Equi-Lords Profile Age: 16 Partner: Jonathan Sort Of Shapeshifter: Phoenix
Onderwerp: Cheerleading vr feb 03, 2012 12:31 am
Alex was net aangekomen in het gebied van haar nieuwe school. Ze vond het niet leuk privéles was zoveel leuker dan kon je de leraar omkopen en leukere dingen gaan doen. Ze was net verschijnseld in een bos. De ideale plek om wat aan haar cheers te werken. Ze was namelijk al eens naar een normale wizard school geweest en was daar hoofd cheerleader. Ook had ze daar het lekkerste ding van school aan de haak geslagen drake de voetballer. Ze nam haar toverstaf uit haar laars en sprak een spreuk uit. Door de spreuk kwamen de bosnifen naar haar toe en begonen hun prachtige liedjes te zingen. Alex danste op hun gezang en deed een paar lenige oefeningen. Ze was zo aan het opgaan in de muziek dat ze niet merkte dat er iemand naar haar toe liep.
Equi-Lords Profile Age: 16 Partner: That's a secret! Sort Of Shapeshifter: kat-achtige:: jaguar
Onderwerp: Re: Cheerleading do feb 09, 2012 11:03 am
Lucy was helemaal veranderd tegenover in het begin. Lucy was een soort 'bitch' geworden. Het duurde niet lang meer, maar ze was al bezig met de voorbereiding voor haar cheerleading club. Lucy had haar dier ook laten veranderen. Ze was niet blij meer met haar vogel, het deed pijn maar ze was content. Verveeld wandelde ze op haar hakken door het bos. In de verte hoorde ze muziek. Vrolijk ging ze er naartoe. Zonder haar groepje vrienden, was ze heel lief. Maar bij haar groepje was ze een kreng. Ze wilde niet weer gepest worden, niet dat ze nu zelf pestte, nee dat deed ze niet. Ze kon alleen wat bot doen, maar ze was heus niet de ergste. Ze zag Alex op de open plaats en lachte. Alex ging helemaal op in de muziek. "Hoe is het?" vroeg ze vrolijk en opgewekt. Lucy had een skinnyjeans aan en een lange, rode, stoffen jas. Die waren namelijk in. Ze had aan haar voeten laarsjes met hakken onder.
Onderwerp: Re: Cheerleading do feb 09, 2012 11:37 pm
"Hoe is het?" vroeg ze vrolijk en opgewekt. Lucy had een skinnyjeans aan en een lange, rode, stoffen jas. Die waren namelijk in. Ze had aan haar voeten laarsjes met hakken onder. Alex schrok even en liet de muziek stoppen. Ze trok haar flexibel minirokje even goed en wreef de kreukels uit haar gedeeltelijk doorzichtig topje. Ooh hi Lucy, het gaat prima met me ik heb gisteren de hele nacht met Jonathan doorgebracht.... op mijn kamer! Ze kon het niet laten om even te gillen van opwinding. Toen ze klaar was keek ze weer naar Lucy die er wel héél zelfverzekerd uitzag. Maarre bij jouw gaat alles ook wel goed zo te zien hè?
Equi-Lords Profile Age: 16 Partner: That's a secret! Sort Of Shapeshifter: kat-achtige:: jaguar
Onderwerp: Re: Cheerleading do feb 09, 2012 11:58 pm
Ooh hi Lucy, het gaat prima met me ik heb gisteren de hele nacht met Jonathan doorgebracht.... op mijn kamer! Alex gilde. Lucy grinnikte, ze kende hem wel maar het was niet echt haar smaak. Hij zag er te fel uit als een player. Maarre bij jouw gaat alles ook wel goed zo te zien hè? Ze grinnikte. "Allemaal dankzij Rachele, maar zonder jouw was ik nooit zover gekomen." Ze gaf haar een vriendschappelijke knuffel. "Wat dacht je van een kleine cheer battle?" Ze nam haar staf en mompelde iets bijna onverstaanbaars. Opeens had ze haar cheerleading pak aan. Het was blauw-paars en zag er modern uit. Op het bovenstuk stond: Jaguars met een poot erbij. Het rokje was kort en strak. "Jij mag beginnen." ze knipoogde speels. Ze ging voor haar staan, maar liet een opening tussen hen in. "Oja, na onze mini-battle, wil ik je nog supergoed nieuws vertellen." Ze glimlachte breed.
Onderwerp: Re: Cheerleading vr feb 10, 2012 12:10 am
"Allemaal dankzij Rachele, maar zonder jouw was ik nooit zover gekomen." Ze gaf haar een vriendschappelijke knuffel. Wat kan je toch overdrijven Lucy! Grapte ze. "Wat dacht je van een kleine cheer battle?" Ze nam haar staf en mompelde iets bijna onverstaanbaars. Opeens had ze haar cheerleading pak aan. Het was blauw-paars en zag er modern uit. Op het bovenstuk stond: Jaguars met een poot erbij. Het rokje was kort en strak. "Jij mag beginnen." ze knipoogde speels. Ze ging voor haar staan, maar liet een opening tussen hen in. "Oja, na onze mini-battle, wil ik je nog supergoed nieuws vertellen." Ze glimlachte breed. Oe hier ga je spijt van krijgen meid! Lachte ze. Alex liet haar muziek weer aangaan en begon wild te dansen. Ze sprong van her naar der en deed een paar keer een achterwaartse salto's iets wat beginnende chearleaders niet konden. Ze daagde Lucy uit met danspassen en eindigde met een driedubbele salto die eindigde in een spagaat. Ze stond recht Jij bent riep ze blij.
