Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Eron Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter
Onderwerp: Re: why so early? wo feb 08, 2012 5:49 am
hij schudde machteloos zijn hoofd en ging op een van de stenen zitten 'nee het ligt niet aan jou maar ik ben opgevoed dat me vader iedereen met wie ik uitga goed keurt.' zijn stem was zwak en hij keek naar de grond. Er ging een golf van angst en verdriet door haar heen. Ze zou nooit goed genoeg zijn voor zijn vader. Welke vader wilde nu dat zijn zoon uitging met een bloeddorstige draak. Luna hield met alle macht haar tranen tegen. Maar haar gezicht kreeg ze niet meer in de plooi. Het zag er triest uit. Ze liep naar het beekje waar de waterval in uit mondde. Ze ging erin en liet het water tot aan haar middel komen. Ze keek even naar Eron. En natuurlijk zal je vader mij niet accepteren. Zei ze met een trieste stem. Haar treurigheid was gedeeltelijk omgezet in woede. Waarom kon nu nooit iets zonder problemen gaan? Waarom haatte de goden haar? Luna dook in het meertje. Ze ging op de bodem zitten en liet al haar woede uit haar gaan doormiddel van hitte. Waar ze zat steeg een gigantische stoomwolk op. Ze bleef onder water zitten, ze wilde niet naar boven komen.
Eron
Aantal berichten : 181 Equi-Lords Points : 280 Registratiedatum : 03-02-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : in een grote villa
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Luna, je bent alles voor me! Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige
Onderwerp: Re: why so early? wo feb 08, 2012 6:06 am
een ding wist hij zeker: Hij zou alles aan doen dat Luna zou accepteren. En als hij dat niet deed zou hij dreigen dat hij uit de familie stapte en dan kon hij geen nee zeggen. de familie was het belangrijkste voor hem. 'En natuurlijk zal je vader mij niet accepteren.' Zei ze met een trieste stem. Dit keer keek hij haar met vastbesloten ogen aan en zag hoe ze in het water en liep zelf naar het water toe, deed zijn blouse uit en sprong achter haar aan naar het water. Hij pakte haar vast en bracht hij naar boven. Toen ze boven water was zij hij rustig 'Luna ik zal alles voor doen dat me vader jou goedkeurt, des nood ga ik uit me familie.' Zijn stem was vast beraden en hij keek haar recht aan.
Onderwerp: Re: why so early? wo feb 08, 2012 6:17 am
Ze zat nog steeds op de bodem en zag plots Eron het water in duiken. Hij pakte haar vast en bracht hij naar boven. Toen ze boven water was zei hij rustig 'Luna ik zal alles voor doen dat me vader jou goedkeurt, des nood ga ik uit me familie.' Zijn stem was vast beraden en hij keek haar recht aan. Luna werd een beetje afgeleid door zijn gespierde bovenlijf maar toch was ze vastbesloten. Ze keek hem strak aan. Dat mag je niet zeggen Eron, hoe veel ik ook van je hou ik wil niet tussen jou en je familie staan. Ze slikte even. Als ze me niet accepteren zal ik vertrekken en zal het zijn alsof ik nooit heb bestaan. Ze zuchtte diep vanbinnen wilde ze dat niet maar voor haar moeder stierf had ze haar geleerd dat als je van iets hield je het los moest kunnen laten... Ze wilde het niet maar ze wilde ook niets liever dan hem gelukkig zien en ze wist dat hij van die beslissing ooit spijt zou krijgen daarom moest zij voor hem de keuze maken.
