst door haar heen wat als hij zou sterven door haar toedoen? Dat wilde ze kost wat kost voorkomen ze wiilde niet nog een moord op haar geweten. En zeker geen voor zo'n domme reden. Luna wist wat ze nodig had. Ze liep naar de dranken kast en daar vond ze het drankje dat ze wilde. Het walgelijke botten heel drankje ze nam het uit de kast en goot een deel in Jonathans mond. Hij slikte het met moeite door. Nu zijn adem nog ze wist dat hij snel meer zuurstof nodig had. Luna vermande zich en ging naar zijn mond ze blies er lucht in. En duwde toen op zijn hard dit herhaalde ze een paar keer om zijn ademhaling in gang te houden.
Miss Demes
Leraar
Miss Demes

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedi feb 07, 2012 4:16 am

Blijkbaar had Luna door wat ze had aangericht en Liep op de leerling af en maakte wat plek op een van de tafels en legde hem daar er op. Nihal kwam naast haar staan en bekeek de jonge goed, blijkbaar haalde hij zwaar adem dus was er iets met zijn Ribbe. Het kon gebroken zijn? een ding wist ze zeker, ze moest een spreuk gebruiken om de ribbe recht te zetten. Nihal haalde een toverstok te voorschijn en zei tegen Jonathan 'het kan wat pijn doen maar je moet zorge dat je je niet beweegt.' Zei ze tegen Jonathan en richte haar stok op zijn ribben 'reddere.' Zei ze zachtjes en deed iets ingewikkelds met haar stok . Dit spreuk had ze geleerd bij de gilde. Weinig mensen kende het maar het was uitzonderlijk handig als er iets gebroken was en je niet verder kon. ze zag hoe Luna in zijn mond een boten drankje in goot en legde haar hand op haar schouder, het zou goed doen als de botten weer goed aan elkaar groeide en wat versterking zou handig zijn.
Jonathan

Jonathan

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedo feb 09, 2012 9:19 am

Hij wist niet wat er juist gebeurde, maar besefte wel dat hij gered werd. Hij voelde hij de pijn licht verdween en zijn kracht kwam terug. Opeens werd er iets walgelijks in zijn mond gegoten. Misschien was het net iets te veel. Jonathan voelde hoe machtig en krachtig hij werd. Luna gaf hem mond-op-mond beademing en nu ging het te ver. Hij stond met een ruk recht en sprong van de tafel. Snel ging hij een aantal passen naar de deur. "Heb je enig idee hoe gevaarlijk je bent? Ik was bijna dood." siste hij. Jonathan was woedend op Luna, hij haatte haar. Voor eens en altijd. Hij ging dichter bij de deur staan en hield Luna nog steeds in de gaten. "Je bent een monster! Misschien had ik je toch moeten geloven. Ze is een gevaar voor de hele academy. Het is een monster!" Riep hij. Met zijn ogen vol haat en tot spleetjes geknepen, keek hij Luna aan. Daarna opende hij de deur en sloeg die met een klap toe. Rustig wandelde hij door de gang.
Luna
Admin
Luna

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimedo feb 09, 2012 9:50 am

"Heb je enig idee hoe gevaarlijk je bent? Ik was bijna dood." siste hij. Jonathan was woedend op Luna, hij haatte haar. Voor eens en altijd. Hij ging dichter bij de deur staan en hield Luna nog steeds in de gaten. "Je bent een monster! Misschien had ik je toch moeten geloven. Ze is een gevaar voor de hele academy. Het is een monster!" Riep hij. Met zijn ogen vol haat en tot spleetjes geknepen, keek hij Luna aan. Daarna opende hij de deur en sloeg die met een klap toe. Luna keek hem na met grote ogen vol schuld en verdriet hij had gelijk, en daarom deden zijn woorden zoveel pijn. Ze staken zo diep in haar hart ze...ze wist gewoon niet wat ze moest doen en ze durfde naar niemand te kijken. Ze wilde hem helemaal geen pijn doen maar hij had haar zo kwaad gemaakt....
Miss Demes
Leraar
Miss Demes

Equi-Lords Profile

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitimevr feb 10, 2012 5:57 am

Hij stond met een ruk recht en sprong van de tafel. Snel ging hij een aantal passen naar de deur. "Heb je enig idee hoe gevaarlijk je bent? Ik was bijna dood." siste hij. Jonathan was woedend op Luna, hij haatte haar. Voor eens en altijd. Hij ging dichter bij de deur staan en hield Luna nog steeds in de gaten. "Je bent een monster! Misschien had ik je toch moeten geloven. Ze is een gevaar voor de hele academy. Het is een monster!" Riep hij. Met zijn ogen vol haat en tot spleetjes geknepen, keek hij Luna aan. Daarna opende hij de deur en sloeg die met een klap toe. Rustig wandelde hij door de gang.
Nihal liet hem maar gaan, ze begreep zijn woede maar Luna kon ook niet kwalijk nemen dat ze boos werd...Dat gebeurd soms of je wil of neit. 'Luna de les is toch al bijna voorbij dus je mag gaan en neem volgende keer een flesje mee om daar vloeistof in te doen.' Zei ze tegen het meisje en richten zich dan naar de klas 'Het is anders gelopen dan ik had gedacht maar je kunt nooit van te voren bedenken wat er zal gebeuren...Ik wil adt jullie volgende week en soort kruide meenemen. Het maakt niks uit welke maar volgende week behandelen we vergiefen in de 6e en de andere klassen moeten een flesje meenemen.' Zei ze rustig en liep naar haar bureau en de bel ging toen...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Les: toverdranken 30-01-2012   Les: toverdranken 30-01-2012 I_icon_minitime

Les: toverdranken 30-01-2012
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Valentine's Ball 2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Equi-Lords Academy :: Academy :: Kerkers E1 t/m E3-
Ga naar: