Equi-Lords Profile Age: 15 Partner: All the boys are mine Sort Of Shapeshifter: Zwarte panter- katachtige
Onderwerp: You stand in my sun [Eron] zo feb 05, 2012 9:28 am
De wind speelde wat met haar lange bruine haren terwijl een slank meisje zich een weg baande naar de watervallen. Watervallen, daar moesten toch veel mensen zijn waarbij ze even kon gaan zitten. Aimée was iemand die spontaan en sociaal aangelegd was, dus voor haar was het niet zo moeilijk om even met iemand een geprek aan de knopen. Jonathan was de eerste jongen die ze had ontmoet, iemand die ze wel mocht. Natuurlijk had ze haar ogen ook al over de andere jongens, die op deze school zaten, laten glijden, maar de meeste hadden met een hoofd die zo rood was als een tomaat hun blik afgewend. Maar een paar jongens waren blijven kijken, waren op haar mentale trap wat gestegen. De glimlach die om haar volle lippen stond sprak boekdelen toen het geluid van stromend water tot haar doordrong. De meeste mei Es' zouden de uitdrukking die op haar gezicht stond herkennen en zouden hun vriendjes smeken om mee ergens anders naar toe te gaan. De jongens daarentegen zouden niets door hebben, totdat ze naar hen toe zou komen en haar 'innerlijke kracht' op hen los zou laten. Aimée was een geboren jongensjager, was als tienjarige al elke dag met een andere jongen naar huis gekomen. Alleen de jongens die zij speciaal vond hadden het langer dan een dag vol gehouden. Haar bruine ogen gleden over de omgeving terwijl haar hakken tikkende geluiden maakten op de harde ondergrond. Het was winter, dus had ze een zwart jasje over haar jurk aangetrokken om de koude wat buiten te houden. De jurk was een van haar lievelings jurken, een jurk die haar vrouwelijke rondingen mooi liet uitkomen. Spijtig dat het zicht wat werd vertroebeld door dat jasje, maar ach iedereen kon zo ook van haar lichaam genieten. Met een nonchalant zwiepje van haar haren zakte het meisje door haar knieën en ging op een rots dicht bij de waterval zitten. Met haar lippen een stukje van elkaar af keek ze geïnteresseerd toe hoe het water van ergens bovenaf helemaal naar beneden ging. Eigenlijk ging dat proces best soepel, net zoals bij haar het flirten bij jongens. Verstoord keek ze op toen iemand haar het zicht ontnam door voor haar neus te gaan staan. "Ik weet niet of je het beseft, maar je staat een beetje veel in de weg." Met een zoete glimlach legde ze haar hoofd in haar nek en keek ze de persoon die voor haar neus stond aan.
Lame titel
Eron
Aantal berichten : 181 Equi-Lords Points : 280 Registratiedatum : 03-02-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : in een grote villa
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Luna, je bent alles voor me! Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige
Onderwerp: Re: You stand in my sun [Eron] zo feb 05, 2012 10:30 am
Het was vandaag warmer dan anders, het was natuurlijk nog steeds onder de nul maar warmer dan paar dagen daarvoor. Vandaag had hij een afspraak met izj nvader via de telefoon en die mocht ij niet in de school gebruiken dus moest hij ergens een plekje zoeken. Zijn vader was in rome en daar kon je de beste draken vinden... over een week was het valentijn en hij wou iets bijzonders aan Lune geven. Zijn voete leiden hem ergens anders dan hij had gedacht, hij wou eigenlijk naar de moeras maar hij ging blijkbaar richting de water val. Zijn mobiel trilde in zijn zak en hij had blijkbaar een sms gekregen. Lenig haalde hij zijn telefoon uit izjn zak en las snel wat er in stond. Zijn vader had blijkbaar zometeen een vergadering dus moest hij een uur wachten tot hij met zijn vader kon praten. In de verte zag hij een meisje op een steen zitten en liep recht op haar af en stopte voor haar neus. "Ik weet niet of je het beseft, maar je staat een beetje veel in de weg." Met een zoete glimlach, En eron glimlachte charmant terug. 'Ach ik weet veel maar ik wist niet dat er zo een mooie meisje op onze school zat.' Zei hij charmant en merkte hoe de ozn in zijn rug scheen. Dit meid had een goede plek gevonden.