Eron
Aantal berichten : 181 Equi-Lords Points : 280 Registratiedatum : 03-02-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : in een grote villa
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Luna, je bent alles voor me! Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige
Onderwerp: Re: why so early? wo feb 08, 2012 6:32 am
Ze keek hem strak aan. 'Dat mag je niet zeggen Eron, hoe veel ik ook van je hou ik wil niet tussen jou en je familie staan.' Ze slikte even. 'Als ze me niet accepteren zal ik vertrekken en zal het zijn alsof ik nooit heb bestaan.' Ze zuchtte diep, hij schudde zijn hoofd en keek haar aan 'Nee Luna ik zou het niet kunnen zonder jou...Jij bent veel beter dan alle meiden die ik gehad heb.' HIj hield haar stevig vast. Dit meid zou hij nooit kunnen los laten. 'I kwi ldat je voor eeuwig bij me blijft Luna en nooit weg gaat.' Hij liet haar los en streelde haar natte haren. Eron pakte haar hoofd vast en kuste op haar neus. Dit was een meisje die hij al jaren zocht, het meisje waar hij zijn leven voor zou geven zo als de waarzegster had voorspeld. 'Luna beloof me dat je mij nooit verlaat..Zonder jou heb ik geen leven.' Fluisterde hij zacht en keek haar diep in de ogen.
Onderwerp: Re: why so early? wo feb 08, 2012 6:43 am
hij schudde zijn hoofd en keek haar aan 'Nee Luna ik zou het niet kunnen zonder jou...Jij bent veel beter dan alle meiden die ik gehad heb.' HIj hield haar stevig vast. Luna probeerde haar blik van zijn diepblauwe ogen aftewenden. 'Ik wil dat je voor eeuwig bij me blijft Luna en nooit weg gaat.' Hij liet haar los en streelde haar natte haren. Eron pakte haar hoofd vast en kuste op haar neus. 'Luna beloof me dat je mij nooit verlaat..Zonder jou heb ik geen leven.' Fluisterde hij zacht en keek haar diep in de ogen. Ze zuchtte en streelde zijn volmaakte gezicht. Zolang je mijn aanwezigheid kan verdragen zal ik je nooit verlaten lieve Eron. Ze was blij dat hij zoveel van haar hield maar ergens bleef de angst, de angst om niet aanvaard te worden of erger om hem te doden. Die angst zou nooit vervagen nooit zou ze zichzelf volledig kunnen vertrouwen.
Eron
Onderwerp: Re: why so early? wo feb 08, 2012 6:59 am
Ze zuchtte en streelde zijn volmaakte gezicht. 'Zolang je mijn aanwezigheid kan verdragen zal ik je nooit verlaten lieve Eron.' Hij glimlachte en was blij dat ze hem aanvaarde en zijn hart maakte net een salto. Hij streelde zachtjes haar gezicht En kuste daarna haar lippen. Het deed hem zo goed nu hij wist wat hij ging doen als zijn vader haar niet aanvaarde. Met zijn sterke armen tilde hij haar op en liep uit het water, ze was warm maar daar lette deze jonge niet op, het enige waar hij aan kon denken was Luna en niks anders. Hij struikelde over een steen en viel met een op een hooi bed op zijn rug en lachte even. hij voelde lichte stootje en omarmde Luna die boen op haar lag door de val. Het voelde zo goed om haar in de buurt te hebben, het leek als of hij in een andere wereld leefde waar alleen zij bestond.
Onderwerp: Re: why so early? wo feb 08, 2012 7:12 am
Hij glunderde en kuste haar op haar lippen. Deze kus was nog magiser dan alle andere bij elkaar. Hij pakte haar op in zijn sterke armen en ze voelde de bodem onder haar verdwijnen het was niet de zwaartekracht die haar hier hield neen het was Eron. Alleen hij zou haar ooit kunnen temmen. Plots viel hij waardoor ze bovenop hem belandde. Ze lachte haar speelse lach waardoor haar kuiltjes weer verschenen. Ze ging naar zijn hoofd en kuste hem vluchtig. Ze zat nog steeds op hem en was niet van plan om van hem af te gaan. Maar plots kreeg ze een ingeving. Als jij mij wilt voorstellen zou ik je graag mijn "familie" laten zien. Kom je? Luna veranderde in een draak het maakte haar niet zoveel meer uit dat hij haar even naakt had gezien. Ze wachtte tot hij op haar rug zou komen en dan met haar mee zou gaan naar haar dierbaarste vrienden.
