Equi-Lords Profile Age: 15 years Partner: ~ ♥ ~ Sort Of Shapeshifter: Dog; dark labrador :3
Onderwerp: Re: Kletshoekje vr jan 27, 2012 10:51 am
Boeh ;D
Geen poedel, hellaas, labrador<3
Dat andere was er gewoon over geweest x'D
Master Sykes Headmaster // Admin
Aantal berichten : 129 Equi-Lords Points : 80 Registratiedatum : 25-01-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : The Academy
Equi-Lords Profile Age: 22 jaar Partner: No. Sort Of Shapeshifter: Wolf [Hond-achtige]
Onderwerp: Re: Kletshoekje vr jan 27, 2012 10:52 am
Haha :'3 Nice :'3
Pfoeeh 2 dagen tijd voor het hele forum :'3 En dan is alles eigenlijk wel zo beetje klaar? Nja er moeten dan nog wat dingen komen maar dat komt later als er wat meer mensen op het forum zijn.
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Eron Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jan 28, 2012 5:57 am
ik ook het is mooi. En dit is het eerste mensen/school forum waar ik RPG. En ik moet zeggen ben laaiend enthousiast
Miss Demes Leraar
Aantal berichten : 89 Equi-Lords Points : 84 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : onder een boom
Equi-Lords Profile Age: 19 Partner: mijn hart slaat tot nu toe voor niemand Sort Of Shapeshifter: Vos-hondachtige
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jan 28, 2012 6:13 am
Gabs je hebt jezelf overtroffen met luna...het is een prachtige gemaakt en nu even me karakter uitwerken :3
Aantal berichten : 129 Equi-Lords Points : 80 Registratiedatum : 25-01-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : The Academy
Equi-Lords Profile Age: 22 jaar Partner: No. Sort Of Shapeshifter: Wolf [Hond-achtige]
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jan 28, 2012 6:45 am
Dankjewel :'3 Vind hem ook zeer mooi gelukt. Binnenkort zal ik nog even een categorie maken van een stad die ik mijn voorsteltopic van mijn character heb gemaakt, want misschien is dat ook leuker dat er dan ouders zijn die hun kinderen gedag kunnen zeggen, enzo. Waar ook een ministerie zit. Daar dacht ik net nog even aan :'3
Miss Demes Leraar
Aantal berichten : 89 Equi-Lords Points : 84 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : onder een boom
Equi-Lords Profile Age: 19 Partner: mijn hart slaat tot nu toe voor niemand Sort Of Shapeshifter: Vos-hondachtige
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jan 28, 2012 7:14 am
Dat is inderdaad wel en leuke idee :3 Ik weet zeker dat dit een bezochte forum word..Wat hij is wel heel erg leuk met deze thema
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jan 28, 2012 7:36 am
Uhu ik vond hem zelf ook wel geniaal :'3 Samen met Luna hebben we het goed uitbedacht :'3
Equi-Lords Profile Age: 16 Partner: I still love you! It was just an accident! Sort Of Shapeshifter: Dragon:: Pit Lord
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jan 28, 2012 11:31 am
haha, heb uiteindelijk dus toch een account gemaakt (Ik vind mijn avatar best sexy )
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jan 28, 2012 8:30 pm
Hallo :'3 Ik wist wel dat het een aantrekkelijk onderwerp was (AA) XD Haha, maar goed. Samen met Luna als mede-admin is het hier ook nice :'3 Een keer wat anders voor de verandering. :'3 Woesh meteen al een aantal topics om door te lezen. ;O
Miss Demes Leraar
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jan 28, 2012 10:04 pm
goodmorning people
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jan 28, 2012 10:33 pm