Equi-Lords Profile Age: 15 Partner: All the boys are mine Sort Of Shapeshifter: Zwarte panter- katachtige
Onderwerp: Re: You stand in my sun [Eron] zo feb 05, 2012 10:50 am
De zon was zalig geweest, hoe de stralen haar gezicht wat verwarmden. Spijtig genoeg vond een idioot het nodig om de zonnestralen te blokkeren. Aimée was wat geïrriteerd maar probeerde dit zo onopmerkelijk mogelijk te maken. Ze kreeg het zelfs voor elkaar om een glimlach op haar gezicht te toveren. De persoon die het lef had om voor haar neus te komen staan was een jongen, een jongen die er redelijk goed uitzag. 'Ach ik weet veel maar ik wist niet dat er zo een mooie meisje op onze school zat.' Al snel verdween de irritatie uit haar lichaam en was ze weer haar flirterige zelf. De glimlach die de jongen haar schonk beviel haar wel. Wow, de jongens die hier op school zaten waren een heel stuk leuker dan diegene in haar geboortedorp. "Spijtig genoeg voor jou wist ik wel al dat er hier leukertjes op school zaten, maar kun je nu alsjeblieft een stap opzij doen? Ik was net aan het genieten." Dat laatste zei ze op een klagende toon terwijl ze wat opzij boog. Als hij niet aan de kant wilde geen kon ze nog altijd haar hak op zijn teen plaatsen, al nam ze dan waarschijnlijk het risico dat ze hem niet meer om haar vinger zou kunnen winden. Na even een en weer wiegen gaf ze het op en keek recht in de blauwe ogen van de jongen. "Aimée, aangenaam." De glimlach die op haar gezicht gestaan had voordat hij haar kwam storen kwam weer terug en met een uitdagende blik keek ze hem aan.
Eron
Aantal berichten : 181 Equi-Lords Points : 280 Registratiedatum : 03-02-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : in een grote villa
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Luna, je bent alles voor me! Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige
Onderwerp: Re: You stand in my sun [Eron] ma feb 06, 2012 3:10 am
Hij had heus wel gemerkt dat dit meisje haar irritatie net in hield maar zei er niks van. "Spijtig genoeg voor jou wist ik wel al dat er hier leukertjes op school zaten, maar kun je nu alsjeblieft een stap opzij doen? Ik was net aan het genieten." De laatste woorden hadden nog al klagerige toon terwijl ze op zij boog. Wat wou hij nu haar toch pesten maar automatisch zette hij een stap op zij zo als hij had geleerd sinds zijn jeugd. Uiteindelijk gaf het meisej blijkbaar op en keek recht in zijn blauwe ogen, die sommige mensen eigenlijk best eng vonden want het leek als of zijn ogen in het donker licht gaven. "Aimée, aangenaam." De glimlach die op haar gezicht gestaan had voordat hij haar kwam storen kwam weer terug en met een uitdagende blik keek ze hem aan. Hij glimlachte uit dagend terug. dit kon hij wel een uurtje vol houden. 'Tja je hebt geluk dat ik heir niet eerder was gekomen Aimee want anders was dit plekje van mij.' De jonge haalde zijn hand door zijn haar en keek lachend, hij zou zich best kunnen vermaken 'Nou jufrouw Aimee mijn naam is Eron.' Zei hij rustig en keek haar onderzoekend aan .