Eron
Onderwerp: Re: why so early? wo feb 08, 2012 7:19 am
Ze lachte haar speelse lach waardoor haar kuiltjes weer verschenen. Ze ging naar zijn hoofd en kuste hem vluchtig. Ze zat nog steeds op hem en was niet van plan om van hem af te gaan. Maar plots kreeg ze een ingeving. 'Als jij mij wilt voorstellen zou ik je graag mijn "familie" laten zien. Kom je?' Hij keek haar vragend aan en moest even denken wat ze bedoelde. Maar uiteindelijk kreeg hij de goede touwtjes vast en pakte snel zijn blouse en trok die met gemak aan en ging op Luna's rug zitten. Hij was wel heel benieuwd naar haar familie, zijn familie was niet echt heel bijzonder alleen ze waren streng maar rechtvaardig dus was dat wel een voordeel. 'Nou Lun ik ben benieuwd.' Zei hij rustig en keek haar de zwarte schubbe.
Onderwerp: Re: why so early? wo feb 08, 2012 7:31 am
Hij keek haar vragend aan en moest even denken wat ze bedoelde. Maar uiteindelijk kreeg hij de goede touwtjes vast en pakte snel zijn blouse en trok die met gemak aan en ging op Luna's rug zitten. Hij was wel heel benieuwd naar haar familie, zijn familie was niet echt heel bijzonder alleen ze waren streng maar rechtvaardig dus was dat wel een voordeel. 'Nou Lun ik ben benieuwd.' Zei hij rustig en keek haar de zwarte schubbe. Luna knorde tevreden en steeg op. Ze vloog zo rustig mogelijk zodat hij niet zou vallen. En na even vliegen landde ze op een berg. Daar haalde ze Eron van haar rug af en brulde luid. Op haar gebrul kwamen 2 draken aangevlogen. Echte draken! Dit waren de draken die voor haar gezorgd hadden toen haar ouders dood waren en ze nog niet op de academy zat. Ze praate tegen de draken in een taal die enkel draken konden verstaan. Luna duwde Eron naar voren en ging zitten. De mannelijke draak stapte naar voren en snuffelde aan hem. Toen hief hij zijn kop op en spuwde vuur richting Eron. Niet op hem maar rondom hem. Het vuur had een prachtige kleur. Luna had ondertussen een mantel gevonden en zichzelf terug veranderd. Ze had enkel de mantel aan en liep naar Eron toe. Ze fluisterde in zijn oor. Ze vinden je aardig. Ze lachte en gaf hem een kus op zijn wang.
Eron
Onderwerp: Re: why so early? wo feb 08, 2012 9:17 pm
Luna knorde tevreden en steeg op. Ze vloog zo rustig mogelijk zodat hij niet zou vallen. En na even vliegen landde ze op een berg. Daar haalde ze Eron van haar rug af en brulde luid. Op haar gebrul kwamen 2 draken aangevlogen. Echte draken! Dit waren de draken die voor haar gezorgd hadden toen haar ouders dood waren en ze nog niet op de academy zat. Ze praate tegen de draken in een taal die enkel draken konden verstaan. Luna duwde Eron naar voren en ging zitten. De mannelijke draak stapte naar voren en snuffelde aan hem. Toen hief hij zijn kop op en spuwde vuur richting Eron. Niet op hem maar rondom hem. Het vuur had een prachtige kleur. Luna had ondertussen een mantel gevonden en zichzelf terug veranderd. Ze had enkel de mantel aan en liep naar Eron toe. Ze fluisterde in zijn oor. Ze vinden je aardig. Ze lachte en gaf hem een kus op zijn wang. HIj keek bewonderend naar de 2 draken en glimlachte, wat had Luna geluk met zulke draken die voor haar zorgde. Hij sloeg een arm om haar heen en knikte naar de draken, hij was blij dat ze hem goed keurde en hij hoopte dat zijn vader net zo zal reageren. 'je hebt prachtige ouders Luna.' Zei hij in haar oor en keek naar de draken voor wie hij veel bewondering had gekregen.