Onderwerp: Re: Cheerleading vr feb 10, 2012 12:18 am
Oe hier ga je spijt van krijgen meid! Alex zette wat muziek op en begon te dansen. Toen Alex geëindigt was, was het haar beurt. Lucy nam haar ouderwetse mp3 en zocht een liedje, zonder tekst zodat ze zelf kon zingen. De muziek begon en Lucy begon te dansen en te zingen. "I'm sexy! I'm cute! I'm popular to boot. I'm betchin, great hair, the boys all love to stare. I'm wanted, I'm hot, I'm everything you're not. I'm pretty, I'm cool, I dominate this school! Who am I? Just guess! Guys wanna touch my chest! I'm rockin! I smile! Many think I'm vile! I'm flyin! I jump! You can look but dont ya hump! woo! I'm major, I roar, I swear I'm not a whore! we cheer and we lead, we act like we're on speed! Hate us cos we're beautiful but wedonlike u either we're cheerleaders!" Ze deed verschillende moves die perfect uitkwamen op het liedje. Daarna keek ze Alex glimlachend aan. Lucy was nog niet uitgeput en zou makkelijk nog een aantal cheers aankunnen. "Wat vond je er van?" vroeg ze.
Onderwerp: Re: Cheerleading vr feb 10, 2012 12:29 am
De muziek begon en Lucy begon te dansen en te zingen. "I'm sexy! I'm cute! I'm popular to boot. I'm betchin, great hair, the boys all love to stare. I'm wanted, I'm hot, I'm everything you're not. I'm pretty, I'm cool, I dominate this school! Who am I? Just guess! Guys wanna touch my chest! I'm rockin! I smile! Many think I'm vile! I'm flyin! I jump! You can look but dont ya hump! woo! I'm major, I roar, I swear I'm not a whore! we cheer and we lead, we act like we're on speed! Hate us cos we're beautiful but wedonlike u either we're cheerleaders!" Ze deed verschillende moves die perfect uitkwamen op het liedje. Daarna keek ze Alex glimlachend aan. Lucy was nog niet uitgeput en zou makkelijk nog een aantal cheers aankunnen. "Wat vond je er van?" vroeg ze. Alex liep naar haar toe. Niet slecht niet slecht maar mischien nog wat harder werken aan het wow effect! Alex lachte en maakte een groote boog met haar handen. Alex had niet zo'n zin om nog verder te doen mischien binnen een paar maanden als Lucy en zij op het zelfde niveau waren want ze mocht natuurlijk niet vergeten dat Lucy nog maar pas begonnen was met cheerleaden. En wat was dat ding wat je me wilden zeggen?
Onderwerp: Re: Cheerleading vr feb 10, 2012 4:16 am
Niet slecht niet slecht maar mischien nog wat harder werken aan het wow effect! Ze glimlachte. . En wat was dat ding wat je me wilden zeggen? Zei glimlachte verheugd. "Ik ga een cheerleadingsteam beginnen, The Jauguars. Ik heb het al aan het schoolhoofd gevraagd. En ik zou het leuk vinden als je me helpt captain te zijn, dat wij twee samen captains zijn." Ze bloosde lichtjes terwijl ze het vroeg. Dit was wel het minste wat ze kon doen na wat ze voor haar gedaan had. Hopelijk vond ze het oké. Lucy wachte geduldig op een antwoord, maar werd wel steeds verlegenerder. Maar binnenkort zou het wel overgaan, dan moest ze een heel team 'leiden'.Tenminste, als Alex haar wilde helpen, anders zou het haar nooit lukken. Alex was de enige die haar kon helpen met niet verlegen te zijn, anderen konden het een beetje, maar Alex straalde iets uit... Wat wist ze niet, maar ze wist wel dat het in haar voordeel was, het hielp haar.
Onderwerp: Re: Cheerleading vr feb 10, 2012 10:19 am
"Ik ga een cheerleadingsteam beginnen, The Jauguars. Ik heb het al aan het schoolhoofd gevraagd. En ik zou het leuk vinden als je me helpt captain te zijn, dat wij twee samen captains zijn." Ze bloosde lichtjes terwijl ze het vroeg. Alex keek even met grote ogen naar Lucy dat had ze nooit van haar verwacht. Ze leek altijd zo kwetsbaar en eerder een volgzaam type. Alex kreeg haar gezicht in de plooi en begon te ijsberen ze maakte bedachtzame gezichten en een paar juist ja's,inderdaad... geluidjes. Toen draaide ze zich weer naar Lucy toe en begon te glimlachen. Natuurlijk Lucy het lijkt me fantastisch om weer een team te leiden En dan kon ze lekker cheers voor Jonathan gaan verzinnen. Ze keek even met een grijns en stelde zich het al helemaal voor.