Onderwerp: Re: You stand in my sun [Eron] ma feb 06, 2012 7:47 am
'Tja je hebt geluk dat ik hier niet eerder was gekomen Aimee, want anders was dit plekje van mij.' Zo, een idioot met lef. Dat was ook de eerste keer dat iemand zo met haar speelde. "Dan had ik je toch gewoon opzij geduwd." Aimée tuitte haar lippen en blies een lok van haar bruine haren uit haar gezicht. Ze mocht de jongen voor haar wel, al irriteerde hij haar mateloos. 'Nou jufrouw Aimee mijn naam is Eron.' Eron, aparte naam. Niet dat de naam lelijk was, maar bij hem had ze precies iets normalers verwacht. Zoi wel aan zijn gedrag liggen. Zonder verder nog aandacht aan de jongen te schenken, legde ze haar hoofd terug in haar nek en sloot haar ogen om van de zon te genieten die nu op haar keel scheen. "Zo Eron, waar kom jij vandaan?" Het meisje wist graag een deel dingen van haar slachtoffers, dan kon ze hen later nog herinneren aan hun eigenschappen of de soort shape-shifter. Even deed ze een oog open om de jongen aan te kijken. Op de uitdagende glimlach die op zijn gezicht stond lette ze amper. Jongens mochten haar uitdagen, maar Aimée zou zichzelf niet zijn als ze er stotterend op zou reageren. Misschien een hatelijke opmerking? Nja, dat zien de straks dan wel weer.
Eron
Onderwerp: Re: You stand in my sun [Eron] di feb 07, 2012 3:57 am
"Dan had ik je toch gewoon opzij geduwd." Aimée tuitte haar lippen en blies een lok van haar bruine haren uit haar gezicht. Eron lachte en haalde zijn schouders op 'Niemand komt tussen mij en de zon als ik op een goede plek zit.' Hij lachte en keek naar het meisje, ze was wel eindelijk iets anders ook al heeft hij to nu toe niet echt een normale meisje ontmoet zo als in Rome. Maar deze meisje had iets wat hem wel vermaakte. "Zo Eron, waar kom jij vandaan?" HIj keek haar met gesloten lippen aan en glimlachte daarna 'ik kom uit Rome Aimee maar dat is niet interessant, Het is veel interessanter wat zo een prachtige dame als jij hier doet...MOeten zulke meisjes niet op kostscholen zitten?' Zelf vond hij kostscholen niks, hij kreeg thuis les door zijn bijzondere gave voor spreuken. Hij was net zo sterk als zijn vader in spreuken en toen hij geboren werd had een waarzegster een grote toekomst voorspeld net als bij zijn zusje. Eron is opgevoed op geloof van tijgers en die is best streng.
Onderwerp: Re: You stand in my sun [Eron] wo feb 08, 2012 3:37 am
'Niemand komt tussen mij en de zon als ik op een goede plek zit.' Aimée kneep haar ogen tot spleetjes, maar reageerde er verder niet op. Ze was misschien meer bezig met het versieren van jongens dan opletten in de les, maar dat wilde niet zeggen dat ze dom was. In plaats van op die woorden te reageren vroeg ze zelf aan Eron waar hij vandaan kwam. 'ik kom uit Rome Aimée, maar dat is niet interessant. Het is veel interessanter wat zo een prachtige dame als jij hier doet...Moeten zulke meisjes niet op kostscholen zitten?' Haar gedachten waren wat afgedwaald. Rome, daar was zij met haar zus en hun ouders ooit eens op vakantie geweest, wat een mooie stad was dat. Eigenlijk was heel Italië speciaal net als de mensen die er woonden. Door het woord kostschool keek ze met een ruk op. "Nee, daar hoor ik niet te zitten. Al hadden mijn ouders willen mijn ouders wel dat ik en mijn zus naar zo'n school gaan." Ja, Dimitri en Valerie De la Faiette hadden hun dochters naar zo'n achterlijke school willen sturen, maar na hevige protesten hadden ze het maar opgegeven. "Hoor jij niet op zo'n school te zitten?" kaatste Aimée terug terwijl ze haar ogen tot spleetjes bleef knijpen. Eens zien ofdat zijn ouders ook zo idioot waren als de hare.