Onderwerp: Re: why so early? do feb 09, 2012 7:12 am
Hij sloeg een arm om haar heen en knikte naar de draken, hij was blij dat ze hem goed keurde en hij hoopte dat zijn vader net zo zal reageren. 'je hebt prachtige ouders Luna.' Zei hij in haar oor en keek naar de draken voor wie hij veel bewondering had gekregen. Luna knikte. Ja ze zijn geweldig maar ze zullen nooit het gat dat mijn echte ouders achtergelaten hebben volledig kunnen vullen. Ze gaf hem nog een zoen en ging toen naar de draken toe. Ze knuffelde de schubben en voelde hoe hun hoofden over haar rug wreven. Luna genoot ervan en was blij dat haar "ouders" Eron aardig vonden. Maar enigzinds was ze nog altijd een beetje van streek. Ze wist niet hoe zijn ouders op haar zouden reageren. Luna liep weer naar Eron toe en trok hem mee naar haar eigen grot. Ze ging zitten op een verzameling van kussen en trok Eron erbij op. Ze ging op zijn schoot zitten en rolde zich op. Ze keek hem aan en gaf hem kussjes op zijn nek. Toen stopte ze en stelde de vraag die al een paar uur op haar tong brandde. Eron in wat voor familie ben jij opgegroeid? Nu ze erzo over na dacht wist ze eigenlijk niet zo veel over zijn verleden.
Eron
Onderwerp: Re: why so early? vr feb 10, 2012 2:19 am
Ja ze zijn geweldig maar ze zullen nooit het gat dat mijn echte ouders achtergelaten hebben volledig kunnen vullen. Ze gaf hem nog een zoen en ging toen naar de draken toe. Hij keek toe hoe Luna de draken knuffelde en besefte eigenlijk dat zij en de draken heel veel gemeen hebben. Luna liep weer naar Eron toe en trok hem mee naar haar eigen grot. Ze ging zitten op een verzameling van kussen en trok Eron erbij op. Ze ging op zijn schoot zitten en rolde zich op. Ze keek hem aan en gaf hem kussjes op zijn nek. Toen stopte ze en stelde de vraag die al een paar uur op haar tong brandde. 'Eron in wat voor familie ben jij opgegroeid?' even keek hij haar aan en haalde diep adem 'hmmm niet heel bijzonder, ik ben de oudeste van de tweeling. Mijn familie is helemaal een witte tijger dus word er voor ons gekozen welke dier we zullen worden en dat is natuurlijk een Witte tijger. Verder zijn me ouders best rijk en ben ik thuis opgevoed als een jentalman en ik zal me familie vertegenwoordigen als me vader dood gaat omdat ik zijn oudste nakomeling en een jonge ben.' Hij keek voor zich en kuste daarna Luna op haar nek. 'dat is het eigenlijk wel een beetje.' Daarna kuste hij haar op haar mond.
Onderwerp: Re: why so early? vr feb 10, 2012 8:28 am
even keek hij haar aan en haalde diep adem 'hmmm niet heel bijzonder, ik ben de oudeste van de tweeling. Mijn familie is helemaal een witte tijger dus word er voor ons gekozen welke dier we zullen worden en dat is natuurlijk een Witte tijger. Verder zijn me ouders best rijk en ben ik thuis opgevoed als een jentalman en ik zal me familie vertegenwoordigen als me vader dood gaat omdat ik zijn oudste nakomeling en een jonge ben.' Hij keek voor zich en kuste daarna Luna op haar nek. 'dat is het eigenlijk wel een beetje.' Daarna kuste hij haar op haar mond. Luna was te afgeleid om echt terug te kunnen zoenen. Ze voelde een koude rilling over haar heen gaan. Hoe moest een arme gevaarlijke wees als zij nu zo een familie overtuigen van haar liefde voor hun zoon. Ze deed haar best om niets aan Eron te laten merken maar helaas voor haar is ze niet echt een goede leugenaar.
