Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Eron Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter
Onderwerp: Re: Kletshoekje wo feb 08, 2012 6:50 am
Jah she is totally in LOVE
Eron
Eron
Aantal berichten : 181 Equi-Lords Points : 280 Registratiedatum : 03-02-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : in een grote villa
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Luna, je bent alles voor me! Sort Of Shapeshifter: Tijger-katachtige
Onderwerp: Re: Kletshoekje wo feb 08, 2012 6:51 am
maar we moeten nog een topic samen voor hij haar kan vragen.
Master Sykes Headmaster // Admin
Aantal berichten : 129 Equi-Lords Points : 80 Registratiedatum : 25-01-12 Leeftijd : 29 Woonplaats : The Academy
Equi-Lords Profile Age: 22 jaar Partner: No. Sort Of Shapeshifter: Wolf [Hond-achtige]
Onderwerp: Re: Kletshoekje wo feb 08, 2012 6:56 am
Master Sykes gaat in een nette, zwarte broek. Met een witte bloes die gewoon over zijn broek heen is. Zwarte smokingsjasje, waarvan de mouwen opgestroopt zijn tot nét over zijn ellebogen en dan een zwarte stropdas die een beetje los zit.
Hij mag zich ook wel even een keertje uitleven, hij is nog maar 22 :'3 XD (AA) Anders word ie zo ouwig, als ie standaard gaat doen XD
Equi-Lords Profile Age: 17 Partner: Eron Sort Of Shapeshifter: Dragon shifter
Onderwerp: Re: Kletshoekje wo feb 08, 2012 7:21 am
Idd zou hilarisch zijn
Lilith
Aantal berichten : 18 Equi-Lords Points : 14 Registratiedatum : 06-02-12 Woonplaats : In Hell. Not so bad as it sounds, we're comfortable during winter.
Equi-Lords Profile Age: x 17 x Partner: And I'm shouting in a language I never knew existed before x Sort Of Shapeshifter: Bird x Sparrow x Proud of it
Onderwerp: Re: Kletshoekje wo feb 08, 2012 8:21 am
Muahaha Dan wordt Lil echt van; Heel nerderig feiten opnoemen terwijl het dansen. 'DANS GEWOON ER IS GEEN LES' xD Nerd ftw~
Equi-Lords Profile Age: 16 Partner: That's a secret! Sort Of Shapeshifter: kat-achtige:: jaguar
Onderwerp: Re: Kletshoekje vr feb 10, 2012 10:27 am
Ik ga slapie doen, moet er morgen om 9uur uit (niet dat dat vroeg is ofzo) en dan moet ik de hele dag helpen een zaal klaar te zetten voor een fuif... BUT ik mag wel gratis binnen Even tussendoor: Ik zal morgen NIET online komen... Ik hoop dat dit duidelijk is ^^ het kan zijn dat ik misschien eens eventjes online kom, maar ik ga niet echt posten.