Eron
Onderwerp: Re: You stand in my sun [Eron] wo feb 08, 2012 5:18 am
Hij zag haar met een ruk opkijken "Nee, daar hoor ik niet te zitten. Al hadden mijn ouders willen mijn ouders wel dat ik en mijn zus naar zo'n school gaan." Eron hief zijn handen in de lucht dat hij onschuldig was. "Hoor jij niet op zo'n school te zitten?" kaatste Aimée terug terwijl ze haar ogen tot spleetjes bleef knijpen. Zijn handen zakte naar beneden en hij keek met een spottende lachje 'nee daarvoor is me bloed te goed daarom kreeg ik thuis les net als me zusje maar ja me ouders heben een zakenreis dus moest i khier heen.' Hi jhaalde zijn schouders op en ging op een steen dat naast Aimee stond zitten en haalde zijn hand door zijn haar. 'maar vertel is Aimee hoe ziet je zusje er uit? Is ze net zo knap als jij of nog leuker?' Stelde hij rustig en bekeek het meisje.
Onderwerp: Re: You stand in my sun [Eron] za feb 11, 2012 9:05 am
Aimée bestudeerde haar goed verzorgde nagels terwijl ze op een antwoord van Eron wachtte. Nagels was iets waar ze veel aandacht aan besteedde, want daaraan zag je het karakter van mensen zegmaar. Mensen die veel vuil tussen hun nagels hadden besteedden geen aandacht aan zichzelf en vonden zichzelf niet de moeite waard. Mensen die zo'n goed verzorgde nagels al haar hebben, geven om zichzelf en vinden zichzelf mooi genoeg om onder de mensen te komen. 'nee daarvoor is mijn bloed te goed daarom kreeg ik thuis les net als me zusje maar ja me ouders hebben een zakenreis dus moest ik hier heen.' Oh, arme arme Eron, moest tegen zijn zin naar school. Toch haalde hij onverschillig zijn schouders op alsof hij het allemaal niet erg vond. 'maar vertel is Aimee hoe ziet je zusje er uit? Is ze net zo knap als jij of nog leuker?' dus hij wilde weten hoe Claire eruit zag? Je moest gewoon naar haar kijken en haar voorstellen met blond haar. "Claire is mijn tweelingzus, dus als je je mij voorstelt met blond haar weet je hoe ze eruit ziet en van karakter is ze nogal verlegen, durft mensen niet snel aan te spreken." Dat was een goede omschrijving van haar zus en daar moest hij het nu maar mee doen.
Eron
Onderwerp: Re: You stand in my sun [Eron] zo feb 12, 2012 1:12 am
"Claire is mijn tweelingzus, dus als je je mij voorstelt met blond haar weet je hoe ze eruit ziet en van karakter is ze nogal verlegen, durft mensen niet snel aan te spreken." HIj knikte en bekeek haar goed, de meid had een goede lichaams bouw wat bij een vrouw goed paste. Maar dit meisje was echter een flirterig tipje en dat vond hij altijd erg tegen vallen. Ook aan de kleren kon je zien dat dit meisje vee lom haar uiterlijk gaf en dacht dat ze alles is...Zelf is hij ook altijd goed gekleed alleen zo is hij opgevoed, in een rijke familie dus moet hij zich ook zo gedragen. 'Tja we zitten met dezelfde lot vast omdat ik ook een tweeling ben alleen wouden me ouders geen 2 jongens dus heb ik een tweelings zusje.' Zei hij rustig en dacht aan Jaimie die eigenlijk net als hij uitzag alleen heeft zij groene ogen die van hun vader en was ze vrouwelijke vorm en hij mannelijk. Ook hun karakters leken erg op elkaar alleen kon hij feller zijn met vechten en hij viel metee naan terwijl zijn zusje op een goede moment wacht.