Eron
Onderwerp: Re: why so early? za feb 11, 2012 1:15 am
HIj merkte dat ze op een of andere manier anders was en keek bezorgd naar haar 'je hoeft je geen zorge te maken over mijn familie, ze zijn rechtvaardig en ze keuren vaak mensen goed als ik met hun kan omgaan.' hij streelde haar haar en voegde er toe ' Voor ons tijger die in familie zijn ogegroeid is partnerschap heel belangrijk dus zullen ze je heus wel goed keuren.' Zijn stem was rustig en volmaakt 'Als dat niet zo was zou de helft van me zusjes vrienden niet goed gekeurd zijn.' Zei hij lachend en keek even naar buiten waar de zon scheen. het was al bijna middag en hij had eigenlijk geen zin om van haar afscheid te nemen. Het deed zo goed om naast haar te zitten en hij voelde hier zich zo vrij en neimand zo iets zeggen over hoe hij er nu uitzag.
Onderwerp: Re: why so early? za feb 11, 2012 1:58 am
HIj merkte dat ze op een of andere manier anders was en keek bezorgd naar haar 'je hoeft je geen zorge te maken over mijn familie, ze zijn rechtvaardig en ze keuren vaak mensen goed als ik met hun kan omgaan.' hij streelde haar haar en voegde er toe ' Voor ons tijger die in familie zijn ogegroeid is partnerschap heel belangrijk dus zullen ze je heus wel goed keuren.' Zijn stem was rustig en volmaakt 'Als dat niet zo was zou de helft van me zusjes vrienden niet goed gekeurd zijn.' Zei hij lachend en keek even naar buiten waar de zon scheen. Luna keek naar hem en gaf hem nog een zoen op zijn volmaakte lippen. Ik hoop het zo Eron,ik hoop het zo.... Zei ze met een zachte stem. Vandaag begon het valentijnsbal daar was ze inigzinds wel blij om. Ze keek naar de zon die al op zijn hoogste stond dat betekende dus dat het bijna middag was. Ze wist dat ze al wel wat meer uuurtjes vrij hadden genomen dat dat ze eerst hadden gedacht maar toch wilde ze dat dit moment eeuwig kon blijven duren. Alles was zo vredig hierboven en ze voelde zich gelukkig in zijn sterke begripvolle armen. Ze was zo blij dat ze Eron had ontmoet soms voelde het of ze door hem zichzelf kon vergeven van de fouten die ze in haar leven al had gemaakt. Plots keek ze naar Eron en nam een flesje met het kalmeerende middeltje en een spuit die ze van Miss Demes had gekregen. Ze duwde het in Erons handen en keek hem serieus aan. Eron hou dit flesje bij je als je bij mij in de buurt bent en beloof me dat als ik de controle verlies jij me zult inspuiten met dit gif. Ze wist dat ze erg suf werd van het drankje en dat ze er soms erg ziek van kon worden maar dat wilde ze liever dan Eron pijn doen. Hij moest het gewoon doen dat was zijn enige kans als haar stoppen doorsloegen. En dan nog was het gevaarlijk.
