Omdat ik heb wel leuk vind om plaatjes te zoeken en sheets te maken zet ik maar een shopje neer :3
Natuurlijk moet ik wel een paar dingetjes weten vooraleer ik aan je sheet kan beginnen, daarom kan je de code hieronder overnemen en invullen. - Code:
-
[b][u]Postsheet[/u][/b]
[b]Naam:[/b]
[b]afbeelding(en):[/b]
[b]Karakter:[/b]
[b]Overige tekst:[/b]
[b]Randje:[/b]
[b]Extra:[/b]
[u][b]Avatar[/b][/u]
[b]Naam:[/b]
[b]afbeelding(en):[/b]
[b]Karakter:[/b]
[b]Randje:[/b]
[b]Extra:[/b]
Uitleg over het invullenNaam: Moet de naam van je personage erop? Zo ja: welke?
URL: Zet hier de afbeelding die je wilt LET OP: Zorg ervoor dat hij niet te klein is (600 x 400) Je kunt hier ook de faceclaime of een omschrijving van je personage neerzetten. In het ergste geval kun je ook een achtergrond en het plaatje dat op die achtergrond moet komen, dan knip en plak ik wel even voor je.
Karakter: Is je karakter vrolijk of heeft hij of zij meer een duistere kant?
Overige tekst: Welk tekstje wil je graag op je postsheet? Als je echt niets weet kan ik zelf ook nog wel iets zoeken.
Randje: Welk soort randje wil je hebben?
Extra: Is er nog iets waar ik rekening mee moet houden?
Rules~ Probeer echt te vertellen wat je wilt, anders kan het zijn dat je iets krijgt wat je helemaal niet in gedachten had.
~ Ik heb ook nog een eigen leven, dus verwacht niet dat ik 24/7 achjter de computer zit
~ Ik wil plaatjes zoeken, maar dan heb ik wel een faceclaim of een goede omschrijving nodig
~ Probeer plaatjes van de juiste grote en een goede kwaliteit te geven.
~ Voorlopig maak ik nog geen onderschriften
~ Ik kan blenden, al is het resultaat soms niet echt iets wat ik wilde
~ Ik maak voornamelijk postsheets, maar avatars en profielplaatjes lukken ook nog wel