Eron
Onderwerp: Re: why so early? za feb 11, 2012 2:14 am
Luna keek naar hem en gaf hem nog een zoen op zijn volmaakte lippen.' Ik hoop het zo Eron,ik hoop het zo....' Zei ze met een zachte stem. Hij keek haar aan en glimlachte 'geen zorge je bent prachtig en vreselijk lief en daar lette me ouders op.' Hij knipoogde en bedacht zich plotseling dat vandaag eigenlijk Valentijn bal was. Zijn kleren die hij voor deze avond had gekozen hingen aan een hanger klaar om aan te trekken en een cadeau die hij voor Luna klaar had voor valentijn zat in een kooi in zijn kamer verstopt. het was een speciale draak die hij voor haar had gekocht, zo een draakje vloog ook vroeger in huis rond en als iemand boos werd kon hij hem kalmeren. Die draak was niet groter dan zijn hand en was een schattige huisdier en heel handig. Hij zag hoe Luna iets pakte met vloeistof en in zijn handen duwde. 'Eron hou dit flesje bij je als je bij mij in de buurt bent en beloof me dat als ik de controle verlies jij me zult inspuiten met dit gif.' HIj schudde zijn hoofd en keek haar recht aan 'nee Luna ik vertrouw helemaal op je dus hoef i kdit ook niet.' Zei hij met een vaste stem en daarna voorzichtig 'vandaag is er een Valentijn bal, en ik vroeg me af of..nouja of jij met mij er heen wil.' vroeg hij verlegen en keek weg.
Onderwerp: Re: why so early? za feb 11, 2012 2:22 am
Hij keek haar aan en glimlachte 'geen zorge je bent prachtig en vreselijk lief en daar lette me ouders op.' Hij knipoogde. Luna voelde zich steeds rustiger en de angst om niet geaccepteerd te worden sijpelde gelijdelijk aan weg. HIj schudde zijn hoofd en keek haar recht aan 'nee Luna ik vertrouw helemaal op je dus hoef i kdit ook niet.' Zei hij met een vaste stem. Luna knikte maar was toch een beetje ongerust. Wat als zijn vertrouwen hem vataal zou worden? Wat als zijn vertrouwen niet terecht was? Wat als ze zoveel vertrouwen niet verdiende? Ze werd wakker geschut uit haar angstige verbeeldingen door een vraag die Eron stelde. Hij zei het heel voorzichtig 'vandaag is er een Valentijn bal, en ik vroeg me af of..nouja of jij met mij er heen wil.' vroeg hij verlegen en keek weg. Luna bloosde en kreeg toen een speelse grijns op haar gezicht. Ze gag hem een hele lange en sensuele zoen eentje waardoor ze na afloop alletwee naar adem moesten snakken. Tuurlijk Eron maar dan moet je me wel zien te herkennen op het bal want vergeet niet dat iedereen een masker draagt zei ze met een knipoog en een lach waardoor haar kuiltjes weer verschenen.
Eron
Onderwerp: Re: why so early? za feb 11, 2012 2:27 am
Luna bloosde en kreeg toen een speelse grijns op haar gezicht. Ze gag hem een hele lange en sensuele zoen eentje waardoor ze na afloop alletwee naar adem moesten snakken. Tuurlijk Eron maar dan moet je me wel zien te herkennen op het bal want vergeet niet dat iedereen een masker draagt zei ze met een knipoog en een lach waardoor haar kuiltjes weer verschenen. Hij vond het zo schattig hoe ze alchte met die kuiltjes 'Nou dan moet ik nu jou lichaam goed in me hoofd prenten' Hij lachte en gaf haar een zoen. Tussen het zoenen bedacht hij eigenlijk dat hij haar bij de bal kan vragen en het maakte hem helemaal niks uit of hij nou toestemming had of niet, Luna was een stuk belangrijker dan zijn ouders.
Onderwerp: Re: why so early? za feb 11, 2012 2:35 am
'Nou dan moet ik nu jou lichaam goed in me hoofd prenten' Hij lachte en gaf haar een zoen. Luna lachte en zei. Wel dan zal ik dat bij jouw lichaam ook maar moeten doen! Ze keek hem speels aan en begon hem overal kusjes te geven eerst zijn voorhoofd toen zijn neus bij zijn mond bleef ze iets langer hangen en ze eindigde bij zijn navel. Luna was echt gelukkig als Eron er maar was ze was zo blij dat hij haar aardig vond en ze wilde wel een eeuwigheid bij hem blijven. Het maakte haar niet uit als ze daardoor vaak een spuit in haar arm moest steken om er zeker van te zijn dat hém niets kon overkomen. Ze had nog nooit van iemand zoveel gehouden als van hem. Hij was anders dan andere hij had haar niet meteen veroordeeld sterker nog hij praatte het altijd uit haar hoofd als ze zei dat ze een monster was. Zonder dat ze het echt door had gehad was ze ingedommeld op zijn bostkas en had haar armen om zijn middel geslagen.
Eron
Onderwerp: Re: why so early? za feb 11, 2012 2:45 am
Wel dan zal ik dat bij jouw lichaam ook maar moeten doen! Ze keek hem speels aan en begon hem overal kusjes te geven eerst zijn voorhoofd toen zijn neus bij zijn mond bleef ze iets langer hangen en ze eindigde bij zijn navel. Eron was zo gelukkig da hij eindelijk zijn eigen helft heeft gevonden dat hij wel kon schreeuwen: Kijk mij dan ik heb het leukste meid terwereld gevonden. Bij die gedachten verscheen er een glimlach op zijn gezicht en hij keek toe hoe Luna schattig in slaap was gevallen op zijn borstkast met haar armen om zijn middel. Zelf viel hij ook zachtjes in slaap en genoot van de warmte die luna uitstraalde. Toen hij wakker werd was de zon al aan het dalen en hij keek naar Luna en maakte haar voorzichtig wakker 'ik denk dat we moeten gaan als we ons nog willen omkleden.' Zijn stem was zacht en hij haalde een hand door zijn haar.
Onderwerp: Re: why so early? za feb 11, 2012 2:53 am
Toen hij wakker werd was de zon al aan het dalen en hij keek naar Luna en maakte haar voorzichtig wakker 'ik denk dat we moeten gaan als we ons nog willen omkleden.' Zijn stem was zacht en hij haalde een hand door zijn haar. Luna schrok even en voelde zich zelf stom nu had ze haar tijd met Eron verspilt door in slaap te vallen. Ze knikte en gaf hem nog een laatste erg lange kus. Je hebt gelijk Eron. Luna liet de mantel van zich afzakken. Ze stond met haar rug naar Eron toe en veranderde in haar zwarte draak. Ze hield zich wat lager zodat Eron kon opstappen ze vloog rustig door het schemerende landschap. De school was in zicht en ze landde op het dak boven ERons kamer. (die wist ze makkelijk te vinden door haar nachtelijke bezoekjes. Ze nam Eron vast en zette hem in zijn kamer toen vloog ze weg naar haar eigen kamer waar ze zich een warm bad nam en zich begon klaar te maken voor het bal. Ze wilde er extra goed voor hem uitzien.
Eron
Onderwerp: Re: why so early? za feb 11, 2012 2:59 am
Ze knikte en gaf hem nog een laatste erg lange kus. Je hebt gelijk Eron. Luna liet de mantel van zich afzakken. Ze stond met haar rug naar Eron toe en veranderde in haar zwarte draak. Ze hield zich wat lager zodat Eron kon opstappen ze vloog rustig door het schemerende landschap. De school was in zicht en ze landde op het dak boven ERons kamer. (die wist ze makkelijk te vinden door haar nachtelijke bezoekjes. Ze nam Eron vast en zette hem in zijn kamer toen vloog ze weg Hij keek haar na en verdween zelf in de douche. de water gleed langs hem en hij dacht steeds aan Luna en hoe schattig ze eigenlijk had geslapen. Toen hij klaar was deed hij snel zijn kleren aan en pakte zijn master die hij aan moest voor de bal uit een kastje. Hij gaf nog even wat voer aan de draak. 'nog een paar daagjes dan mag je naar je nieuwe bazin.' Zei hij tegen hem en deed de deur waar de draak in zat van de kast dicht en ging de gang op.